Amper een minuut later gaat de telefoon in de bunker.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:45 schreef Peter6000 het volgende:
De streamer de opdracht laten bepalen.
Dat wordt dus strippoker.
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:51 schreef D. het volgende:
Wij zorgen voor meer drank
Renate: ik wil sigaretten
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:50 schreef Espabilado het volgende:
Gaan zet Renate weer zeuren over sigaretten
Hoe eigenlijk? omdat ie dat hier gewoon riep? das wel tof danquote:Op donderdag 30 april 2009 21:50 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
strippoker met dank aan Peter6000!!
idd, gef ze nog 2 treedjesquote:Op donderdag 30 april 2009 21:50 schreef Danny het volgende:
Hup, meer drank die bunker in. (en vergeet niet voor het slapen gaan een nieuwe, extra, jerrycan water neer te zetten. We willen geen lijken in de tent)
QFTquote:Op donderdag 30 april 2009 21:52 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Renate kan dit spel hopelijk heel goed
Maar dat zeggen we nu nog nietquote:
dat is gewoon haar dingquote:
vlgs mij welquote:Op donderdag 30 april 2009 21:52 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hoe eigenlijk? omdat ie dat hier gewoon riep? das wel tof dan
Maar ook iets teveel credit want ik had al uren geleden strippoker geroepen![]()
Renate kan dit spel hopelijk heel goed
Ze is aardig enthousiast!quote:Op donderdag 30 april 2009 21:51 schreef Danny het volgende:
Peter6000 laat Renate meedoen met strippoker?!? Da's wreed
Vrouwen topless, mannen naakt.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:53 schreef Dottey het volgende:
stripezelen... wat een geedoe... iedereen mutsen tot de onderbroek... maar dat betekend topless dames?
Ze mag haar maandverbandje aanhouden.quote:
idd, 2 kratjes bier en 3 flessen wijn op z'n minstquote:Op donderdag 30 april 2009 21:53 schreef Espabilado het volgende:
Wel geniaal ditmaar moet er ook eens echt serieus drank komen, want die poll was dat er 'veel' meer drank zou zijn dan gister maar alcoholgewijs was het eerder minder! Ik vind 2 kratten bier is zeg maar goed, of equivelant daarvan in andere soorten drank
zuipt eline al 1 krat zo in der uppie op terwijl de mannen nog op het gemakje hun biertje nuttigen!quote:Op donderdag 30 april 2009 21:53 schreef Espabilado het volgende:
Wel geniaal ditmaar moet er ook eens echt serieus drank komen, want die poll was dat er 'veel' meer drank zou zijn dan gister maar alcoholgewijs was het eerder minder! Ik vind 2 kratten bier is zeg maar goed, of equivelant daarvan in andere soorten drank
Makkie tochquote:Op donderdag 30 april 2009 21:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
zuipt eline al 1 krat zo in der uppie op terwijl de mannen nog op het gemakje hun biertje nuttigen!
MAG UT LICHT UIT!quote:Op donderdag 30 april 2009 21:56 schreef Espabilado het volgende:
Ik wil de volgende regel: alle kleren die uitgaan moeten bij renate aangetrokken worden
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:54 schreef Fikkert2 het volgende:
renate mag nog wel wat aantrekken idd, ze is al zo zwaar
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:57 schreef logicc123 het volgende:
[..]
wat is dat voor programma? lijkt me wel handig.
Hahaha da''s n goeiequote:Op donderdag 30 april 2009 21:56 schreef Espabilado het volgende:
Ik wil de volgende regel: alle kleren die uitgaan moeten bij renate aangetrokken worden
VCR recorder, zat bij versie 10 van Mediarecorderquote:
Ik zou in zo een bunker ook smeken om een biertjequote:Op donderdag 30 april 2009 21:56 schreef JediMasterLucia het volgende:
strip ezelen![]()
wat men al niet doet voor drank
is ook wel een goeie, voordat je het weet zitten ze naakt....als ze maar drank hebbenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:57 schreef Passie36 het volgende:
Nee nee niet eerst drank, eerst kledingstuk.
Voor elk kledinstuk dan een drankje? let's keep it eerlijk in de bunker
Maar ik snap Marielin wel, die heeft een vriend thuis zitten die dat niet helemaal leuk zal vinden.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:56 schreef Chanel5 het volgende:
Marielin wil ook niet helemaal naakt, dus het is niet alleen Renate die piept.
Maakt niks uit, alles voor de fun.
Hahaha, ze zijn niet gek, meer drank voordat ze beginnen.
Idd, laat Jeroen maar met ideeën komen, en wij geven ze er wel drank voorquote:Op donderdag 30 april 2009 21:59 schreef Danny het volgende:
Welke opdracht nu?
> Kaartenhuis bouwen?
> Kaartje blazen?
Daar ga ik niet eens op stemmen
Jammer voor Marielin,moet ze niet in de bunker gaan zitten.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:59 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Maar ik snap Marielin wel, die heeft een vriend thuis zitten die dat niet helemaal leuk zal vinden.
Renate vind gewoon uberhaupt niets leuk
Renate is een zeur.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:59 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Maar ik snap Marielin wel, die heeft een vriend thuis zitten die dat niet helemaal leuk zal vinden.
Renate vind gewoon uberhaupt niets leuk
Kaartje blazen is toch zo'n zuipspelletje?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:59 schreef Danny het volgende:
Welke opdracht nu?
> Kaartenhuis bouwen?
> Kaartje blazen?
Daar ga ik niet eens op stemmen
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze mag haar maandverbandje aanhouden.
Hoezo was in de bunker gaan ook contractueel verbonden aan verplicht naakt gaan dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:01 schreef mooiiiiii het volgende:
a
[..]
Jammer voor Marielin,moet ze niet in de bunker gaan zitten.
Vind ik ook hoor. Hup, uit die kleren. Niet van dat benauwdequote:Op donderdag 30 april 2009 22:01 schreef mooiiiiii het volgende:
a
[..]
Jammer voor Marielin,moet ze niet in de bunker gaan zitten.
quote:Op donderdag 30 april 2009 22:02 schreef Dottey het volgende:
alsof ik zo warm word van amber die een vest uittrekt.
Ik denk het niet,maar dit soort geintjes kon ze verwachtenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:02 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Hoezo was in de bunker gaan ook contractueel verbonden aan verplicht naakt gaan dan?
ja dus ik begrijp niet dat kaartenhuis bouwen vet bovenaan staatquote:Op donderdag 30 april 2009 22:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Kaartje blazen is toch zo'n zuipspelletje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |