quote:Een ooggetuige meldt op Twitter dat de bestuurder van de Suzuki extra gas gaf. "Dit was GEEN ONGELUK, hij gaf extra gas, ging wel honderd, mensen vlogen door de lucht... VERSCHRIKKELIJK", aldus Twitter-gebruiker mennodijk.
Die twitteraar is inderdaad autistisch denk ikquote:Op donderdag 30 april 2009 13:24 schreef fespo het volgende:
autist.
Inderdaad, sinds wanneer is dat twitter zo belangrijk.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:26 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die twitteraar is inderdaad autistisch denk ik
ik had het over de onderbouwing van TS, niet over de daadwerkelijke snelheid van die mongool in apeldoornquote:Op donderdag 30 april 2009 19:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar die Suzuki reed echt geen honderd. Een dikke 50 waarschijnlijk.
Nee jij dan met je balaclava. Anime is pro, wat dis je hetquote:Op donderdag 30 april 2009 13:41 schreef seto het volgende:
ts doet stoer maar hij heeft een anime avatar
[ afbeelding ]
Animequote:Op donderdag 30 april 2009 19:50 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Nee jij dan met je balaclava. Anime is pro, wat dis je het
Ascendancyquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:43 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Ascendancy![]()
![]()
![]()
Waarom ben je ik een jongen?![]()
Ook nadat je 3 dranghekken had geramd.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef Djeez het volgende:
Sukkel. Ik heb jaren een Swift gehad, en dat 1.3 motortje is behoorlijk pittig. En dankzij zijn lage gewicht van 750 kg is het een bommetje. Loopt zo 175km/h, zonder pardon.
Ik dacht er hetzelfde over, maar jij prwnt. En je kent 4chan ook zie ik net.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
![]()
Ik doe niet aan liefde in de KLB. De KLB bestaat uit zure lelijke mensen(behalve ikzelf) en die wil ik niet
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:52 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Ik dacht er hetzelfde over, maar jij prwnt. En je kent 4chan ook zie ik net.
Doe je wel aan liefde in het fobo?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |