elke vrouw die ook maar een vermoeden heeft dat er iets niet klopt aan de verhalen die je vriend ophangt ... gaat controleren !quote:Op woensdag 29 april 2009 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze is dan ook erg controlerend? Afgelopen week vertelde ze dat ze z'n portemonnee zat controleren. Later deze week liet ze terloops vallen dat drie uur sporten wel lang is want een eventuele vriendin zal dan niet blij zijn met het lange wachten. Wel een beetje teveel van het goede, dat gedrag?
De terugkerende onderwerpen zijn dus, anale sex, Pim en de vleeslul.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:50 schreef Arn0 het volgende:
De vleeslul is toch een terugkerend onderwerp
Zou het?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:45 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ook de vrouwen op Fok! heb ik het idee
Egoïst! Omdat jij de stad in gaat mogen wij geen clash zienquote:Op woensdag 29 april 2009 21:50 schreef Gert het volgende:
Dementor: géén drank meer aub. Dan mis ik tenminste niks want ik ga zo de stad in.
Er zijn nog genoeg andere dagen om ze dronken te laten worden. Verwen ze nou niet!![]()
Seconded, ik vind het ook echt ultra-boring, maar kan om de een of andere pathologische reden de streams niet uitzetten.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:48 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben bij "maar" 8 euro kwijt te zijn aan deze verschrikkelijke irri corpsballe..in hun zelfgecreërde Dispuutje jammer dat er geen nieuwe deelnemers in de winkelmand zitten.. dat zou bijzonder helpen!
Elke man ook hoor..quote:Op woensdag 29 april 2009 21:51 schreef snetje het volgende:
[..]
elke vrouw die ook maar een vermoeden heeft dat er iets niet klopt aan de verhalen die je vriend ophangt ... gaat controleren !
behalve ik
Omdat jij de stad in gaat de boel droogleggenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:50 schreef Gert het volgende:
Dementor: géén drank meer aub. Dan mis ik tenminste niks want ik ga zo de stad in.
Er zijn nog genoeg andere dagen om ze dronken te laten worden. Verwen ze nou niet!![]()
Met dat hoge stemmetje is het net Mark Mariequote:Op woensdag 29 april 2009 21:45 schreef Espabilado het volgende:
Nu besef ik dat jeroen z'n stem wat weg heeft van Beau
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:49 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Staat er bij jou een ninja naast je bureaustoel die je hoofd eraf hakt als je meer dan 4 woorden en minder dan 1 smiley typt?
Just wondering.
Eensch. Koninginnennacht FTW.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:50 schreef Gert het volgende:
Nah vooruit.. er komen natuurlijk mooie filmpjes en streamverslagen. Toch?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Egoïst! Omdat jij de stad in gaat mogen wij geen clash zien
Best grappig om Dementor overal de schuld van te gevenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Omdat jij de stad in gaat de boel droogleggen![]()
dat komt door het aandeel van hierquote:Op woensdag 29 april 2009 21:52 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Seconded, ik vind het ook echt ultra-boring, maar kan om de een of andere pathologische reden de streams niet uitzetten.
Trouwens, met corpsballen zou het waarschijnlijk een stuk vermakelijker zijn, heb ik het idee. Dit is gewoon doorsnee, vrijwel humorloos Ikea-volk.
Oh jaaa dat is het meer, ik dacht het geplaatst te hebben maar je hebt gelijk ... het is Mark Mariequote:Op woensdag 29 april 2009 21:53 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Met dat hoge stemmetje is het net Mark Marie
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Mark van Rinsum [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |