Ja. Vanochtend was er op tv ook al dit meisje te zien, de verslaggever schatte haar op een jaar of 7, 8. Zij is overigens ook 1 van de 4 overledenen.quote:
Nouja, elke keer weer kleine beetjes. Maar daar vul je idd niet uren lang een uitzending mee. Maar ja, je blijft toch kijken omdat je ook weer niets wilt missen.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:13 schreef Stephan1237 het volgende:
Maar er is niet echt nieuw nieuws, ze herhalen het nu een beetje
Gewoon de meldingen? Niet echt boeiend toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb nog een cap van p2000 van 11.52u.
Posten?
Ben jij dom?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:14 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
OH HOOR
afschuw uitroepen over een dood kind doen ze niet in jouw provinciale dorp?
Even heel erg offtopic, ik zie wel enige overeenkomsten met de Kennedy's, open auto, net door een bocht, alleen voor de koninklijke familie liep het een stuk beter af.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:14 schreef 1983scarface het volgende:
In de VS zou het wel minder ver komen.
Je denkt toch niet dat ik hier links ga plaatsen die de identiteit van een onschuldige dame onthullen?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:05 schreef matthijst het volgende:
Post dan ook even een link?
Hooguit een half jaar geleden.quote:Onlangs, als in: de afgelopen 3 weken ofzo?
Met nog beter Googlen kom je erachter dat het adres een studentenappartement is wat met meerdere personen gedeeld wordt. Die bewuste dame zoekt een huisgenoot omdat een bewoner per 2 mei vertrekt. Een centraal telefoonnummer is in een studentenhuis zeer gebruikelijk.quote:aangezien die NAW-gegevens uit een verzekeringsdatabase lijken te komen, zullen redelijk up to date zijn.
En ik neem aan dat iemand anno 2009 zijn telefoonnummer meeverhuisd...
Hij had een draaiboek. Misschien dat dat 24-jarige orkestchickie wel meespeelde vandaag?
als je dat kan, graagquote:Op donderdag 30 april 2009 17:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb nog een cap van p2000 van 11.52u.
Posten?
Fijn, wat is je punt?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:11 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Er zijn wel schokkendere foto's voorbij gekomen hoor...
Beetje gezond verstand aanslingeren en je hebt vast wel een idee dan.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:16 schreef Mdk het volgende:
Hoezo mag ik dat niet posten trouwens? Staat gewoon op de nieuwssites dat ie daar woont?
Stephan vroeg daar eerder naar. En het gaat hier zo snel dat ik wel eens een post mis.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon de meldingen? Niet echt boeiend toch?
P2000 Topic #13 heb ik ze ook al gezet
Amsterdam is natuurlijk ook héél Nederland.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:17 schreef mikerw het volgende:
Balkenende: " Nederland is aangeslagen." nou, de feesten gaan vooral in Amsterdam gewoon door hoor. Zoals altijd weer lekker op de hoogte van wat er echt aan de hand is
Welke houthakkershirts bedoel je?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:07 schreef buachaille het volgende:
Hier nog foto's van de NRC. Opvallend die cops in houthakkersshirts inclusief 'dirty harry' guns.
http://www.nrc.nl/redacti(...)eluk/soundslider.swf
In de VS zou een dergelijke auto al lang met kogels doorzeefd zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:14 schreef 1983scarface het volgende:
In de VS zou het wel minder ver komen.
en zou niemand weten waarom de man dit gedaan heeft.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
In de VS zou een dergelijke auto al lang met kogels doorzeefd zijn.
Jeetje, dat is kut voor je. Ik zag het nu pas. Ga er een beetje over lopen zeuren.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:19 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Dat jouw reactie al 1872 keer voorbij was gekomen...
bron?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:15 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ja. Vanochtend was er op tv ook al dit meisje te zien, de verslaggever schatte haar op een jaar of 7, 8. Zij is overigens ook 1 van de 4 overledenen.
In de VS hebben ze McVeighquote:Op donderdag 30 april 2009 17:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En vanaf het grasheuveltje.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
In de VS zou het een goedgemikte kogel zijn uit een hoog gebouw.
Mijn gezonde verstond zegt dan nog niks. Het staat op tig weblogs, websites en nieuws/kranten sites en dan mag het hier niet?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Beetje gezond verstand aanslingeren en je hebt vast wel een idee dan.
http://www.rtl.nl/compone(...)/rtlz_livestream.xmlquote:Op donderdag 30 april 2009 17:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
en zou niemand weten waarom de man dit gedaan heeft.
Iemand BW een directe link naar de RTLZ livestream? De website hapert hier nogal.
idd,kreeg ook een smsje van een zwaar aangeschoten vriend..*verwacht ikquote:Op donderdag 30 april 2009 17:17 schreef mikerw het volgende:
Balkenende: " Nederland is aangeslagen." nou, de feesten gaan vooral in Amsterdam gewoon door hoor. Zoals altijd weer lekker op de hoogte van wat er echt aan de hand is
zie foto 7/15.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Welke houthakkershirts bedoel je?
Ik zie alleen beveiligers in pak met oortjes en een dienstwapen.
Bakellende, aangeslagen, laat me niet lachen, nou die vind het niet erg, als het hem maar niet raakt. Dit praatje ook weer van hem, droevig gezicht en praatje ingestudeerd, maar vanavond weer een feessie. Zelfde over de jongens in Afganistan die dood zijn, is gewoon beroeps risico zegt hij. Nee,quote:Op donderdag 30 april 2009 17:17 schreef mikerw het volgende:
Ja waar bij heleboel omstander ook wat kogels gevangen hebben, want grootste deel van die kogels zou gewoon dwars door die auto heen gaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er zijn geen gegevens bekend van overleden mensen (behalve dat het er 4 zijn), alles wat je hier leest is speculatie.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:23 schreef Slappy het volgende:
Is dat meisje nou overleden op die ene foto??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |