Ooit van inhammen gehoordquote:Op donderdag 30 april 2009 16:52 schreef buachaille het volgende:
[..]
Normale mensen worden kaal in het midden en blijven haar houden boven de oren. Bij de dader is het precies andersom.
Hoe ging dat spreekwoord ook al weer?? Iets met 'beste stuurlui...' ofzo?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:12 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik verwacht het ook niet van die dikke papzakken hoor, stelletje donutvreters. Maar het had mogelijk geweest!
Ik heb nog een cap van p2000 van 11.52u.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:09 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik zou die man levenslang opsluiten
en als je de bestuurder door zn hoofd knalt, trapt hij vast meteen het rempedaal inquote:Op donderdag 30 april 2009 17:12 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik verwacht het ook niet van die dikke papzakken hoor, stelletje donutvreters. Maar het had mogelijk geweest!
OH HOORquote:Op donderdag 30 april 2009 17:11 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Er zijn wel schokkendere foto's voorbij gekomen hoor...
Jij krijgt toch niet voor niks lagere school?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:09 schreef TheSorrow het volgende:
Ze krijgen toch niet voor niets wapentraining?
Ja. Vanochtend was er op tv ook al dit meisje te zien, de verslaggever schatte haar op een jaar of 7, 8. Zij is overigens ook 1 van de 4 overledenen.quote:
Nouja, elke keer weer kleine beetjes. Maar daar vul je idd niet uren lang een uitzending mee. Maar ja, je blijft toch kijken omdat je ook weer niets wilt missen.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:13 schreef Stephan1237 het volgende:
Maar er is niet echt nieuw nieuws, ze herhalen het nu een beetje
Gewoon de meldingen? Niet echt boeiend toch?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb nog een cap van p2000 van 11.52u.
Posten?
Ben jij dom?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:14 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
OH HOOR
afschuw uitroepen over een dood kind doen ze niet in jouw provinciale dorp?
Even heel erg offtopic, ik zie wel enige overeenkomsten met de Kennedy's, open auto, net door een bocht, alleen voor de koninklijke familie liep het een stuk beter af.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:14 schreef 1983scarface het volgende:
In de VS zou het wel minder ver komen.
Je denkt toch niet dat ik hier links ga plaatsen die de identiteit van een onschuldige dame onthullen?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:05 schreef matthijst het volgende:
Post dan ook even een link?
Hooguit een half jaar geleden.quote:Onlangs, als in: de afgelopen 3 weken ofzo?
Met nog beter Googlen kom je erachter dat het adres een studentenappartement is wat met meerdere personen gedeeld wordt. Die bewuste dame zoekt een huisgenoot omdat een bewoner per 2 mei vertrekt. Een centraal telefoonnummer is in een studentenhuis zeer gebruikelijk.quote:aangezien die NAW-gegevens uit een verzekeringsdatabase lijken te komen, zullen redelijk up to date zijn.
En ik neem aan dat iemand anno 2009 zijn telefoonnummer meeverhuisd...
Hij had een draaiboek. Misschien dat dat 24-jarige orkestchickie wel meespeelde vandaag?
als je dat kan, graagquote:Op donderdag 30 april 2009 17:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb nog een cap van p2000 van 11.52u.
Posten?
Fijn, wat is je punt?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:11 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Er zijn wel schokkendere foto's voorbij gekomen hoor...
Beetje gezond verstand aanslingeren en je hebt vast wel een idee dan.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:16 schreef Mdk het volgende:
Hoezo mag ik dat niet posten trouwens? Staat gewoon op de nieuwssites dat ie daar woont?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |