Mislukte aanslagen op de koningin?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:57 schreef F04 het volgende:
Is Israël is zoiets aan de orde van de dag.
maar dat boeit me niksquote:Op donderdag 30 april 2009 16:57 schreef F04 het volgende:
Het lijkt er trouwens op dat de bestuurder geen gordel omdat, wat kan betekenen dat hij het niet wilde overleven..quote:Op donderdag 30 april 2009 16:51 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Doe het dan effe goed:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 april 2009 16:52 schreef buachaille het volgende:
[..]
Normale mensen worden kaal in het midden en blijven haar houden boven de oren. Bij de dader is het precies andersom.
Dat maakt nog niet dat het hier dan niet erg of belangrijk is..(duh??)quote:Op donderdag 30 april 2009 16:57 schreef F04 het volgende:
Ik zou de beelden graag willen zien!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm lijkt me sterk dat niemand de auto heeft gefilmd voordat hij in die mensen crashde...
Niemand belet je toch om naar huis te gaan? Dat kan toch iedereen voor zichzelf uitmaken?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook...
Ik begrijp wel dat het lullig is voor horeca, feestende mensen, artiesten, organisatoren etc als je alles afgelast, maar ik heb meer begrip voor stopzetten van de activiteiten dan gewoon doen alsof je neus bloedt en doorgaan met zuipen en feesten. Dat kan wel weer een andere dag.
Eensquote:Op donderdag 30 april 2009 16:56 schreef Askie het volgende:
[..]
Uiteraard... iedereen moeten doen en laten wat ie wil, en daar heb ik ook respect voor... het is namelijk WEL erg wat er is gebeurd. Wat echter mijn oorspronkelijke punt was, was dat ik het er compleet niet mee eens was dat gemeentes nu geslissen alle festiviteiten te staken. Hebben mensen moeite met wat er gebeurd is, dan kunnen ze gewoon naar huis gaan. Veel mensen vinden het WEL erg, maar willen er hun feest niet voor stoppen... dat mag toch ook ? Er gebeuren zo veel erge dingen dagelijks...
hyped.
Ja en in Irak ook.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:57 schreef F04 het volgende:
CNN hangt gewoon aan de telefoon met de betreffende Nederlandse nieuwsorganisatie als ze iets willen denk ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zullen van ook wel connecties hebben die dat soort dingen checken. Misschien eventueel nog wel meer mensen die dat opgestuurd hebben.
Een winnaar heeft vele vaders maar een verliezer is weesquote:Op donderdag 30 april 2009 16:57 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Don't feed the troll
Dit is qua uitdossing een typisch kaalkopje. Eerder rechts- dan linksdraaiend dus.
kun jij aub vertrekken uit dit forumquote:Op donderdag 30 april 2009 16:59 schreef TheSorrow het volgende:
Het stelt nog geen fuck voor man, hij klapt tegen een monument aan en doodt toevallig 4 mensen. Die auto had moeten ontploffen in de menigte, dan had je pas een bloederige aanslag!
Nederland altijd met dat gemiereneuk om 'kleine' dingen
Ach ja hij dood 4 mensen en veel gewonden, maar dat maakt jou helemaal niks uit he. Stel je voor dat je familie daar lag, maakt niks uit he??quote:Op donderdag 30 april 2009 16:59 schreef TheSorrow het volgende:
Het stelt nog geen fuck voor man, hij klapt tegen een monument aan en doodt toevallig 4 mensen. Die auto had moeten ontploffen in de menigte, dan had je pas een bloederige aanslag!
Ik vind het eerlijk gezegd ook allemaal een beetje overtrokken. Natuurlijk betreur ik de slachtoffers, maar relatief gezien stelt deze 'aanslag' niet zo gek veel voor.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:59 schreef TheSorrow het volgende:
' Volkert van der Graaf zal op 6 mei 2014 ontslagen worden uit de gevangenis, precies twaalf jaar na de moord. 'quote:Op donderdag 30 april 2009 16:48 schreef ondeugend het volgende:
[..]
18 jaar, waar je een derde vanaf kunt trekken. Dan houd je 12 jaar over. 2013 dan dus. Met 4 jaar dan dus
Het is te hopen dat er paar Joegeslaven bij de ingang van de gevangenis staan te wachten danquote:Op donderdag 30 april 2009 17:01 schreef Milan. het volgende:
[..]
' Volkert van der Graaf zal op 6 mei 2014 ontslagen worden uit de gevangenis, precies twaalf jaar na de moord. '
Wiki. 5 dus.
We zijn dan ook een klein land.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:59 schreef TheSorrow het volgende:
Die zal het trouwens ook niet lang maken in de vrijheid lijkt mequote:Op donderdag 30 april 2009 17:01 schreef Milan. het volgende:
[..]
' Volkert van der Graaf zal op 6 mei 2014 ontslagen worden uit de gevangenis, precies twaalf jaar na de moord. '
Wiki. 5 dus.
Daar wilde de hoofdofficier van justitie ook niet op in gaan...quote:Op donderdag 30 april 2009 17:01 schreef mmascha het volgende:
Toen het net gebeurd was, was er sprake van een medepassagier die uit de auto zou zijn geslingerd. Hier hoor ik niks meer over.
Show must go onquote:Op donderdag 30 april 2009 17:01 schreef Urquhart het volgende:
Ach ja 4 doden waar hebben we het over, neem nog een biertje
Zoals bij eerdere bron vermeld: DE POLITIE STOND WEER EENS UIT HUN NEUS TE VRETEN. Ze hadden dit makkelijk kunnen verkomen.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:00 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ach ja hij dood 4 mensen en veel gewonden, maar dat maakt jou helemaal niks uit he. Stel je voor dat je familie daar lag, maakt niks uit he??
Daar wisten ze bij de persconferentie ook niets over.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:01 schreef mmascha het volgende:
Toen het net gebeurd was, was er sprake van een medepassagier die uit de auto zou zijn geslingerd. Hier hoor ik niks meer over.
Jij hebt er natuurlijk al bij gesolliciteerd?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:03 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zoals bij eerdere bron vermeld: DE POLITIE STOND WEER EENS UIT HUN NEUS TE VRETEN. Ze hadden dit makkelijk kunnen verkomen.
Ik kon helaas de vragen tijdens de persconferentie niet horen. Alleen de antwoorden en daar kon ik het niet uit opmaken.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Daar wilde de hoofdofficier van justitie ook niet op in gaan...
Flikker toch op.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:03 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zoals bij eerdere bron vermeld: DE POLITIE STOND WEER EENS UIT HUN NEUS TE VRETEN. Ze hadden dit makkelijk kunnen verkomen.
Ik moest hier aan denken:quote:Op donderdag 30 april 2009 16:57 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dit is qua uitdossing een typisch kaalkopje. Eerder rechts- dan linksdraaiend dus.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 30 april 2009 17:01 schreef Milan. het volgende:
[..]
Wiki. 5 dus.
helemaal mee eens.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niemand belet je toch om naar huis te gaan? Dat kan toch iedereen voor zichzelf uitmaken?
Natuurlijk, overheidsinstanties passen zich aan, bij optredens moet er rekening mee gehouden worden. Maar voor heel veel mensen is het ook gewoon een vrije dag waarop ze iets afspreken, niet om de verjaardag van Juliana te vieren, maar gewoon om lekker te met vrienden wat leuks te doen. Als er dan ergens een ongeluk is met 4 dooien is dat ook geen reden om dat af te breken, en in termen van drama is er uiteindelijk ook niet meer aan de hand.
Bovendien, je kunt alles wel verplicht afbreken en er echt actief een einde aan maken, maar dan krijg je met Amsterdam een grandioos logistiek probleem. En waarschijnlijk ook een openbare orde probleem, wat menigeen heeft al wat op of staat strak. Laat mensen dan lekker zelf bepalen wat ze de rest van de dag doen.
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:03 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
wat hadden ze moeten doen, voor de auto springen?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:03 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Post dan ook even een link?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:48 schreef ACT-F het volgende:
[b]
Als je iets beter Googlet dan kom je erachter dat de jonge dame onlangs verhuisd is naar het adres wat nu op het internet circuleert. Het is goed mogelijk dat ze het telefoonnummer van de vorige bewoner (lees dader) heeft overgenomen.
Ik vermoed zelf dat de getuige het verkeerd gezien heeft en dat het de marechaussee-man is die over de auto werd geslingerd.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:01 schreef mmascha het volgende:
Maar het daadwerkelijke moment van inrijden is dus niet beschikbaar? Misschien maar beter ook, weet niet of ik dat wil zienquote:Op donderdag 30 april 2009 16:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)wbeeld_apeldoorn.xml
Al is het hier ook niet echt heel duidelijk.
Ik kies liever niet voor een functie die uiteindelijk toch verwaarloosd word. Je wordt toch geen agentquote:Op donderdag 30 april 2009 17:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jij hebt er natuurlijk al bij gesolliciteerd?
Klopt want een auto die aan komt sjeezen uit het niks, stop je wel door er met 3 agenten voor te gaan staan natuurlijk ... En gelukkig merk je ook binnen 4 seconden dat er een auto in volle vaart doelgericht door de menigte rijdquote:Op donderdag 30 april 2009 17:03 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |