quote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:17 schreef -Hans- het volgende:
Gooooooooodmorning ! Geloof dat Veenstra er zit.
Het was idd bijzonder rustig op de weg, damn! Gelukkig zometeen al vrij en dan even de stad in. Als de mist is opgetrokkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:22 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Toch weer fijn wakker worden op zo'n dag dat je het gevoel hebt dat je de enige persoon bent die dom genoeg is geweest geen vrije dag te vragen vandaag.
topplaat!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:15 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra mag van mij vaker de ochtendshow doen. De playlist is echt top!Tonight Tonight
Is volgens mij nog niet geweestquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:22 schreef Kuukske het volgende:
Ehm, heb ik de Green Day prijsvraag gemist?.
Ah okay, dan heb ik toch niet zitten slapen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:24 schreef -Hans- het volgende:
Is volgens mij nog niet geweest
Echt gewoon lekker veel muziek ook, echt super! Stukken beter dan constant geklets, imho..
Veel muziek, maar ook 'gewoon' heel erg prettige muziek en een stuk minder domme edits.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah okay, dan heb ik toch niet zitten slapen.
Ik moet zeggen dat ik Michiel op de ochtend ook beter vind dan Giel.
Leuke plaat is dat.quote:
hansquote:
ej man! Echt prima! zon breekt hier nu door en zometeen even de stad in. Kan niet wachtenquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:47 schreef Kuukske het volgende:
Niet zo hard zwaaien jongens, ik waai weg.
quote:
hoiquote:
oeh tof !quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ej man! Echt prima! zon breekt hier nu door en zometeen even de stad in. Kan niet wachten. Met jou ook alles goed??
Immer gut!quote:
Haha, dat is dan natuurlijk wel een mooie meevallerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oeh tof !
hier minder, zit met een harde kater op mn werk te denken waarom ik ingodsnaam ben gaan werken
maar ik had net wel gratis m&m's uit de machine hierdalijk maar eens kijken of ik dat geluk een 2e keer kan hebben
mooi is dat idd van de feestdagen en zeker als het qua weer een beetje wil meewerkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Immer gut!
Het is trouwens heerlijk om te werken met de radio aan. Lang leve van die halfvrije feestdagen.
Maar die Green Day prjisvraag gaat dus niet door?.
Ik vind het nog wel meevallen vandaag. Maar ik ben wel bijna uitgewerkt.. en ik moet nog tot 2 uur.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:59 schreef Professional het volgende:
Pfff zo`n dag gaat toch tergend langzaam op dit moment.
Gaat eigenlijk wel snel hierquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:59 schreef Professional het volgende:
Pfff zo`n dag gaat toch tergend langzaam op dit moment.
Sterkte dan! Jij hebt het ook niet druk dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:02 schreef Professional het volgende:
Ik moet nog tot half 5, en het schiet niet op. Zo nog maar eens een grote bak koffie halen.
Niet echt, maar de zin om iets te doen is totaal niet aanwezig.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sterkte dan! Jij hebt het ook niet druk dan?
Zo, best wel. Gelijk uit de ouderlijke macht zettenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:16 schreef borisz het volgende:
Die ouders moeten hun kinderen beter opvoeden.
Ook wel herkenbaarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:15 schreef Professional het volgende:
Niet echt, maar de zin om iets te doen is totaal niet aanwezig.
Het is echt waar, ik ga vandaag naar Claudia luisteren...quote:Op naar 't radioprogramma van Claudia. Tussen twaalf en twee een paar liedjes spelen. En, wie is baas van de dag?
Heb je psychische ondersteuning achter de handquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:58 schreef Sersjee het volgende:
@johan4all:
[..]
Het is echt waar, ik ga vandaag naar Claudia luisteren...
Mentaal ben ik niet te verslaan, dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb je psychische ondersteuning achter de hand
En bedankt... Ik heb het nummer van een lokale psychiater vast klaar gelegd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan ben je ff wat ontspannen voordat je naar Claudia gaat luisteren.
damn jij stond dichtbij zeg !quote:
Was ik nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
damn jij stond dichtbij zeg !
ik ston heel ver achteraan
ah okquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was ik niet. Kwam die net @ GeenStijl tegen
.
Gaat niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:49 schreef Jimbo het volgende:
Poll: Bier of tieten, je moet kiezenBier. Tieten. Geen van beide.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:02 schreef ThunderChild het volgende:
Goeiesmorgens
Veels te vroeg vanochtend![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |