Ik snapte eerlijk gezegd niet waarom die vent zoveel gespeeld heeft, maar ik snap de overgang van Vermaelen ook niet.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vind het wel jammer, maar het lijkt me wel beter voor alle partijen
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:23 schreef opinionr het volgende:
Ben Sahar: Chelsea > Espanyol.
Ajax vist dus toch naast achter het net.
Of je nou achter of naast het net vist, het heeft de zelfde uitwerkingquote:Op maandag 22 juni 2009 16:25 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Maar goed ook, lijkt me niet echt een versterking voor Ajax
En bij Chelsea lukte het 'm ook niet, juist omdat 'ie toppers om zich heen had lopenquote:Op maandag 22 juni 2009 16:33 schreef opinionr het volgende:
[..]
Natuurlijk kon hij bij de Graafschap niet alles laten zien omdat hij geen toppers om hem heen heeft lopen.
Past zo in het rijtje Pieters, Nijland, Ooijer en Isaksson. Middelmaat.quote:
Volgens mij hebben ze de afgelopen jaren bakken met geld verdiend met Muntari, Defoe, Diarra en Johnson.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben jaloers op Portsmouth. Die lui kunnen de waarde van een speler met factor 3 verhogen binnen een jaar. Niet de eerste keer dit.
Dat komt omdat ze een stadion hebben wat niet voldoet voor de PL. Ze hebben een paar jaar veel geld uitgegeven en gaan nu gebukt onder de hoge salarissen. Al zal dat ook geen probleem meer zijn als de overname doorgaat.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de afgelopen jaren bakken met geld verdiend met Muntari, Defoe, Diarra en Johnson.
En dan toch zoveel onzekerheid over de toekomst van de club.
komt die nou nog welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:36 schreef MaxPower het volgende:
Samen met Koning van Volendam -> Heerenveen.
Selectie is rond! Dat is mooi op tijd.
Nu Man City een reservekeeper heeft aangetrokken, wordt Joe Hart komend seizoen uitgeleend aan Birmingham City.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:28 schreef methodmich het volgende:
Eindhoven ziet Dickson vertrekken
Manchester City heeft derde aanwinst binnen
Verweij van Emmen naar IJsselmeervogels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |