Hap hap. Het is altijd heel makkelijk om dat te roepen bij Vitesse he, dat zal ook wel nooit veranderen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wij betalen geen belasting voor een spaanse club.
Grappig dat een Vitesse aanhanger daar mee komt
Over happen gesprokenquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:06 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Hap hap. Het is altijd heel makkelijk om dat te roepen bij Vitesse he, dat zal ook wel nooit veranderen.
Verdiep je eerst eens in het selectie/transfer/salars beleid en begin dan te zagen.
Bovendien is er nu rond de 500k betaald en de rest pas over een jaar.
quote:Standard-spits Milan Jovanovic heeft een contract getekend bij Stuttgart, het nummer drie uit de Bundesliga. Althans dat beweert Didier Defawe, hoofdredacteur van het doorgaans goed ingelichte Radio Contact. "We weten dat er handtekeningen zijn gezet in Baden-Württemberg. Hoe lang de Servische spits er gaat spelen, is wel nog niet bekend", meldt Defawe. De transfersom ligt tussen de vier en vijf miljoen euro.
Stuttgart-manager Horst Heldt vrijde de 28-jarige pijlsnelle spits al enkele weken op. "Milan is een zeer interessante speler voor ons, hij kan het vertrek van Mario Gomez mee opvangen", klonk het enkele dagen geleden. Jovanovic speelde sinds juli 2006 bij de Rouches. In 90 wedstrijden nette hij 42 doelpunten. (dea)
quote:Feyenoord heeft overeenstemming bereikt met het Egyptische El Gouna FC over de overgang van Sherif Ekramy. De 25-jarige doelman die nog een contract had tot de zomer van 2010, stapt per direct over naar de promovendus. Voordat hij speelgerechtigd is, moet Ekramy nog wel de volledige afhandeling van alle formaliteiten afwachten. Feyenoord heeft een doorverkooppercentage bedongen.
Sherif Ekramy kwam in de zomer van 2005 naar Feyenoord, op voorspraak van landgenoot Hossam Ghaly. In drie seizoenen speelde de Egyptische doelman 7 competitieduels voor de Rotterdammers. Afgelopen seizoen liep een verhuur aan het Turkse Ankaragücü op niets uit. De doelman verbleef sindsdien in zijn vaderland, in afwachting van een nieuwe club. Bij El Gouna hoopt Ekramy opnieuw in beeld te komen voor het Egyptische nationale elftal.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:39 schreef sjimz het volgende:
ik denk dat feyenoord alleen die doorverkooppercentage heeft bedongen. die zijn allang blij dat een dure kracht van de loonlijst is.
ADquote:Voordat hij speelgerechtigd is, moet Ekramy nog wel de volledige afhandeling van alle formaliteiten afwachten. Feyenoord heeft een doorverkooppercentage bedongen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)AfEnKiestVoorPSV.htm
Is dit voldoende?
Lijkt me wel een redelijke aankoop
Hij had een afkoopsom van 18 miljoen pond. Ik zou zeggen dat bedrag.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voor hoeveel pecunia?
Lijkt me stug, maar als het dat was minimaal 50% te veelquote:Op zondag 21 juni 2009 00:53 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij had een afkoopsom van 18 miljoen pond. Ik zou zeggen dat bedrag.
Tja, we hebben het over City hè..niet de beste onderhandelaarsquote:Op zondag 21 juni 2009 00:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lijkt me stug, maar als het dat was minimaal 50% te veel
quote:Na weken van steggelen heeft Danijel Pranjic eindelijk zijn gewenste droomtransfer definitief te pakken. Maandag meldt SC Heerenveen op de eigen website dat het tot een akkoord is gekomen met Bayern München over de afkoopsom voor de Kroatisch international. Hij zal voor drie seizoenen gaan tekenen bij de Duitse grootmacht.
Ik snapte eerlijk gezegd niet waarom die vent zoveel gespeeld heeft, maar ik snap de overgang van Vermaelen ook niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vind het wel jammer, maar het lijkt me wel beter voor alle partijen
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:23 schreef opinionr het volgende:
Ben Sahar: Chelsea > Espanyol.
Ajax vist dus toch naast achter het net.
Of je nou achter of naast het net vist, het heeft de zelfde uitwerkingquote:Op maandag 22 juni 2009 16:25 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Maar goed ook, lijkt me niet echt een versterking voor Ajax
En bij Chelsea lukte het 'm ook niet, juist omdat 'ie toppers om zich heen had lopenquote:Op maandag 22 juni 2009 16:33 schreef opinionr het volgende:
[..]
Natuurlijk kon hij bij de Graafschap niet alles laten zien omdat hij geen toppers om hem heen heeft lopen.
Past zo in het rijtje Pieters, Nijland, Ooijer en Isaksson. Middelmaat.quote:
Volgens mij hebben ze de afgelopen jaren bakken met geld verdiend met Muntari, Defoe, Diarra en Johnson.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben jaloers op Portsmouth. Die lui kunnen de waarde van een speler met factor 3 verhogen binnen een jaar. Niet de eerste keer dit.
Dat komt omdat ze een stadion hebben wat niet voldoet voor de PL. Ze hebben een paar jaar veel geld uitgegeven en gaan nu gebukt onder de hoge salarissen. Al zal dat ook geen probleem meer zijn als de overname doorgaat.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de afgelopen jaren bakken met geld verdiend met Muntari, Defoe, Diarra en Johnson.
En dan toch zoveel onzekerheid over de toekomst van de club.
komt die nou nog welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:36 schreef MaxPower het volgende:
Samen met Koning van Volendam -> Heerenveen.
Selectie is rond! Dat is mooi op tijd.
Nu Man City een reservekeeper heeft aangetrokken, wordt Joe Hart komend seizoen uitgeleend aan Birmingham City.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:28 schreef methodmich het volgende:
Eindhoven ziet Dickson vertrekken
Manchester City heeft derde aanwinst binnen
Verweij van Emmen naar IJsselmeervogels
Het gaat al vooruitquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:04 schreef methodmich het volgende:
Niet klikken als je wilt weten dat FC Utrecht Rafael Uiterloo heeft verhuurd aan FC Omniworld
Jij bepaalt niet hoe mm iets neerzet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het gaat al vooruit
Nu graag Rafael Uiterloo verhuurd van Utrecht aan Omniworld met daarachter jou link
Zo zijn er wel meer spelersquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:38 schreef Strooper het volgende:
Zoveel indruk maakte die nou toch ook niet bij Vitesse?
Bizarri is een prima keeper. Echt nuttig is het niet om een reserve van het niveau Andujar te kopen als je Bizzarri hebtquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:44 schreef DIGGER het volgende:
Ik verwacht Andujar wel in de basis bij Catania hoor.
Nu we het over doelmannen hebben: De Sanctis van Galatasaray naar Napoli.
Die gast was in Brazilië toch een doorslaand succes?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:38 schreef Strooper het volgende:
Zoveel indruk maakte die nou toch ook niet bij Vitesse?
Niettus, is nog niet bevestigd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:53 schreef FireFox1 het volgende:
Verhuur van Drenthe naar Viola is ook rond.
Zo goed als...quote:
Bron: VI.nlquote:De transfer van Royston Drenthe naar Fiorentina is nagenoeg afgerond, blijkt uit de woorden van technisch directeur Pantaleo Corvino.
'We hebben met Real Madrid gesproken en we zijn het eens met elkaar. Zij stemmen in met ons voorstel voor een verhuur', legde Corvino uit aan Sky Sport Italia. Fiorentina bevestigde via de eigen website de uitspraken van de bestuurder. 'De speler is op de hoogte en heeft geen nee gezegd.'
Volgens plan huurt Fiorentina Drenthe het komende seizoen. Als de Rotterdammer een goede indruk maakt in Florence, dan heeft de club de eerste optie hem definitief over te nemen van Real. Corvino: 'Wij proberen nu nog de vraagprijs omlaag te krijgen. Hopelijk ronden we de transfer volgende week af.'
Drenthe speelde de laatste twee seizoenen voor Real Madrid, maar de 22-jarige linkspoot slaagde er onder de coaches Bernd Schuster en Juande Ramos nog niet in uit te groeien tot een vaste waarde. Hij kwam 38 competitieduels in actie en maakte twee doelpunten.
Bron: VI.nlquote:Benfica neemt Javier Saviola over van Real Madrid. De Argentijnse spits tekent een driejarig contract met de Portugese club. Saviola wordt bij Benfica herenigd met Pablo Aimar, met wie hij eerder samenspeelde bij River Plate en in het Argentijnse nationale elftal.
Real Madrid nam Saviola in 2007 transfervrij over van rivaal Barcelona, maar de Argentijn speelde nauwelijks in de Spaanse hoofdstad. In twee jaar tijd kwam de 27-jarige aanvaller niet verder dan zeventien competitieoptredens voor De Koninklijke. Hij begon slechts zes keer in de basis. Real incasseert vijf miljoen euro van Benfica voor de overbodige spits. Ook Royston Drenthe vertrekt bij de Madrileense club. Hij wordt verhuurd aan Fiorentina.
Saviola stond op jonge leeftijd te boek als een groot talent. Tijdens het WK Onder-20 in 2001 werd hij topscorer van het toernooi en werd hij uitgeroepen tot beste speler. Argentinië won de wereldtitel. Barcelona telde in die periode 32 miljoen euro neer om de kleine spits in te lijven. In zijn eerste drie seizoenen in Catalonië was Saviola basisspeler en scoorde hij regelmatig. Daarna volgde verhuurperiodes bij AS Monaco en Sevilla.
Weet niet of het hier hoort, maar dit viel me wel op:quote:
quote:Real bereikt ook akkoord met Cristiano Ronaldo zelf
26/06/2009 22:45
Cristiano Ronaldo is defintief speler van Real Madrid. De Spaanse club meldt op haar eigen website dat de Portugees op 6 juli zal worden gepresenteerd. Hij zal dan officieel een contract ondertekenen voor zes seizoenen.
Op 11 juni accepteerde Manchester United een bod van liefst 94 miljoen euro van Real Madrid op Cristiano Ronaldo. Sindsdien was het wachten op een persoonlijk akkoord tussen de Spaanse club en de Portugese international.
Volgens Marca gaat Ronaldo dertien miljoen euro per seizoen verdienen. In zijn contract zou een transferclausule zijn opgenomen van een liefst een miljard euro.
Ronaldo verbleef zes jaar in Manchester. De inmiddels 24-jarige aanvaller scoorde 84 keer in 196 Premier League-duels. Voor de Portugese nationale ploeg staat zijn teller op 22 goals in 65 interlands.
Real Madrid is bezig met een ware revolutie. De nieuwe voorzitter Florentino Pérez verzekerde zich naast de diensten van Ronaldo ook van Kaká (AC Milan) en Raúl Albiol (Valencia). Royston Drenthe (Fiorentina/huur) en Javier Saviola (Benfica) vertrekken in ieder geval uit Estadio Santiago Bernabéu.
Gaat helemaal nergens meer overquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:20 schreef dennisw het volgende:
Hij wordt dus duurder dan de hele nederlandse competitie samen
+ Stadionsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:20 schreef dennisw het volgende:
Hij wordt dus duurder dan de hele nederlandse competitie samen
Jammer, die had er bij PSV 25 ingeschoten. Maar nu weer samen met Aimar en dat ging altijd goedquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
Real Madrid is verlost van Saviola (of andersom)
[..]
Bron: VI.nl
Zietten er veel internationals in de hoofdklasse MM?quote:Op zondag 28 juni 2009 16:10 schreef methodmich het volgende:
Silvino Soares van KV Red Star Waasland naar ASWH, zie hier
Marcel Ndjeng van Borussia Mönchengladbach naar FC Augsburg, speelde sinds de winter op huurbasis voor HSV
Zie jij de naam van Kerlon dan in de post van BS?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:10 schreef DeVinger het volgende:
Dat is toch niet die Kerlon? (zeehondendribbelaar)
En maar 2,5 miljoen euro is voor de club Palmeiras zelfquote:Op zondag 28 juni 2009 20:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Keirrison, het welbekende FM talent, gaat naar Barcelona voor 13 miljoen euro.
Weer een buitenlander uit Mexico die er niks van bakt. Camo is tot nu de enige met een redelijk goede carriere. Hij stond een jaar geleden nog in de interesse van PSV, lijkt me dat hij beter voor PSV had kunnen kiezenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:03 schreef methodmich het volgende:
Malcolm Esajas van AFC, Sandro Spasojevic van Odense BK, Cédric Ciza van Anderlecht, Faty Papy van Trabzonspor, Steve Berger van Standard Luik en Gerard Aafjes van Falkirk naar MVV
Josip Simunic van Hertha naar Hoffenheim
Aquivaldo Mosquera van Sevilla naar América
Tyrone Mears van Marseille naar Burnley
Gennaro Delvecchio van Sampdoria naar Catania
Pedro Beda door Heerenveen verhuurd aan Emmen
Nino Beukert van Heracles Almelo naar SV Meppen
quote:Sekou Cissé speelt vanaf komend seizoen voor Feyenoord. De Rotterdammers bereikten een akkoord met Roda JC en de aanvaller over een directe overgang. Feyenoord-trainer Mario Been liet weten dat de transfer dinsdag is afgerond.
'Ik ben heel blij dat we Cissé binnen hebben', aldus Been tegen Voetbal International. 'Sekou is een hele talentvolle speler, die op meerdere posities uit de voeten kan. We moesten ons voorin versterken en dat is gelukt. Ik verwacht hem snel te verwelkomen op de training.'
Cissé speelde sinds 2004 bij Roda JC, in 133 competitieduels scoorde de Ivoriaan 24 keer. De 23-jarige aanvaller wilde graag hogerop en leek dicht bij een transfer naar FC Twente. Bij de club uit Kerkrade stond de zevenvoudig international nog tot medio 2011 onder contract.
Zolang het niet op de officiële site staat is er niks definitief. Kan me nog een gevalletje Tymoschuk herinneren een aantal jaar terug.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Zolang het niet op de officiële site staat is er niks definitief. Kan me nog een gevalletje Tymoschuk herinneren een aantal jaar terug.
Dat dacht ik joh. Onwijs pro-Feyenoord.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Zekers. Maar ook de NOS is niet het officiële kanaal van Feijenoord.
Je valt in herhaling.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is ook al 24 jaar (al weet je dat nooit bij Afrikanen)
Ze hebben Vorm toch ook nog? Verder vind ik het een beetje raar. Ze hebben daar een groot keeperstalent en die De Ruyter is voor zijn leeftijd en voor Utrecht toch ook best een redelijke keeper?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Beter dan De Ruyter is zelfs Westerveld nog wel
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Overigens ook al een tijdje bekend:
Roel Kamphorst De Bataven ---> Lienden
Lienden, algeheel amateurkampioen 2009/2010!quote:
WKE toch?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Lienden, algeheel amateurkampioen 2009/2010!
Kijk eens naar het seizoensjaartal.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:04 schreef w00h00 het volgende:
[..]
WKE toch?
En dan nog, nauwelijks iemand hier kent die gasten.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:04 schreef w00h00 het volgende:
[..]
WKE toch?
En dan nog, nauwelijks iemand hier kent die gasten.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
SV Babberich, algeheel amateurkampioen 2009/2010!
Van z'n levensdagen niet.quote:
Is ontkend door Lyonquote:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)nog-geen-winnaar.htmquote:'We hebben inderdaad een bod ontvangen dat hoger is dan Real Madrid in eerste instantie wilde betalen', geeft Blanc toe. 'Maar niets zegt dat het bod van Real Madrid komt. Er is sowieso nog geen overeenkomst. Met geen enkele club. De berichtgeving in Marca en AS is ongegrond.'
2,8 miljoen toch?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:49 schreef planethugo het volgende:
Cissé naar Feyenoord, alleen de hoogte vd transfersom is nog wat onduidelijk
quote:Antoine van der Linden naar Heracles
ALMELO - Heracles Almelo is nagenoeg rond met Antoine van der Linden. De 33-jarige Rotterdammer werd woensdagmiddag op de persdag al gepresenteerd als nieuwe aanwinst.
Hij staat op de elftalfoto en stond journalisten uitvoerig te woord over zijn nieuwe club. Dinsdag speelde hij al mee in het oefenduel tegen Den Ham. Volgens voorzitter Jan Smit zijn de onderhandelingen met hem in ,,een afrondende fase''.
Van der Linden kwam eerder uit voor Sparta, het Engelse Swindon Town, FC Emmen en FC Groningen. Twee jaar geleden vertrok hij naar de Portugese club Maritimo Funchal, waarmee hij vorig seizoen Europees voetbal speelde. Van der Linden heeft daar een aflopend contract.
Van der Linden is blij met zijn nieuwe club: ,,Hartstikke mooi dat ik weer in de eredivisie ga spelen bij een mooie club. Heracles leeft en de ambities spreken me aan'', aldus de nieuwkomer.
ik hoor 3,5 maar volgens mij roept iedereen maar wat. Van Geel riep iig steeds dat ie onder de 5 miljoen niet zou vertrekken...quote:
quote:Motta is van Inter
Na Diego Milito is middenvelder Thiago Motta de tweede speler die kampioen Inter deze transferperiode overneemt van Genoa.
Ja, dat wordt al eerder genoemd. Maar kun je ook 'n link geven waar 't nu definitief bevestigd wordt?quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:56 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Benzema naar Real Madrid voor 35 mln.
Op de site van Lyonquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ja, dat wordt al eerder genoemd. Maar kun je ook 'n link geven waar 't nu definitief bevestigd wordt?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ja, dat wordt al eerder genoemd. Maar kun je ook 'n link geven waar 't nu definitief bevestigd wordt?
http://www.olweb.fr/fr/Ac(...)nzema-au-Real-Madridquote:L’Olympique Lyonnais informe d’un accord avec le Real Madrid sur les modalités d’un transfert de son attaquant international Karim BENZEMA pour un montant net minimum de 35 M¤ auxquels pourront s’ajouter différents bonus liés aux performances sportives, permettant d’atteindre un montant maximum de transfert de 41 M¤ net.
Beetje late reactie, maar ik denk dat het handig is als je weet dat Bizarri naar Lazio Roma is.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bizarri is een prima keeper. Echt nuttig is het niet om een reserve van het niveau Andujar te kopen als je Bizzarri hebt
Toen nog niet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar ik denk dat het handig is als je weet dat Bizarri naar Lazio Roma is.
quote:Valencia contracteert Bruno
Valencia heeft verdediger Bruno aangetrokken. Bruno komt transfervrij over van UD Almeria. Valencia heeft de komst van Bruno woensdag bevestigd. De verdediger zal de komende drie seizoenen onder contract staan bij de club uit de sinaasappelstad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |