Ik heb nooit gezegd dat het niet treurig is wat er is gebeurt, het is alleen zo erg opgeblazen.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het vorige deel van deze slowchat reeks.
Whehe. Zonder Twitter tel je niet meer mee.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:12 schreef Lauriette91 het volgende:
http://twitpic.com/49s5r
Foto dader.
Dat is dan nog ok... Maar verderquote:
Hoezoquote:Op donderdag 30 april 2009 16:16 schreef Jotcha het volgende:
En ik hoopte dat het hier niet om die koninginnedag zou gaan
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 april 2009 16:15 schreef KingGone het volgende:
[..]
Whehe. Zonder Twitter tel je niet meer mee.
Vertel, heb je gewonnen met karten?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:20 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Omdat het nu allemaal wel m'n strot uit komt
Nee, de kutkart die m'n broertje kreeg was sneller, op het rechte eind reed ie gewoon weg van me, ook al reed ik dezelfde of een betere lijnquote:Op donderdag 30 april 2009 16:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vertel, heb je gewonnen met karten?
Dat maakt het juist leuk! Ik had ook een keer met karten een slome kart, en een paar vrienden van me snelle. Op het rechte eind reden ze weg, in de bochten haalde ik hen weer inquote:Op donderdag 30 april 2009 16:25 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, de kutkart die m'n broertje kreeg was sneller, op het rechte eind reed ie gewoon weg van me, ook al reed ik dezelfde of een betere lijnIn de bochten een hoop goed kunnen maken, maar niet genoeg. En er reden ook andere mensen, professionals, met 125cc racekarts enzulks die voorbij vlogen. Overigens na 5 rondes de cylinder in de soep gereden
En toen mocht ik opnieuw
En nog een keer een kleine aanrijding, dus nu blauwe plekken op m'n benen
Dat zeker.quote:
Maar dit verschil was te grootquote:Op donderdag 30 april 2009 16:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat maakt het juist leuk! Ik had ook een keer met karten een slome kart, en een paar vrienden van me snelle. Op het rechte eind reden ze weg, in de bochten haalde ik hen weer in
Hij heeft ook gewoon gelijk, kwestie van relativeren.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Dat is dus de redenatie van Heimen!
Dat is wel slecht. Verder wat gedaan dan?quote:
hier bedoel jequote:Op donderdag 30 april 2009 16:31 schreef ImTheBase het volgende:
Anders zie ik lauriette tussen de twitterberichtenfeed doorkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |