Dat zou natuurlijk net zo erg zijn geweest, een dode moslim, vermoord door hindoestanen vanwege hun geloof of een dode homo vermoord door extreem-rechtse autochtonen met een katholieke achtergrond. Maar dat is nou eenmaal niet het geval, een meer compleet verhaal waarin de haren je te berge rijzen lees je hier: http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/8023990.stmquote:Op donderdag 30 april 2009 11:04 schreef Maverick_tfd het volgende:
Zoiets als dit is natuurlijk verschrikkelijk, maar iets zegt me dat TS niet zo moeilijk zou doen als het geen jood was maar... nou zeg een moslim of misschien een homo? Volgens mij meet TS met 2 (of meer) maten.
quote:Mr Halimi was kidnapped and brutally tortured for more than three weeks before he was found naked and tied to a tree near a railway track in the southern suburbs of Paris.
He had been stabbed and set alight and died on his way to hospital.
Wat is het verschil tussen jou en RTLM? Jullie verspreiden beide haat.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die enige die het vuurtje lopen op te stoken, zijn die haatbaarden en hun volgelingen.
Maar in principe zijn die haatbaarden nog minder erg dan al die theedrinkers die al die haatbaarden hebben mogelijk gemaakt en hebben lopen stimuleren.
Jij bent knetter? als ik 'jouw' volk ga lopen scanderen zoals jij 'moslims' benoemd...ben ik een anti semitist...rot opquote:Op woensdag 29 april 2009 23:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon correct geformuleerd. Mensen die mij en mijn mensen met respect behandelen krijgen uiteraard respect terug. Ik ken meer nationaliteiten dan wie ook hier.
Maar mensen die mij als minder dan honden en varkens zien, zie ik als ongedierte.
Hilarisch toch mensenIk gebruik een keertje het woord "ongedierte" en men staat meteen op de achterste benen, terwijl die haatbaarden maar alles moeten kunnen zeggen.
Zo erg is het al in dit Godvergeten Nederland; wij moeten al dat haat maar incasseren, maar owee als we een keertje wat terug zeggen
Die mensen die hem hebben geholpen bij het uitvoeren van zijn daad, of hebben aangemoedigd, of zelfs maar hun "hersen" gepijnigd hebben om een woordje in zijn voordeel te spreken zijn anders ook niet al te frisquote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:08 schreef AryaMehr het volgende:
Het lijkt erop dat de hoofdverdachte redelijk narcistische trekjes vertoont. Walgelijke daad trouwens.
goh... waar te beginnen met dit te ontkrachten...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:58 schreef cultheld het volgende:
Arabieren hebben de slavernij uitgevonden;
symbool van vrijheid en democratie. Okay, Kan je dat ook even melden in Israel...hebben ze geloof ik niet helemaal begrepen daar.quote:Joden vormen het symbool van vrijheid en democratie. Niet gek dat dat botst. Desondanks gun ik de daders een lang leven in de gevangenis, vol twijfels aan hun religie, verkrachtingen en vernedering.
Het is b.s. omdat? Niet de blanken zijn begonnen met het uitbuiten van negers, maar de Arabieren. Hoe denk je dat die prachtige piramides in Egypte tot stand zijn gekomen? Pure slavernijquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
goh... waar te beginnen met dit te ontkrachten...
misschien met: this is total b.s
[..]
symbool van vrijheid en democratie. Okay, Kan je dat ook even melden in Israel...hebben ze geloof ik niet helemaal begrepen daar.
ja okay, want de wereld had pas volkeren met de eerste arabier/egyptenaar?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is b.s. omdat? Niet de blanken zijn begonnen met het uitbuiten van negers, maar de Arabieren. Hoe denk je dat die prachtige piramides in Egypte tot stand zijn gekomen? Pure slavernij.
Israël is het meest democratische land in een regio die voornamelijk bestaat uit barbaarse landen, waar vrouwen tweederangs burgers zijn en de bevolking schier ongeletterd is.
EPIC FAIL. Arabieren bestaan pas na invoering van de Islam. Terwijl de Egyptenaren daarvoor al afrikane uitbuitten.Maar dat geeft niet aangezien Egyptenaren ook Afrikanen zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het is b.s. omdat? Niet de blanken zijn begonnen met het uitbuiten van negers, maar de Arabieren. Hoe denk je dat die prachtige piramides in Egypte tot stand zijn gekomen? Pure slavernij.
Israël is het meest democratische land in een regio die voornamelijk bestaat uit barbaarse landen, waar vrouwen tweederangs burgers zijn en de bevolking schier ongeletterd is.
Nee hoor, maar als we de moderne volkeren op hun daden beoordelen, staan de Arabieren vooraan m.b.t. het hanteren van slavernij. Vertel mij anders maar eens wie de Arabieren voor waren: één of andere 500-koppige obscure stam uit Beri Beri land?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:17 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja okay, want de wereld had pas volkeren met de eerste arabier/egyptenaar?
en israél jij weet ook wel dat ik het heb over onderdrukking van palestijnen, en niet over wat er binnen palestina qua cultuur gebeurt en in de omliggende landen. weinig democratisch en vrij
Sinds wanneer is hanteren en uitvinden hetzelfde?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als we de moderne volkeren op hun daden beoordelen, staan de Arabieren vooraan m.b.t. het hanteren van slavernij. Vertel mij anders maar eens wie de Arabieren voor waren: één of andere 500-koppige obscure stam uit Beri Beri land?
Hou toch op vent: genoeg Joden willen als buren met Palestijnen leven, maar het aantal Palestijnen dat als buren met Joden wil leven is nihil.
De Arabieren hebben de slavernij in ieder geval als eerste volk op grote schaal commercieel uitgebuit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Sinds wanneer is hanteren en uitvinden hetzelfde?
en al zal die 500 kopige stam uit beri beri land het uitgevonden hebben, dan waren het niet arabieren he? heb je nu mooi jezelf netjes tegengesproken en bijgeleerd.
buren ja, niet onderdrukkers... blind blind blind
says who? is echt niet zo namelijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
De Arabieren hebben de slavernij in ieder geval als eerste volk op grote schaal commercieel uitgebuit.
Jij bent blind voor de jodenhaat die al sinds mensenheugenis leeft onder Arabieren.
Hoe denk je dat de Europeanen aan de eerste Afrikaanse slaven kwamen? Die kochten ze van Moren en Arabieren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:38 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
says who? is echt niet zo namelijk
en geschiedenis en hedendaagse issues door elkaar halen bevorderd je zaak ook niet. Israel drukt palestijnen plat. dat mag dan omdat arabeiren toch maar joden haten?
De israeliers zijn verdreven uit hun huizen in het MO, noord africa en europa. Nu zijn ze weer terug in het land van hun voorvaderen. De palestijnen die er de dupe van zijn zijn na dik 60 jaar niet zo gek veel meer, misschien dat er nog een paar honderd over zijn, de meeste zitten zowieso gewoon in israel als zijn de israelische arabieren. Dus het is in feite een non-issue, in die zin dat het leven wreed is maar dat je niet moet blijven zeiken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:38 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
says who? is echt niet zo namelijk
en geschiedenis en hedendaagse issues door elkaar halen bevorderd je zaak ook niet. Israel drukt palestijnen plat. dat mag dan omdat arabeiren toch maar joden haten?
Gadver wat een nieuws.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:09 schreef buachaille het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk net zo erg zijn geweest, een dode moslim, vermoord door hindoestanen vanwege hun geloof of een dode homo vermoord door extreem-rechtse autochtonen met een katholieke achtergrond. Maar dat is nou eenmaal niet het geval, een meer compleet verhaal waarin de haren je te berge rijzen lees je hier: http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/8023990.stm
[..]
hij lijkt me ook nogal geestesziek. ook jammer dat ie medestanders heeft die geestesziek zijn. jammer dat ze zichzelf nooit tot de orde hebben geroepen. maar absoluut geen doodstraf, levenslange isolatie is erger.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Een paranoïde figuur als ik het zo zie. Wat een gast.²
Wat een bullshit. Ooit van de Soemeriërs, Egyptenaren, Akkadiërs, Grieken en Romeinen gehoord?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
De Arabieren hebben de slavernij in ieder geval als eerste volk op grote schaal commercieel uitgebuit.
Jodenhaat, wat jij daar ook onder moge verstaan, is 'vrij nieuw' in de Arabische wereld. Pas met de opkomst van nationalisme (en later de stichting van Israël) deed jodenhaat op ''grotere schaal'' zijn intrede in de Arabische wereld. Ik wil niet zeggen dat er voor het nationalisme helemaal geen conflicten zijn geweest waarbij de joden betrokken waren, maar het is gewoon bullshit dat jodenhaat in de Arabische cultuur geworteld is vanaf het begin. Dit kun je ook helemaal niet aantonen.quote:Jij bent blind voor de jodenhaat die al sinds mensenheugenis leeft onder Arabieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |