quote:Op woensdag 29 april 2009 20:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze vond ik ook wel grappig
[ afbeelding ]
Delenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:34 schreef JediMasterLucia het volgende:
wat zal marilielin doen, haar sigaretten delen of lekker voor zich houden??
Deze was eerst, moet alleen nog ff een nummertje bijquote:
Kee danquote:Op woensdag 29 april 2009 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee mevrouw, dit topic was eerst.
Ze applaudiseert regelmatig.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:35 schreef Kinga het volgende:
Zag je Renate net hard klappen voor de sigaretten...
Ben ik ook voor ja, niks geen luxe wasmachine, gewoon handwassen!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:36 schreef Dottey het volgende:
maar wanneer komt die was terug?
geef ze een wastobbe
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:27 schreef JediMasterLucia het volgende:
hier verder
[ afbeelding ]
The bunker online Cos topic #
Dit is het cos topic van TBO
wees vriendelijk en aardig ook tegen nieuwelingen
Overlevers
Amber Silver
Marielin Stroeve
Peter Nuninga
Eline van Kuijk
Pim de Haas
Bobby Rond
Jeroen Oostveen
Renate visser
Ex bewoners
-
En ohja, vergeet vooral niet deze top-topics en belangrijke links!
The bunker Site
De bunker chat
[TBO] Caps, updates, quotes en films.
domme en opmerkelijke uitspraken van de deelnemers...
De Officiële deelnemersranking
Waar vind ik deze OP?
OP voor COS!
Bart vond dat ze nog restanten sprinkhaan in haar mond had. Dubieus dus.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:33 schreef Day het volgende:
Ik heb zitten kijken zonder geluid. Waarom heeft Marielin gewonnen? Volgens mij had Amber er meer op?
Ze hadden beide hun bord leeg qua sprinkhanen maar Marielin iets eerder. En Amber had de mond nog vol stukjes.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:33 schreef Day het volgende:
Ik heb zitten kijken zonder geluid. Waarom heeft Marielin gewonnen? Volgens mij had Amber er meer op?
Als deze genummerd was geweest was ie waarschijnlijk te laat geweestquote:Op woensdag 29 april 2009 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze was eerst, moet alleen nog ff een nummertje bij
Niet te geleuvuh idd.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:35 schreef beequeen het volgende:
Amber staat nog steeds op nummer 1 op de site. Vraag me niet waarom.
Serieus. die kan wel wat MIN stemmen gebruiken imho.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:35 schreef beequeen het volgende:
Amber staat nog steeds op nummer 1 op de site. Vraag me niet waarom.
oh ja, of een mod ff het nummertje wilt toevoegen,want een TT is helaas niet meer te wijzigen door mijzelf. (was nummertje vergeten erbij te zettenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze was eerst, moet alleen nog ff een nummertje bij
Ah ok, thx! Jij ook NS!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bart vond dat ze nog restanten sprinkhaan in haar mond had. Dubieus dus.
Best te doen, heb 't in Thailand geprobeerd. Wel iets van eens, maar nooit weerquote:Op woensdag 29 april 2009 20:22 schreef NorthernStar het volgende:
gefrituurde sprinkhaan?
Lijkt me wel lekker eik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |