Zo wist ik mijn vrienden ook altijd te overtuigen dat ze verloren met Mex-en.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:03 schreef lunareclipse het volgende:
Ze zeggen gewoon dat Renate laatst was.
en ze pikt het!!
Dat viel mij ook op.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:03 schreef lunareclipse het volgende:
Ze zeggen gewoon dat Renate laatst was.
en ze pikt het!!
dan maar hopen dat ze niet doorgelopen is.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze mag haar maandverbandje aanhouden.
O had ik best wel mee kunnen doen,maar leeftijdsdiscriminatiequote:Op donderdag 30 april 2009 22:04 schreef pimmmetje het volgende:
toen ik vertelde dat 8 mensen zich vrijwillig laten opsluiten in een bunker voor 10 duizend euro aan mijn opa zei hij:" dat is ziekelijk alleen een bepaald soort mens doet eraan mee, voetvolk die roken en verslaafd zijn en daarnaast knettergek en rijp voor het gesticht."
soms zijn oude mannen toch wijze mannen.
maar het blijft leuk
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
Oeiiii 3 vrouwen die al iets uit hebben moeten trekken en nog geen ene man..
En vergeet de bukshag nietquote:Op donderdag 30 april 2009 22:06 schreef snetje het volgende:
Peter6000 bedankt![]()
zitten we straks allemaal naar het okselhaar van Renate te kijken![]()
![]()
hij heeft gelijk, je moet knetter zijn om je een maand te laten opsluiten in een bunker met 40 camera`s voor 10 duizend euro.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:06 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
O had ik best wel mee kunnen doen,maar leeftijdsdiscriminatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |