Dammitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:15 schreef MaJo het volgende:
[..]ik had nog gezegd kalverstraat
heb de hele dag naar je uitgekeken
overigens ben ik wel met een bezoekje van een AKQer verblijdt, Ofyles heeft zich bekend gemaaktleuk dat je even hoi kwam zeggen
volgens mij heb ik je al eens eerder geholpen of niet?
Nee morgen voor de verandering eens nietquote:
Uiteindelijk gelukt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:15 schreef MaJo het volgende:
[..]ik had nog gezegd kalverstraat
heb de hele dag naar je uitgekeken
overigens ben ik wel met een bezoekje van een AKQer verblijdt, Ofyles heeft zich bekend gemaaktleuk dat je even hoi kwam zeggen
volgens mij heb ik je al eens eerder geholpen of niet?
Was jij toevallig gisteren op het Max Euweplein? Ik zag toevallig ook een drietal, ik weet niet of jij er bij was.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:34 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, je was zeker in de Kalverstraat aan het werk....?
We waren in de Leidsestraat, en geen puf meer om nog zo'n drukke winkelstraat door te gaan. Drie oude wijven
Was net even rustig dus dat kwam goed uitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Uiteindelijk gelukt.
Ik hoefde niet eens een minuut te wachten, snelle service. Maar misschien kom ik met nog een verrassing:
[..]
Was jij toevallig gisteren op het Max Euweplein? Ik zag toevallig ook een drietal, ik weet niet of jij er bij was.
Nee, dat was iemand anders.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was net even rustig dus dat kwam goed uit
maar volgens mij heb ik je een keer eerder geholpen in de winkel of was jij dat niet?
Uiteindelijk alleen zo'n shampoo tin... ik overwoog om de porridge te kopen want die rook zo lekker, maar besloten om mn geld maar even te sparen en nog een keertje terug te komenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee morgen voor de verandering eens niet
vind het wel jammer, had het leuk gevonden om je te zienheb je nog iets gekocht?
De Vlugtlaan o.i.d.?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:52 schreef LadyBlack het volgende:
Heel grappig, ik zit hier nu in de wijk Bos en Lommer, echt alleen maar Turken
En een superpopulaire bakker op de hoek, met heel lekkere broodjes voor bijna geen gelddus prima dat mn vriendin hier terecht is gekomen
Het is maar goed dat (haast) niemand weet waar je woont. Mooie invitatie voor ongewenste bezoekers.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:36 schreef MaJo het volgende:
De pakketjesbezorgers zijn de laatste tijd inventief bezigde postbode heeft al een paar keer pakketten achter in de schuur gelegd maar de H&M slaat alles
ik kom in de keuken en zie een pakket van H&M liggen. Hebben ze via het raam het pakket op het aanrecht gelegd
![]()
Ik ben net op tijd thuis! "Das Boot" is nu bezig op de BBC.quote:
Voor je instort. Al iets bekend mbt de 16de?quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 02:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij is ze het bed al ingestort ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |