quote:Op donderdag 30 april 2009 13:49 schreef ImTheBase het volgende:
Vreemde is dat ik ook knallende koppijn had vanochtend, en dan gebeurt dit een paar uur later.
Jep.quote:Op donderdag 30 april 2009 13:54 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik snap niet dat mensen door zoiets zulks een grafstemming kunnen krijgen... Of ben ik daar te nuchter voor
En als je buiten bewustzijn bent.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:00 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Het was in ieder geval geen ongeluk.![]()
En probeer jij nog maar normaal te sturen met een beschadigde auto.
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:04 schreef Askie het volgende:
-
omfg.quote:
Vind ik ergens ook niet zo heel gek?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:07 schreef electronique het volgende:
nu willen ze alles af gaan lassen, ook amsterdam museumplein enzo
*denkt aan vrienden die waarschijnlijk net twee uur geleden daar aangekomen zijn, dure treinkaartjes*quote:Op donderdag 30 april 2009 14:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Vind ik ergens ook niet zo heel gek?
Ja inderdaad, geld is veel belangrijker dan leven, sorry, even niet aan gedachtquote:Op donderdag 30 april 2009 14:11 schreef electronique het volgende:
[..]
*denkt aan vrienden die waarschijnlijk net twee uur geleden daar aangekomen zijn, dure treinkaartjes*
Douchezequote:
Geld en leven is echt geen argument in deze kwestie nijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja inderdaad, geld is veel belangrijker dan leven, sorry, even niet aan gedacht
Het is kut ja van dat geld, maar denk ff na
Zit ook wel weer wat in, maar ik heb nu zoiets van 'respect' ofzo, aflasten is wel erg overdreven inderdaad, maar ik vind niet dat je het door kan laten gaan zonder ook maar iets te doen ofzo.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:19 schreef MASD het volgende:
[..]
Geld en leven is echt geen argument in deze kwestie nijn.Ik vind dat mensen tenminste een compensatie ervoor moeten krijgen.
Geef even toe dat het een overgehypte bedoening. Sure, erg dat er 2 mensen zijn doodgegaan maar er gebeuren dagelijks ergere dingen dan dit. Ik vind het zelf altijd zo hypocriet om alleen respect (wat een kutwoord) te hebben voor eigen slachtoffers, alsof anderen er niet toe doen.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zit ook wel weer wat in, maar ik heb nu zoiets van 'respect' ofzo, aflasten is wel erg overdreven inderdaad, maar ik vind niet dat je het door kan laten gaan zonder ook maar iets te doen ofzo.
Ja ok is wel zo. Aflasten vind ik ook wel weer overdreven ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:26 schreef MASD het volgende:
[..]
Geef even toe dat het een overgehypte bedoening. Sure, erg dat er 2 mensen zijn doodgegaan maar er gebeuren dagelijks ergere dingen dan dit. Ik vind het zelf altijd zo hypocriet om alleen respect (wat een kutwoord) te hebben voor eigen slachtoffers, alsof anderen er niet toe doen.
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:28 schreef Desunoto het volgende:
Eerste lichtpuntje vandaag: MASD kan niet meer zeiken dat ie oranje is.
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:07 schreef Mortaxx het volgende:
Stel je voor dat het Alberto Stegeman is..
Ik rijd nu in een auto op de bus van de koninklijke familie af en niemand houdt me tegen. Ongelooflijk dat dit kan in Nederland!
smakeloosquote:Op donderdag 30 april 2009 14:35 schreef -SG- het volgende:
Jongens, niet voor zwakkere magen maar hier zijn foto's van het ongeluk.
http://www.nieuws.be/nieu(...)wonden_fb2e3e33.aspx
Ik heb je gewaarschuwd. En het zijn 'gewone' foto's hoor. Wees blij dat je de foto's +_ tekst van 4 chan niet gezien hebt hierover.quote:
quote:
Kap dr nou gewoon mee...quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:44 schreef MosPos het volgende:
Gaan mensen nog wat leuks doen deze koninginnendag?
Er zou een vriend komen, maar die moest leren ofzo.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:44 schreef MosPos het volgende:
Die is ook al gepost in een NWS topicquote:Op donderdag 30 april 2009 14:44 schreef Hyman het volgende:
Valt mee dat ze er niet onder hebben gezet : Do a barrel roll, ofzo
Ja in een auto rijden.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:44 schreef MosPos het volgende:
Oh, ik denk ik verzin eens een keer watquote:Op donderdag 30 april 2009 14:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die is ook al gepost in een NWS topic
niets.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:44 schreef MosPos het volgende:
Ook die ben ik al tegengekomenquote:Op donderdag 30 april 2009 14:44 schreef Hyman het volgende:
Valt mee dat ze er niet onder hebben gezet : Do a barrel roll, ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |