Misschien naar Arnhem ff, anders niets.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:44 schreef MosPos het volgende:
Gaan mensen nog wat leuks doen deze koninginnendag?
Hij is alleen gewond.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:46 schreef Hyman het volgende:
btw, is die vent nou dood, die in die auto reed, want erg levend zag ie er niet meer uit.
Hij wordt verhoord op het politiebureau dacht ik gelezen te hebben,quote:Op donderdag 30 april 2009 14:46 schreef Hyman het volgende:
btw, is die vent nou dood, die in die auto reed, want erg levend zag ie er niet meer uit.
Heb ik ook gehoord. Het schijnt dus met opzet te zijn gedaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:47 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Hij wordt verhoord op het politiebureau dacht ik gelezen te hebben,
Ja dôh.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord. Het schijnt dus met opzet te zijn gedaan.
Kloptquote:Op donderdag 30 april 2009 14:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord. Het schijnt dus met opzet te zijn gedaan.
quote:
Ik mag het hopen jaquote:Op donderdag 30 april 2009 14:50 schreef Hyman het volgende:
En alsnog, als het perongeluk was, opsluiten doen ze hem toch wel
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:51 schreef Hyman het volgende:
Maar is er niet een beetje teveel heisa hierover?
Ik bedoel, er gebeuren veeel ergere dingen
Dat dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:51 schreef Hyman het volgende:
Ja man, iedereen gaat dood in NL aan de griepquote:Op donderdag 30 april 2009 14:51 schreef Hyman het volgende:
Lichtpuntje van vandaagquote:Op donderdag 30 april 2009 14:53 schreef electronique het volgende:
de toppers hebben hun optreden op het museumplein al afgelast![]()
![]()
Nou eigenlijk nog geen eens. Dat er veel heisa is oke. Maar dat nou iedereen zo geschokt reageert (hier op het forum, niet daar in apeldoorn want dat kan ik begrijpen) is echt om te huilenquote:
Gast, toon respect, er is een Suzuki Swift Cabrio afgeschreven!quote:Op donderdag 30 april 2009 14:51 schreef Hyman het volgende:
Daar is nu juist helemaal geen nieuws over, dat zal morgen wel weer aan bod zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 14:52 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja man, iedereen gaat dood in NL aan de griep
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef MosPos het volgende:
[..]
Gast, toon respect, er is een Suzuki Swift Cabrio afgeschreven!
als die kerel zich vanmorgen verslapen had, en dit alles dus nie tgebeurd was hadden we nu panisch lopen doen over het eerste varkensgriep geval in nederlandquote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Daar is nu juist helemaal geen nieuws over, dat zal morgen wel weer aan bod zijn
Ja is ook zo..quote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Daar is nu juist helemaal geen nieuws over, dat zal morgen wel weer aan bod zijn
Een mens moet toch ergens iets over te zeuren hebbenquote:Op donderdag 30 april 2009 14:56 schreef electronique het volgende:
[..]
als die kerel zich vanmorgen verslapen had, en dit alles dus nie tgebeurd was hadden we nu panisch lopen doen over het eerste varkensgriep geval in nederland
Jawel hoor. Er is een kind van 3 hier in Nederland er mee geinfecteerd.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Denk het wel jaquote:Op donderdag 30 april 2009 14:56 schreef electronique het volgende:
[..]
als die kerel zich vanmorgen verslapen had, en dit alles dus nie tgebeurd was hadden we nu panisch lopen doen over het eerste varkensgriep geval in nederland
En nu?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:56 schreef Desunoto het volgende:
Ja er gebeuren ergere dingen maar dit is een doelbewuste aanslag door een of andere gek op een dag waar feest gevierd wordt en dan die schokkende beelden...
Mexico zat in alarmfase 5. Maar nu zijn alle festiviteiten ook afgelastquote:Op donderdag 30 april 2009 14:57 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
Overigens zaten we toch in alarmfase 5? dan zouden de festivals dus afgelast worden, nog niks over gehoord.
Die alarmfase is voor de hele wereld...quote:Op donderdag 30 april 2009 14:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mexico zat in alarmfase 5. Maar nu zijn alle festiviteiten ook afgelast.
Zoiets dacht ik ook ja, ach ik wacht het nieuws wel afquote:Op donderdag 30 april 2009 15:01 schreef Plums het volgende:
[..]
Die alarmfase is voor de hele wereld...
Dat zal ik onthouden als jou iets ergs overkomt, geen gezeur meer van jouw kant dus.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:51 schreef Hyman het volgende:
'T is ook meer bedoeld om landen alert te maken, en voorbereidingen te treffen. Meer niet geloof ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:02 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook ja, ach ik wacht het nieuws wel af
Want?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:02 schreef ImTheBase het volgende:
Goed dat Rotterdam alles heeft afgelast.
Waarom zou je nog koninginnedag vieren als er een aanslag (nog onbekend) is geweest op de koningin? Bovendien hartstikke respectloos tegenover de getroffenen, er zijn nog zat dagen om feest te vieren en deze mag vervallen vandaag. Ik zou ook gaan feesten, maar die stemming heb ik nou niet echt bepaald meer.quote:
Ja denk het ookquote:Op donderdag 30 april 2009 15:04 schreef Plums het volgende:
[..]
'T is ook meer bedoeld om landen alert te maken, en voorbereidingen te treffen. Meer niet geloof ik.
Ja, ik zit een keer met een serieuze bui op Fok!, komt niet vaak voor. Zo erg ben ik nou ook weer niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:08 schreef Desunoto het volgende:
Een verbazingwekkend nuchtere reactie van ImTheBase. Hulde.
Inderdaad, koninginnedag vieren terwijl de koningin bijna 'iets' overkomen is. Is het dan koninginnedag vieren of gewoon willen feesten.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:07 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Waarom zou je nog koninginnedag vieren als er een aanslag (nog onbekend) is geweest op de koningin? Bovendien hartstikke respectloos tegenover de getroffenen, er zijn nog zat dagen om feest te vieren en deze mag vervallen vandaag. Ik zou ook gaan feesten, maar die stemming heb ik nou niet echt bepaald meer.
Ik zeg toch ook niet dat het niet erg isquote:Op donderdag 30 april 2009 15:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat zal ik onthouden als jou iets ergs overkomt, geen gezeur meer van jouw kant dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |