abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68525711
Gelukkig heeft klink gevraagd om wel 1000 tamiflu kuurtjes! Dat zal die griep leren
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 april 2009 @ 12:22:06 #77
163650 Greys
pi_68525735
Opstellen in rijen van drie voor het vaccin?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68525774
quote:
Op donderdag 30 april 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
Opstellen in rijen van drie voor het vaccin?
Kan je lang in de rij staan, een vaccin wordt pas over maaaaaaaaaaanden verwacht.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_68525856
quote:
Op donderdag 30 april 2009 12:20 schreef Farenji het volgende:

[..]

Dat geldt voor het gewone griepvirus ook. Gewone griep kan net zo dodelijk zijn. Zoals ik al zei: honderden slachtoffers per jaar in NL alleen.Elk jaar. En nu: nog niet eens 200 in heel mexico, waarvan er maar een handvol bevestigd zijn als echt overleden aan de mexicaanse griep.

Deze hype is niks meer dan 1 grote marketingcampagne voor Roche, de fabrikant van Tamiflu, dat gevoel begin ik steeds meer te krijgen.
dat weet niemand dus, omdat het een nieuw virus is...niemand weet hoe dit zich gaat ontwikkelen.
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_68525996
Goed dat NL al maatregelen had genomen. Mensen even controleren die uit mexico komen is natuurlijk niet nodig.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_68526089
quote:
Op donderdag 30 april 2009 12:30 schreef Pheno het volgende:
Goed dat NL al maatregelen had genomen. Mensen even controleren die uit mexico komen is natuurlijk niet nodig.
Klink heeft 1000 kuren tamiflu, maak je niet dik
pi_68526211
quote:
Op donderdag 30 april 2009 12:26 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

dat weet niemand dus, omdat het een nieuw virus is...niemand weet hoe dit zich gaat ontwikkelen.
Dat geldt elk jaar. Elk jaar is er een nieuw griepvirus. Deze is alleen "iets nieuwer" waardoor mensen wat minder weerstand ertegen hebben. Maar het blijft gewoon griep. Zelfde symptomen, zelfde verloop. De cijfers suggereren ook niets anders. De mensen die aan de mexicaanse griep gestorven zijn, waren verzwakt, baby's, bejaarden, of een combinatie. En dat zijn dezelfde mensen die ook aan een gewone griep zouden sterven. Als je gewoon een beetje gezond bent dan is een griepje niks om je zorgen over te maken en dat geldt ook voor de mexicaanse griep.
pi_68526540
quote:
Dat heeft inderdaad erg weinig nut. Of je moet het wereldwijde luchtverkeer een paar weken stil willen leggen..
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_68526591
quote:
Op donderdag 30 april 2009 12:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik snap echt niet waarom de regering hier denkt dat er nooit wat aan de hand is. Mensen krijgen hun geld niet terug als ze nu annuleren, omdat die knakkers daar te wereldvreemd zijn.
Ze zullen wel een deal met de verzekeringsmaatschappijen hebben of zo.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_68526596
quote:
Op donderdag 30 april 2009 12:06 schreef Robijn1961 het volgende:
EERSTE BESMETTING IN NEDERLAND

Een drie jarig kind is besmet met de Mexicaanse Griep. Was net op het nieuws, persconferentie met Minister Klink.
We hebben een winnaar....laat de gekte beginnen. Komt weer een hele week met varkensgriepbagger op de TV. Krijg er nu al koorts van
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_68526608
quote:
Op donderdag 30 april 2009 12:20 schreef Farenji het volgende:

[..]

Dat geldt voor het gewone griepvirus ook. Gewone griep kan net zo dodelijk zijn. Zoals ik al zei: honderden slachtoffers per jaar in NL alleen.Elk jaar. En nu: nog niet eens 200 in heel mexico, waarvan er maar een handvol bevestigd zijn als echt overleden aan de mexicaanse griep.

Deze hype is niks meer dan 1 grote marketingcampagne voor Roche, de fabrikant van Tamiflu, dat gevoel begin ik steeds meer te krijgen.
De "hype" waar je het over hebt, is niet te wijten aan het aantal doden, maar aan de samenstelling van het virus. Dit is namelijk het rampscenario van de WHO (mens,varken, vogel-combo) alleen lijkt het erop dat de ziekte bij lange na niet zo dodelijk is als verwacht. Gelukkig maar, want een spaanse griep achtige variant zal voor honderden miljoenen doden zorgen wereldwijd.
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_68526616
Waar in Nederland dan?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_68526735
quote:
Op donderdag 30 april 2009 12:48 schreef EricT het volgende:

[..]

De "hype" waar je het over hebt, is niet te wijten aan het aantal doden, maar aan de samenstelling van het virus. Dit is namelijk het rampscenario van de WHO (mens,varken, vogel-combo) alleen lijkt het erop dat de ziekte bij lange na niet zo dodelijk is als verwacht. Gelukkig maar, want een spaanse griep achtige variant zal voor honderden miljoenen doden zorgen wereldwijd.
dat probeerde ik hem ook al duidelijk te maken
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_68526784
quote:
Op donderdag 30 april 2009 12:48 schreef EricT het volgende:

[..]

Ik vraag me wel af hoe een lichaam reageert wanneer je dus niet in isoloment wordt gezet, m.a.w. als je constant blootstaat aan het virus bv van mensen die half ziek zijn op het werk ofzo, misschien is het verloop dan anders dan wanneer je meteen in quarantaine wordt gezet
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_68526820
quote:
Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

dat probeerde ik hem ook al duidelijk te maken
maar dat lukte niet dus ik dacht, ik doe ook nog een poging
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  donderdag 30 april 2009 @ 12:55:09 #91
19242 yavanna
Results may vary.
pi_68526880
quote:
Op donderdag 30 april 2009 12:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat heeft inderdaad erg weinig nut. Of je moet het wereldwijde luchtverkeer een paar weken stil willen leggen..
Een beetje zicht op de situatie lijkt mij wel wenselijk.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  donderdag 30 april 2009 @ 13:01:12 #92
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_68527065
quote:
hoe wil je ze controleren dan? Vragen of ze zich grieperig voelen? Of maar meteen apart zetten?

Ik vraag me dit serieus af hoe jij dit dan gedaan zou hebben? OF mischien wel even alle vluchten annuleren, de vliegtuigen die nu rondvliegen mogen wel landen in het ijselmeer
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
  donderdag 30 april 2009 @ 13:04:10 #93
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_68527137
quote:
Op donderdag 30 april 2009 12:55 schreef yavanna het volgende:

[..]

Een beetje zicht op de situatie lijkt mij wel wenselijk.
"zich op de situatie"

Ok, wat wil jij doen? Alle vluchten annuleren, alle grenzen dicht, niemand laten reizen en dan even 3 weken wachten tot alle mogelijke gevallen ook daadwerkelijk ziek zijn geworden?

Heb jij enig idee wat dit zal doen met onze wereld? Denk je dat de crisis nu erg is? nou, na 2 weken kunnen we wel weer terug naar de ijzertijd gaan als niets meer vliegt/vaart/rijd.
pi_68527265
quote:
Op donderdag 30 april 2009 12:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Er zijn 4,1 miljoen anti-griep kuren beschikbaar. Valt nog mee dus
  donderdag 30 april 2009 @ 13:11:00 #95
19242 yavanna
Results may vary.
pi_68527374
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:04 schreef werkeend het volgende:

[..]

"zich op de situatie"

Ok, wat wil jij doen? Alle vluchten annuleren, alle grenzen dicht, niemand laten reizen en dan even 3 weken wachten tot alle mogelijke gevallen ook daadwerkelijk ziek zijn geworden?

Heb jij enig idee wat dit zal doen met onze wereld? Denk je dat de crisis nu erg is? nou, na 2 weken kunnen we wel weer terug naar de ijzertijd gaan als niets meer vliegt/vaart/rijd.
Je kunt het ook weer overdrijven, he.

Controle op Schiphol, mensen bekijken, vragen stellen en evt 'huisarrest' geven, medicatie enz, zoals zoveel andere landen doen.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_68527386
Het valt me allang mee dat Klink niet Tamiflu verboden heeft
  donderdag 30 april 2009 @ 13:12:52 #97
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_68527437
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:11 schreef yavanna het volgende:

[..]

Controle op Schiphol, mensen bekijken, vragen stellen en evt 'huisarrest' geven, medicatie enz, zoals zoveel andere landen doen.
dat heeft ook zo heel veel nut. Als jij besmet bent en het overdraagbaar is door de lucht heeft ondervragen echt weinig nut. Want tegen de tijd dat jij "huisarrest" krijgt, zijn er al weer 300 anderen besmet.

maar probeer het nog maar eens, mischien komt er wel een helder idee.
pi_68527492
Ik heb net naar mijn apotheek gebeld, voorlopig hebben ze niet genoeg van die tamiflu, en de eerstvolgende lading komt volgende week pas. Gaat lekker.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_68527597
quote:
Op donderdag 30 april 2009 13:11 schreef yavanna het volgende:

[..]

Het enige dat echt nut zou kunnen hebben is het totaal afsluiten van het internationale verkeer van mensen en goederen. Je bent dagen voor je ziekteverschijnselen krijgt al besmettelijk. Dat valt niet allemaal te voorkomen.

Dat soort maatregelen zijn puur symbolisch.
  donderdag 30 april 2009 @ 13:19:56 #100
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_68527627
je ondertitel doet je wel eer aan zeg.

heb jij thuis ook een jaarvoorraad water staan en ingeblikt voer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')