voor wat ik net hoorde half stok.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:53 schreef Jojoortje het volgende:
Heb het serieus niet meegekregen. Moet ik mijn vlag nu halfstok doen? Of helemaal binnen halen?
GEEN problemen en GEEN eerder contact.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:52 schreef Stephan1237 het volgende:
Problemen in geestelijke gezondheidzorg, eerder contact met politie
Iedereen wil het weten, hij vraagt het. Tja.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:55 schreef immortalsean het volgende:
weer een duidelijk allochtone stem die vraagt of hij blank was
Ik moest wel lachen jaquote:Op donderdag 30 april 2009 15:55 schreef immortalsean het volgende:
weer een duidelijk allochtone stem die vraagt of hij blank was
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:55 schreef snowgoon het volgende:
He jammer voor al die Moslimbashers, het is een autochtone nederlander...
He, achterlijke gladiool, kap eens met het (foutief) herhalen van de persconferentie die iedereen hier al aan het kijken is..quote:Op donderdag 30 april 2009 15:54 schreef Stephan1237 het volgende:
Sporenonderzoek en explosieven gedaan
Zou hij nog moslim kunnen zijn hoor..quote:Op donderdag 30 april 2009 15:55 schreef snowgoon het volgende:
He jammer voor al die Moslimbashers, het is een autochtone nederlander...
ow jij wist al dat e 4 doden waren, de man 38 was.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb het al weer afgezet. Geen nieuwe info dus. Nou ja, ik ga lekker in de zon zitten, tabee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |