quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:51 schreef MaJo het volgende:
net terug uit het ziekenhuis. We hebben met z'n allen gegeten in het restaurant en dat was onverwacht lekker. Kogelbiefstuk met frietjeszo in bad en dan lekker series kijken
quote:
Dank, heb het een en ander besteld. Kandeel voor mama, Papagaaiensoep voor papa (kon het niet laten) en Hemel op aarde voor de aanstaande baby/allebei, plus nog wat voor mezelf (hoe kan je Huppelolie nou niet willen hebben?). Het ordernummer geeft alleen niet de indruk dat er al erg veel besteld isquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.de-ooievaar.nl/likeurenoudhollands.php?id=65
Van dezelfde site: kraamanijs
-edit- vergeet niet dat de moeder nog niet mag drinken als ze borstvoeding geeft he
quote:
Oeh, gauw naar de AKQ dan!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:54 schreef iamredleader het volgende:
Helaas wel. Gelukkig een dubbele-punten-topic
To the batmobile!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:55 schreef Cobra4 het volgende:
Oeh, gauw naar de AKQ dan!
Ik vind de old-skool Batmobiles tofferquote:
Follow me Robin!quote:
BasOne komt opeens met het goede antwoord... goed gedaan Bas!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:13 schreef iamredleader het volgende:Cobra, we hadden hetzelfde gegokt (123), en de post-id's schelen maar 1 id!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:13 schreef iamredleader het volgende:Cobra, we hadden hetzelfde gegokt (123), en de post-id's schelen maar 1 id!
Deelbaar door 5 (en 25), dat vind ik mooier dan bijvoorbeeld E164.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kon niets anders bedenken.
Snap trouwens niet echt wat "mooi"is aan 175?
Dat vind ik nu ook.quote:
Ok dan. Weltrusten MaJo. En werkse morgen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:32 schreef MaJo het volgende:met mijn paps gaat het goed, maar de ingreep is pas dinsdag dus dan kan ik er meer over zeggen
ik ga tukken, morgen weer werken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |