idd, 2 kratjes bier en 3 flessen wijn op z'n minstquote:Op donderdag 30 april 2009 21:53 schreef Espabilado het volgende:
Wel geniaal ditmaar moet er ook eens echt serieus drank komen, want die poll was dat er 'veel' meer drank zou zijn dan gister maar alcoholgewijs was het eerder minder! Ik vind 2 kratten bier is zeg maar goed, of equivelant daarvan in andere soorten drank
zuipt eline al 1 krat zo in der uppie op terwijl de mannen nog op het gemakje hun biertje nuttigen!quote:Op donderdag 30 april 2009 21:53 schreef Espabilado het volgende:
Wel geniaal ditmaar moet er ook eens echt serieus drank komen, want die poll was dat er 'veel' meer drank zou zijn dan gister maar alcoholgewijs was het eerder minder! Ik vind 2 kratten bier is zeg maar goed, of equivelant daarvan in andere soorten drank
Makkie tochquote:Op donderdag 30 april 2009 21:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
zuipt eline al 1 krat zo in der uppie op terwijl de mannen nog op het gemakje hun biertje nuttigen!
MAG UT LICHT UIT!quote:Op donderdag 30 april 2009 21:56 schreef Espabilado het volgende:
Ik wil de volgende regel: alle kleren die uitgaan moeten bij renate aangetrokken worden
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:54 schreef Fikkert2 het volgende:
renate mag nog wel wat aantrekken idd, ze is al zo zwaar
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:57 schreef logicc123 het volgende:
[..]
wat is dat voor programma? lijkt me wel handig.
Hahaha da''s n goeiequote:Op donderdag 30 april 2009 21:56 schreef Espabilado het volgende:
Ik wil de volgende regel: alle kleren die uitgaan moeten bij renate aangetrokken worden
VCR recorder, zat bij versie 10 van Mediarecorderquote:
Ik zou in zo een bunker ook smeken om een biertjequote:Op donderdag 30 april 2009 21:56 schreef JediMasterLucia het volgende:
strip ezelen![]()
wat men al niet doet voor drank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |