yep !quote:Op woensdag 29 april 2009 21:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bobby is die jongen met die Adje-lip.
Ligt eraan, zolang het maar niet mijn hoek isquote:Op woensdag 29 april 2009 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Eline
Ook al gaat ze in een hoek zitten poepen dan vind ik haar nog grappig.![]()
O wacht... dat IS ook grappig.
Ik vind dat er nog een fles drank in moet.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:45 schreef Dementor het volgende:
Wat vinden jullie van het geluid, is het te hard of te zacht?
Dat zijn pukkels.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:47 schreef Gootsteen het volgende:
Amber veeg even die broodkruimels van je kin
16 euroquote:Op woensdag 29 april 2009 21:48 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben bij "maar" 8 euro kwijt te zijn aan deze verschrikkelijke irri corpsballe..in hun zelfgecreërde Dispuutje jammer dat er geen nieuwe deelnemers in de winkelmand zitten.. dat zou bijzonder helpen!
Zijn ook twee tegenovergestelde types vind ik. Amber is een jongensachtig meisje en Renate een vrouwelijke vrouw, qua karakter.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:47 schreef Marrije het volgende:
Whahahaha, die Amber over Renate: gewoon totaaaaaal 0 klik!
Staat er bij jou een ninja naast je bureaustoel die je hoofd eraf hakt als je meer dan 4 woorden en minder dan 1 smiley typt?quote:
Wat een pech.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:43 schreef D. het volgende:
Eline hoopt dat de Fokkers haar grappig vinden
meer drank isquote:
Dat zie ik totaal niet ..............quote:Op woensdag 29 april 2009 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zijn ook twee tegenovergestelde types vind ik. Amber is een jongensachtig meisje en Renate een vrouwelijke vrouw, qua karakter.
Egoistquote:Op woensdag 29 april 2009 21:50 schreef Gert het volgende:
Dementor: géén drank meer aub. Dan mis ik tenminste niks want ik ga zo de stad in.
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:49 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Staat er bij jou een ninja naast je bureaustoel die je hoofd eraf hakt als je meer dan 4 woorden en minder dan 1 smiley typt?
Just wondering.
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:50 schreef Gert het volgende:
Dementor: géén drank meer aub. Dan mis ik tenminste niks want ik ga zo de stad in.
Er zijn nog genoeg andere dagen om ze dronken te laten worden. Verwen ze nou niet!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |