abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68528637
De journalistiek wordt steeds treuriger. In plaats van dat de media zich weer gaat richten op het kritisch volgen van de macht (gebeurt steeds minder) gaan die eerste klas losers van de Hogeschool Journalistiek op zoek naar de meest indringende en schokkende beelden.

Dat teringRTL heeft echt afschuwelijke beelden gemaakt van dat ongeluk op Koninginnedag

Waar is het fatsoen gebleven

Vieze vuile smerige journalisten. Hoernalisten.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_68528650
NOS dan met die ooggetuigenverslagen, en maar doordrammen
pi_68528685
Gevalletje vraag en aanbod. Het vindt gretig aftrek lijkt me. Jij kijkt er immers ook naar en DAARNA veroordeel je het pas .
pi_68528696
Hoe die sukkels met trots vertellen dat zij EXCLUSIEVE beelden hebben
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Donald Duck held donderdag 30 april 2009 @ 13:56:59 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_68528726
Zo zijn de media gewoon
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_68528729
Net was op RTL de hele tijd die burgemeesters toesprak, ongeveer 20x herhaald.
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_68528763
Toch wil iedereen het zien. Je kunt toch moeilijk je camera uitzetten op het moment dat die auto gecrasht is. Heb ik nog nooit gehoord of gezien in de journalistiek. Die mensen die met telelenzen boven de gewonden/doden gaan hangen vind ik dan wel weer walgelijk. Hoe laag ben je dan?
---
pi_68528801
Vroeger deed men dit niet. Ging men niet met peperdure telelenzen boven een lijk hangen maar werden de mankrachten ingezet voor het kritisch volgen van de macht.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_68528857
dit is wat mensen willen zien, hoe bot misschien ook. Ik vind het juist knap dat je op zo'n moment jezelf kunt beheersen en wat mooie beelden kunt schieten. Die beelden zijn ook nodig, voor uitzending en eventueel voor onderzoek.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_68528931
ongeluk hmm? Was het wel een ongeluk?
XBL: Koning Stoma
PSN: Koning_Stoma
pi_68528983
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:59 schreef Klopkoek het volgende:
Vroeger deed men dit niet. Ging men niet met peperdure telelenzen boven een lijk hangen maar werden de mankrachten ingezet voor het kritisch volgen van de macht.
Inderdaad, vroeger zag je dit soort zaken niet in de media

pi_68528993
quote:
Op donderdag 30 april 2009 14:02 schreef littledrummergirl het volgende:
dit is wat mensen willen zien, hoe bot misschien ook. Ik vind het juist knap dat je op zo'n moment jezelf kunt beheersen en wat mooie beelden kunt schieten. Die beelden zijn ook nodig, voor uitzending en eventueel voor onderzoek.
Het lijkt me dat cameramensen op dat moment ook zoiets hebben van wtf gebeurt er eigenlijk en gewoon uit gewoonte doorgaan met filmen. Op het moment dat de situatie duidelijker wordt film je gewoon door om meerdere redenen (informeren kijkers, onderzoek, etc.). Geen probleem vind ik, behalve als je echt door mensen gaat duwen om slachtoffers te filmen of alleen maar gewonden gaat filmen.
---
pi_68529159
quote:
Op donderdag 30 april 2009 14:02 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:
Op donderdag 30 april 2009 14:06 schreef miodzio het volgende:

[..]

Het lijkt me dat cameramensen op dat moment ook zoiets hebben van wtf gebeurt er eigenlijk en gewoon uit gewoonte doorgaan met filmen. Op het moment dat de situatie duidelijker wordt film je gewoon door om meerdere redenen (informeren kijkers, onderzoek, etc.). Geen probleem vind ik, behalve als je echt door mensen gaat duwen om slachtoffers te filmen of alleen maar gewonden gaat filmen.
Deze 2.
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_68529191
  donderdag 30 april 2009 @ 14:17:45 #15
165512 MASD
Music is dead.
pi_68529251
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:59 schreef Klopkoek het volgende:
Onzin. Daarnaast zijn de gewonden en doden deel van het nieuws. Daarnaast ben ik zelf van mening dat dit geschiedenis is en het om die reden zoveel mogelijk gerapporteerd moet worden.

Erger zijn de mensen die ze interviewen, kamper galore. Zet er anders gewoon een verslaggever neer die de woorden van ooggetuigen duidelijk en op enig niveau kan overbrengen.
Long live music.
pi_68529290
De ooggetuigenverslagen bij de NOS dan

Verslaggeefster die een ooggetuige afsnauwt omdat haar mobieltje afgaat tijdens het interview
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_68529307
quote:
Op donderdag 30 april 2009 14:19 schreef Mortaxx het volgende:

Verslaggeefster die een ooggetuige afsnauwt omdat haar mobieltje afgaat tijdens het interview
En terecht.
  donderdag 30 april 2009 @ 14:22:41 #18
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_68529354
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:53 schreef Klopkoek het volgende:
De journalistiek wordt steeds treuriger. In plaats van dat de media zich weer gaat richten op het kritisch volgen van de macht (gebeurt steeds minder) gaan die eerste klas losers van de Hogeschool Journalistiek op zoek naar de meest indringende en schokkende beelden.

Dat teringRTL heeft echt afschuwelijke beelden gemaakt van dat ongeluk op Koninginnedag

Waar is het fatsoen gebleven

Vieze vuile smerige journalisten. Hoernalisten.
Dit is wat de mensen willen. Succes met je herhaal-NOS.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  donderdag 30 april 2009 @ 14:23:14 #19
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_68529363
Dit soort dingen mag je best vast leggen maar je hoeft ze niet triomfantelijk te laten zien.

En die hele hype meteen weer Met ooggetuigenverslagen En dikke dodo's van de Privé en Story die door moeten gaan voor 'deskundigen'
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_68529411
quote:
Op donderdag 30 april 2009 14:23 schreef Klopkoek het volgende:
Dit soort dingen mag je best vast leggen maar je hoeft ze niet triomfantelijk te laten zien.

En die hele hype meteen weer Met ooggetuigenverslagen En dikke dodo's van de Privé en Story die door moeten gaan voor 'deskundigen'
Joh, is hetzelfde als met de Mexicaanse griep dat is ook binnen enkele dagen uitgegroeid tot een hype die zelfs de economische crisis van het toneel heeft doen verdwijnen.
pi_68529438
Nee, beter censureren we ongelukken en niet zo fijne dingen.
Cool story, Hansel.
  donderdag 30 april 2009 @ 14:27:51 #22
165512 MASD
Music is dead.
pi_68529464
quote:
Op donderdag 30 april 2009 14:23 schreef Klopkoek het volgende:

Je hoeft niet te kijken. Als je niet tegen de realiteit kunt zet je teletekst maar op.
Long live music.
pi_68529725
Zou het trouwens door het koningshuis opgezet zijn om eindelijk van dat Koninginnedag af te komen? Misschien is dit Beatrix haar wraak voor 50 jaar koekhappen?
pi_68530190
RTL >>>> NOS.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 30 april 2009 @ 15:07:26 #25
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_68530426
Hoe kun je die sensatiegeilerds van RTL prefereren boven de NOS?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_68530476
quote:
Op donderdag 30 april 2009 15:07 schreef Klopkoek het volgende:
Hoe kun je die sensatiegeilerds van RTL prefereren boven de NOS?
Veel professioneler. Meer verslaggevers, meer deskundigen, snellere informatie, etc.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  donderdag 30 april 2009 @ 15:11:26 #27
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_68530517
quote:
Op donderdag 30 april 2009 14:25 schreef Gehannes het volgende:

[..]

Joh, is hetzelfde als met de Mexicaanse griep dat is ook binnen enkele dagen uitgegroeid tot een hype die zelfs de economische crisis van het toneel heeft doen verdwijnen.
Typisch nederlands, alhoewel het natuurlijk erg genoeg is, is het e.a. weer zwaar overtrokken.
Door de media wordt het tig ker herhaald, net zoals de economische crisis, het wordt kunstmatig in stand
gehouden.

Ze hadden er gewoon 1 keer aandacht aan moeten besteden en dan savond om 8 uur tijdens het journaal weer. Naar mijn idee "geilt" de nederlander hier gewoon op, het ramptoerisme wordt met de dag erger.
Het is netzo als er een ongeluk op de snelweg gebeurt, de kijkfile is langer dan aan de kant van het ongeluk.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  donderdag 30 april 2009 @ 15:11:54 #28
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_68530528
quote:
Op donderdag 30 april 2009 15:09 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Veel professioneler. Meer verslaggevers, meer deskundigen, snellere informatie, etc.
Vervang dat alles maar door 'hyperiger' en 'overbodige informatie'.

En die 'deskundigen'... Proest... Of wil jij die dikke vette hansworst van Story met zijn brilletje een 'deskundige' noemen?
Deuger, Woke & Gutmensch
  donderdag 30 april 2009 @ 15:13:29 #29
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_68530570
quote:
Op donderdag 30 april 2009 15:11 schreef cvboer het volgende:

[..]

Typisch nederlands, alhoewel het natuurlijk erg genoeg is, is het e.a. weer zwaar overtrokken.
Door de media wordt het tig ker herhaald, net zoals de economische crisis, het wordt kunstmatig in stand
gehouden.

Ze hadden er gewoon 1 keer aandacht aan moeten besteden en dan savond om 8 uur tijdens het journaal weer. Naar mijn idee "geilt" de nederlander hier gewoon op, het ramptoerisme wordt met de dag erger.
Het is netzo als er een ongeluk op de snelweg gebeurt, de kijkfile is langer dan aan de kant van het ongeluk.
En als er een hype is wordt het nog eenzijdig belicht ook. Niet alleen qua politieke toonzetting maar dat slechts een paar kanten van het probleem worden belicht.

Bovendien: als je niks te melden hebt moet je je klep houden en niet hijgerig gaan speculeren.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_68530579
quote:
Op donderdag 30 april 2009 15:09 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Vergeet het bloed en ledematen niet. Oh en de slow mo van de aanrijding zodat je mensen als poppen over de grond ziet vliegen.
  donderdag 30 april 2009 @ 15:15:03 #31
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_68530607
quote:
Op donderdag 30 april 2009 15:11 schreef Klopkoek het volgende:
Vervang dat alles maar door 'hyperiger' en 'overbodige informatie'.
@klopkoek: dat is een perfecte samenvatting. Ik erger mij behoorlijk aan dat overdreven gedrag.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_68530638
Ik heb weinig bloed en ledematen gezien, maar whatever.
  donderdag 30 april 2009 @ 16:46:51 #33
144213 Adidah
Het was wraak
pi_68533054
quote:
Op donderdag 30 april 2009 15:13 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Vergeet het bloed en ledematen niet. Oh en de slow mo van de aanrijding zodat je mensen als poppen over de grond ziet vliegen.
De ragdoll physics zagen er inderdaad wel realistisch uit.
  donderdag 30 april 2009 @ 16:49:21 #34
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_68533105
quote:
Op donderdag 30 april 2009 16:46 schreef Adidah het volgende:

[..]

De ragdoll physics zagen er inderdaad wel realistisch uit.
En nu in begrijpelijk nederlands graag
pi_68533582
quote:
Op donderdag 30 april 2009 14:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Nee, beter censureren we ongelukken en niet zo fijne dingen.
Inderdaad, in zo'n land zou ik niet willen leven.
---
pi_68533606
RTL verslaat NOS op alle fronten vandaag
pi_68533966
Dit valt me weer erg van je tegen KK. Ik heb echt geen sensatie gezien, daarbij heeft RTL nog flink geknipt in de beelden die ze hebben uitgezonden. Die eerst op de site stonden waren veel schokkender.
pi_68534168
quote:
Op donderdag 30 april 2009 17:08 schreef Urquhart het volgende:
pi_68534171
Koekje, doe eens een link van die onfatsoenlijke beelden dan? Het is alleen wat eentonig, verder kan ik RTL niets kwalijk nemen.
pi_68534233
quote:
Op donderdag 30 april 2009 14:20 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

En terecht.
Want? Is het in je opgekomen dat familie van die vrouw wel eens ongerust kon zijn?
pi_68534249
Ach, Klopkoekje kan het niet helemaal hebben dat de NOS flink gefaald heeft terwijl ze er met tientallen camera's bovenop stonden.
pi_68534334
quote:
Op donderdag 30 april 2009 15:11 schreef cvboer het volgende:

[..]

gehouden.

Inderdaad ja. Veel te veel nutteloze informatie. Geef gewoon de feiten, geen urenlang uitgerekt verslag vol speculaties, ooggetuigen die niks toevoegen en mensen die zo nodig in beeld moeten om te vertellen hoe geschokt ze zijn. De verslaggeving begint hier ook steeds meer op die van die Amerikaanse sensatienieuwszenders te lijken.
  donderdag 30 april 2009 @ 17:42:12 #43
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_68534366
quote:

Link?
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  donderdag 30 april 2009 @ 18:12:56 #44
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_68534921
Leuk ook die reclame onder de klok tegen 18.00 uur

CARGLAS REPAREERT, CARGLAS HERSTELT
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
  donderdag 30 april 2009 @ 18:29:31 #45
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_68535220
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Leuk ook die reclame onder de klok tegen 18.00 uur

CARGLAS REPAREERT, CARGLAS HERSTELT
carglass vervangt is het toch?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  donderdag 30 april 2009 @ 18:30:37 #46
165512 MASD
Music is dead.
pi_68535238
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:29 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

carglass vervangt is het toch?
Dat sowieso, die ruit is niet meer te repareren.
Long live music.
pi_68535299
Nieuws = nieuws en dat moet je laten zien hoe schokkend de beelden soms ook kunnen zijn.
Als je het niet wilt zien moet men niet kijken.
Dat RTL 4 knipt in de beelden valt te begrijpen, maar is niet juist. Je moet geen censuur toepassen op wat echt gebeurd is.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 30 april 2009 @ 20:31:03 #48
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_68538630
logisch toch dat men door blijft filmen en het uitzendt.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_68538672
quote:

Dat was echt kankertriest ja
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
  donderdag 30 april 2009 @ 20:35:01 #50
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_68538727
quote:
Op donderdag 30 april 2009 17:08 schreef Urquhart het volgende:
Want?
Deuger, Woke & Gutmensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')