Ik vind het eerlijk gezegd ook allemaal een beetje overtrokken. Natuurlijk betreur ik de slachtoffers, maar relatief gezien stelt deze 'aanslag' niet zo gek veel voor.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:59 schreef TheSorrow het volgende:
Het stelt nog geen fuck voor man, hij klapt tegen een monument aan en doodt toevallig 4 mensen. Die auto had moeten ontploffen in de menigte, dan had je pas een bloederige aanslag!
Nederland altijd met dat gemiereneuk om 'kleine' dingen
' Volkert van der Graaf zal op 6 mei 2014 ontslagen worden uit de gevangenis, precies twaalf jaar na de moord. 'quote:Op donderdag 30 april 2009 16:48 schreef ondeugend het volgende:
[..]
18 jaar, waar je een derde vanaf kunt trekken. Dan houd je 12 jaar over. 2013 dan dus. Met 4 jaar dan dus
Het is te hopen dat er paar Joegeslaven bij de ingang van de gevangenis staan te wachten danquote:Op donderdag 30 april 2009 17:01 schreef Milan. het volgende:
[..]
' Volkert van der Graaf zal op 6 mei 2014 ontslagen worden uit de gevangenis, precies twaalf jaar na de moord. '
Wiki. 5 dus.
We zijn dan ook een klein land.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:59 schreef TheSorrow het volgende:
Het stelt nog geen fuck voor man, hij klapt tegen een monument aan en doodt toevallig 4 mensen. Die auto had moeten ontploffen in de menigte, dan had je pas een bloederige aanslag!
Nederland altijd met dat gemiereneuk om 'kleine' dingen
Die zal het trouwens ook niet lang maken in de vrijheid lijkt mequote:Op donderdag 30 april 2009 17:01 schreef Milan. het volgende:
[..]
' Volkert van der Graaf zal op 6 mei 2014 ontslagen worden uit de gevangenis, precies twaalf jaar na de moord. '
Wiki. 5 dus.
Daar wilde de hoofdofficier van justitie ook niet op in gaan...quote:Op donderdag 30 april 2009 17:01 schreef mmascha het volgende:
Toen het net gebeurd was, was er sprake van een medepassagier die uit de auto zou zijn geslingerd. Hier hoor ik niks meer over.
Show must go onquote:Op donderdag 30 april 2009 17:01 schreef Urquhart het volgende:
Ach ja 4 doden waar hebben we het over, neem nog een biertje
Zoals bij eerdere bron vermeld: DE POLITIE STOND WEER EENS UIT HUN NEUS TE VRETEN. Ze hadden dit makkelijk kunnen verkomen.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:00 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ach ja hij dood 4 mensen en veel gewonden, maar dat maakt jou helemaal niks uit he. Stel je voor dat je familie daar lag, maakt niks uit he??
Daar wisten ze bij de persconferentie ook niets over.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:01 schreef mmascha het volgende:
Toen het net gebeurd was, was er sprake van een medepassagier die uit de auto zou zijn geslingerd. Hier hoor ik niks meer over.
Jij hebt er natuurlijk al bij gesolliciteerd?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:03 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zoals bij eerdere bron vermeld: DE POLITIE STOND WEER EENS UIT HUN NEUS TE VRETEN. Ze hadden dit makkelijk kunnen verkomen.
Ik kon helaas de vragen tijdens de persconferentie niet horen. Alleen de antwoorden en daar kon ik het niet uit opmaken.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Daar wilde de hoofdofficier van justitie ook niet op in gaan...
Flikker toch op.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:03 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zoals bij eerdere bron vermeld: DE POLITIE STOND WEER EENS UIT HUN NEUS TE VRETEN. Ze hadden dit makkelijk kunnen verkomen.
Ik moest hier aan denken:quote:Op donderdag 30 april 2009 16:57 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dit is qua uitdossing een typisch kaalkopje. Eerder rechts- dan linksdraaiend dus.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 30 april 2009 17:01 schreef Milan. het volgende:
[..]
Wiki. 5 dus.
helemaal mee eens.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niemand belet je toch om naar huis te gaan? Dat kan toch iedereen voor zichzelf uitmaken?
Natuurlijk, overheidsinstanties passen zich aan, bij optredens moet er rekening mee gehouden worden. Maar voor heel veel mensen is het ook gewoon een vrije dag waarop ze iets afspreken, niet om de verjaardag van Juliana te vieren, maar gewoon om lekker te met vrienden wat leuks te doen. Als er dan ergens een ongeluk is met 4 dooien is dat ook geen reden om dat af te breken, en in termen van drama is er uiteindelijk ook niet meer aan de hand.
Bovendien, je kunt alles wel verplicht afbreken en er echt actief een einde aan maken, maar dan krijg je met Amsterdam een grandioos logistiek probleem. En waarschijnlijk ook een openbare orde probleem, wat menigeen heeft al wat op of staat strak. Laat mensen dan lekker zelf bepalen wat ze de rest van de dag doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |