Geeft maar weer eens aan wat voor pauperzender het eigenlijk isquote:Op donderdag 30 april 2009 17:59 schreef sander89 het volgende:
Van 538 website:
[..]
Snap wel dat het niet opeens stop zetten omdat natuurlijk niet goed gaat als er een paar 100000 man richting huis gaat want een 2de ramp kunnen we niet gebruiken vandaag.
Maar ze hadden het natuurlijk wel op een ingetogenere manier kunnen voor zetten.
Bullshit, als ze om 12 uur waren gestopt heb je ook een paar 10000 man die naar de auto/trein wil.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:59 schreef sander89 het volgende:
Van 538 website:
[..]
Snap wel dat het niet opeens stop zetten omdat natuurlijk niet goed gaat als er een paar 100000 man richting huis gaat want een 2de ramp kunnen we niet gebruiken vandaag.
Maar ze hadden het natuurlijk wel op een ingetogenere manier kunnen voor zetten.
http://i44.tinypic.com/2s7i35v.jpgquote:Op donderdag 30 april 2009 17:58 schreef Waaghals het volgende:
Ik dacht eigenlijk op een andere foto dat meisje weer rechtop te zien zitten met 2 mannen erbij
Voor het eerst ook met dit geluid erbij, je hoorde 'm duidelijk door de hekken rammen.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Op het nos journaal ook net dat eerste filmpje ofzo, als ze dan net naar links filmen zie je nog allemaal dingen door de lucht vliegen.
Inderdaad , hoe haal ke het in je hoofd om zo iets uit te zenden nuquote:Op donderdag 30 april 2009 18:00 schreef Loohcs het volgende:
Lullig zo'n botsend autootje voor het RTL nieuws.![]()
Ik zag het net, subtiel was het allesbehalve.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:00 schreef Loohcs het volgende:
Lullig zo'n botsend autootje voor het RTL nieuws.![]()
Wat een klap was dat zeg , brrrquote:Op donderdag 30 april 2009 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor het eerst ook met dit geluid erbij, je hoorde 'm duidelijk door de hekken rammen.
Daar achter zie je ook de vrienden van Marlon (of hoe die negroïde man precies heet)quote:Op donderdag 30 april 2009 18:01 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
http://i44.tinypic.com/2s7i35v.jpg
Dat was dus iemand anders, dat beeld zie je in deze foto op de achtergrond
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Een volkstribunaal voor deze daderHet volk mag via stemming aangeven wat de straf moet zijn. En hij krijgt geen advocaat die zielige verhalen gaat ophangen over de schuld van de maatschappij, de crisis of wat dan ook.
Je herinnert je de rellen in Amsterdam van een paar jaar terug niet?quote:Op donderdag 30 april 2009 18:01 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Bullshit, als ze om 12 uur waren gestopt heb je ook een paar 10000 man die naar de auto/trein wil.
Reden van niks, aflasten is moreel het beste wat ze kunnen doen, 538 heeft hierbij 99% van mijn credits verloren.
http://www.telegraaf.nl/b(...)een_bloedbad___.htmlquote:'Gegil en gekrijs, een bloedbad'
Twingly blog zoekenJouw blog hier
APELDOORN - ANP-verslaggever Eric Wendel reed mee in de persbus achter de koninklijke stoet. Hieronder zijn ooggetuigeverslag van de vermeende aanslag op het Koninklijk Huis.
Een kleine groep verslaggevers en fotografen rijdt in Apeldoorn in een persbus achter de open bus van de koninklijke familie aan. De historische optocht is net voorbij. Er lopen nog een paar jongetjes met een witte vlag. Zal wel een voetbalvereniging zijn, denken we. De sfeer onder het journaille is goed. Buiten schijnt de zon, de in oranje uitgedoste mensen achter de dranghekken zijn vrolijk, de koninklijke familie is goedgemutst en er staat nog een defilé te wachten.
De koninklijke bus gaat rechtsaf, richting Paleis Het Loo. Links door het raam zie ik een persvak en een leeg kruispunt. In de verte houden mensen achter de hekken camera's omhoog, een paar agenten kijken toe. Een paar fotografen en verslaggevers in het persvak zwaaien naar de collega's in de persbus.
Meligheid troef. De persbus wil net de bocht naar rechts maken, achter de koninklijke bus aan. Plotseling een klap. Verwarring alom. Wat is dit?
Lichamen
Links uit het raampje van de bus zie ik lichamen op straat liggen. Gedachten over een toneelstukje komen bij me op. Is dit een ludieke actie van een groep plaatselijke acteurs? Mensen en agenten rennen erop af. Onze bus stopt. We rennen de bus uit. Ik zie de koninklijke bus verder rijden richting Paleis Het Loo. Daarvoor, tegen een monument aangereden, een zwarte auto. Total loss, zo lijkt het. De voorkant is flink beschadigd.
Op het kruispunt een chaos. Een slagveld. Gegil en gekrijs. Een bloedbad. Ik zie een man op de grond liggen, onder het bloed. Hij beweegt niet meer. Verderop ligt nog iemand op de grond. Ook bebloed. Ook zij beweegt niet meer. Ik zie nog iemand liggen, en nog een, en nog een. Overal liggen mensen op het grijze asfalt. De meesten bewegen niet. Dit is ernstig, heel ernstig.
Reanimeren
Ik loop rond, doe verslag, bel dingen door, ben verdwaasd. Hoeveel gewonden liggen hier wel niet? Hoeveel doden liggen er wel niet? Van alle kanten komen agenten, EHBO'ers en toeschouwers om te helpen. Ze reanimeren slachtoffers, bloedingen worden gestelpt. Bij een vrouw zie ik een bebloed been er half af liggen. Een vrouw ligt met haar rug op het grijze asfalt. Ze heeft een buikje, alsof ze zwanger lijkt te zijn. Haar truitje is omhoog geschoven, de zon schijnt op haar witte buik.
Wat is hier gebeurd? De zwarte auto is met hoge snelheid door de afzetting heen gereden, hoor ik. Fotografen en cameramensen zoomen in op de slachtoffers, verslaggevers bellen hun redacties. Ik probeer het aantal slachtoffers te tellen. Het beeld van het kruispunt is afschuwelijk. Waar blijven de ambulances? Dit is geen toneelstukje. Dit is een drama.
Ja daar was ik bij, dat zou nu zeker weer gebeuren ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:05 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Je herinnert je de rellen in Amsterdam van een paar jaar terug niet?
Idd, door het nu zo te doen "koop" je tijd om eea in goede banen te leiden. Ik snap heel goed dat ze gewoon door zijn gegaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:05 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Die kwam idd bijna niet uit haar woordenquote:Op donderdag 30 april 2009 18:07 schreef Roi het volgende:
Pff wat naar om een bijna huilende Beatrix te zien...
Inmiddels? 3 uur geleden al.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:07 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is inmiddels ook doorgespeeld aan de internationale media!
Mensen die gaan rellen vanwege afgelasting om deze reden mogen ook direct een nekschot krijgen.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:05 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Daar was niks te zien ...quote:Op donderdag 30 april 2009 18:07 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is inmiddels ook doorgespeeld aan de internationale media!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |