Ja dat weten we intussen dat jij die liever hebt.quote:
Inderdaad, die kunnen in theorie nog opgesloten worden voor wat ze de maatschappij aandoen.quote:
Of, "Refregmental maakt een sarcastische opmerking in topic, die al 5 miljoen keer is langsgekomen op het internet".quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:38 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ja dat weten we intussen dat jij die liever hebt.
Maar de TT is dus verkeerd, moet eigenlijk zijn. "Er is ook een goede Marokkaan" (in enkelvoud)
Dat geldt voor mij ook allemaal. Een salaris van 1250,- netto. Lekker auto van de zaak. Respect afdwingen bij klanten. Ik doe het ook gewoon naar behoren, ook maar een topic van maken? Nee.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:24 schreef ExTec het volgende:
Dit is wel de ass-end van aanpassen zeg, tering
Dat gezegd; de beste man heeft een normale 'baan', gedraagt zich netjes, zal met een beetje mzzl nog een lekker centje gaan verdienen ook. Is hem gegund
Het zit je diep hé?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Of, "Refregmental maakt een sarcastische opmerking in topic, die al 5 miljoen keer is langsgekomen op het internet".
Maar dat past niet, denk ik.
Ja, je hebt gelijk man. Maar dit staat echt niet zeg. Een Marokkaan, met een echt Marokkanen hoofd die dit soort blije liederen de ether in stuurt.quote:
Racist.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk man. Maar dit staat echt niet zeg. Een Marokkaan, met een echt Marokkanen hoofd die dit soort blij liederen zingt.![]()
²
Ja, ik discrimineer mijn eigen "volk".quote:
Ja, ik weet dat ik taalkundig aardig wat breng, maar ik ben toch echt een Marokkaan. Een Soussie wel te verstaan, hometown in Marokko is Agadir. Ik weet niet waarom je mij niet gelooft.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:15 schreef Slappy het volgende:
BansheeBoy ik geloof nog steeds niet dat je een Marokkaan bent maar goedJe bent gewoon uit de hand gelopen grap
Er zijn zat goede marokkanen alleen die zijn druk bezig met boterbloemen omhoog te drukken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
een marokkaan is voor jou per definitie niet goed
Een semi-neger dus .quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ik taalkundig aardig wat breng, maar ik ben toch echt een Marokkaan. Een Soussie wel te verstaan, hometown in Marokko is Agadir. Ik weet niet waarom je mij niet gelooft.²
Jij mag best alle hongaren kut vinden hoor, ik ben niet zo nationalistisch ingesteld zoals murken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:50 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wij vinden ook niet alle hongaren kut omdat er toevallig eentje is die de boel verziekt.
Luister je naar gangster rapquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ik taalkundig aardig wat breng, maar ik ben toch echt een Marokkaan. Een Soussie wel te verstaan, hometown in Marokko is Agadir. Ik weet niet waarom je mij niet gelooft.²
quote:
Nee, ik luister helemaal geen muziek. Ik houd me er verre van.quote:
Nee, hoe kom je daar bij?quote:
Lekker kontje?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je daar bij?Ik ben heel lichtbruin en heb dijbenen van een os. Normaal postuur.
²
Ja, vind het best wel belangrijk dat mensen worden gerespecteerd om wat ze presteren. Niet op basis van een ("toevallige") random afkomst.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |