Maar op de foto's lijkt het een oude kerel...quote:Op donderdag 30 april 2009 12:52 schreef Lkw het volgende:
Op Radio 1 iemand die zegt dat diezelfde auto een paar honderd meter eerder ook probeerde door de dranghekken te komen. Daar werd hij nog tegengehouden door de politie. Volgens de geïnterviewde man was de bestuurder een jaar of 25 à 26.
Dan pak je zo'n iemand toch gelijk opquote:Op donderdag 30 april 2009 12:52 schreef Lkw het volgende:
Op Radio 1 iemand die zegt dat diezelfde auto een paar honderd meter eerder ook probeerde door de dranghekken te komen. Daar werd hij nog tegengehouden door de politie. Volgens de geïnterviewde man was de bestuurder een jaar of 25 à 26.
Dan ben je ontzettend naief, of ben je gewoon bang voor de gevolgen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan zet je in je browser het weergeven van afbeeldingen maar uit.
Riep ik in het vorige topic ook al dat het op een hartaanval lijkt?
Een kennis van mij is op de fiets aangereden door een man die in de auto een hartinfarct kreeg. Die man trapte daardoor vol het gas in en reed ook daarna nog 'door'. Het kán dus wel. (kennis heeft het gelukkig overleefd).quote:Op donderdag 30 april 2009 12:53 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dan blijft de voet wel erg lang stevig op het gaspedaal.
Suzuki Swifts zijn bij voorbaat gevaarlijk, alleen oude vrouwtjes rijden er in - en die vergeten regelmatig te spiegelen.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:54 schreef Greys het volgende:
Deze man is ook niet goed bij zijn hoofd.
Hij zag direct aan het 'rare autootje' dat het een aanslag was.
Tuurlijk. Die zwarte auto's zijn enorm verdacht
Dunkt me dat er al voldoende kapot gemaakt is zo.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:53 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Op wie dan? De bus van de kon. familie had de impact makkelijk overleefd.
volgens een ooggetuige is er iemand uit het raampje gesprongenquote:Op donderdag 30 april 2009 12:55 schreef whataboutit het volgende:
die mensen op de foto, die man en kind, zijn die afkomstig uit die auto? lijkt me eigelijk best sterk want een beschadigde auto krijg je meestal het portier niet zomaar van open
nee die zijn een stuk meegesleurd ( eerder aangereden)quote:Op donderdag 30 april 2009 12:55 schreef whataboutit het volgende:
die mensen op de foto, die man en kind, zijn die afkomstig uit die auto? lijkt me eigelijk best sterk want een beschadigde auto krijg je meestal het portier niet zomaar van open
omstander... bestuurder is afgevoerdquote:Op donderdag 30 april 2009 12:55 schreef Biogarde het volgende:
Hoorde net iets over een wit laken? Bestuurder dood of 1 van de omstanders?
Op 0:46 zegt ze daar nou kankâhbus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |