Alsof die naar Amersfoort gaatquote:Op donderdag 30 april 2009 15:34 schreef Grulez het volgende:
[..]
En toen kreeg je een telefoontje dat je moeder één van de doden is?
Post es een voorbeeldquote:Op donderdag 30 april 2009 15:38 schreef misteriks het volgende:
toen ik de eeste ongemodereerde reacties op het rouwregister las schrok ik me een bult! het is heel erg gesteld met de mentaliteit van veel tokkievolk in nederland .
Ik begrijp deze "grapjes" niet; zal wel zijn omdat ik Belg ben
Misschien springt ze voor een trein, omdat ze zo'n kutzoon heeft?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:40 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Alsof die naar Amersfoort gaat
Sprong jij maar voor de treinquote:Op donderdag 30 april 2009 15:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Misschien springt ze voor een trein, omdat ze zo'n kutzoon heeft?
Ik ben niet zozeer een moraalridder, maar jij probeert krampachtig een moraalpiraat te zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:45 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Sprong jij maar voor de trein
Wat is je punt nou? Ben jij nou ook al boos omdat die doden me eigenlijk geen zak interesseren?
Grulez
[ afbeelding ]_!
preciesquote:Op donderdag 30 april 2009 15:50 schreef LockonStratos het volgende:
Nu word er verteld dat er de rest van de dag halfstok gevlagd moet worden
Dat word ook echt ALLEEN maar gedaan omdat de koninklijke familie erbij was
Het is een deceptie...
same hier, ik fapte zelfs op het nieuwsberichtquote:Op donderdag 30 april 2009 14:40 schreef Acinonyx het volgende:
ik had er eigenlijk wel bij willen zijn, al die sensatie enzulks, ben een ramptoerist
quote:Op donderdag 30 april 2009 19:53 schreef De_Jostiband het volgende:
[..]
same hier, ik fapte zelfs op het nieuwsbericht
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:40 schreef Gehannes het volgende:
Beatrix heeft wraak genomen op het volk voor 50 jaar koekhappen.
Wedden van wel? Het is elk jaar hetzelfdequote:Op donderdag 30 april 2009 20:23 schreef Razor21 het volgende:
En het ergste zijn die opmerkingen :
Koningennedag zal nooit meer hetzelfde zijn
nee klopt, volgend jaar is het koningendagquote:Op donderdag 30 april 2009 20:23 schreef Razor21 het volgende:
En het ergste zijn die opmerkingen :
Koningennedag zal nooit meer hetzelfde zijn
Of Koningsdag met Willemquote:Op donderdag 30 april 2009 20:37 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee klopt, volgend jaar is het koningendag
ja... dat zei ikquote:
Inderdaad volgend jaar rijd er weer zo'n dwaas door de meute. En daarna lekker ff rellen.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:35 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Wedden van wel? Het is elk jaar hetzelfde
Kan je niet voor zo'n auto gaan staan.. Je weet wel.. een swift die heel hard rijdt..quote:Op donderdag 30 april 2009 20:39 schreef HowardStern het volgende:
Wat een stel respectloze hufters zijn jullie zeg.
Om van te kotsen
I lol'd . En bij je lemming ook.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:02 schreef LockonStratos het volgende:
Ik kreeg zoneet een smsje van een vriend:
'' echte bazen gan naar A.dam''
Waarop ik antwoordde:
'' echte bazen rijden in hun suzuki swift tegen de koninklijke bus aan ''
En nu is die boos omdat ik onrespectvol ben en er 4 doden zijn gevallen_!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |