quote:Op woensdag 29 april 2009 19:49 schreef sinadO het volgende:
Is er niet een user die Damsco heet? Zijn jullie soms homovriendjes met je 'ik was in Damsco'?
Jij zei pik. X"""D Lmaoroflbbq.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:50 schreef Svenmaar het volgende:
Damsco is straattaal voor A'dam mijnheerr...!
Ontopikk: Eens al woon ik ook in de randstad.. Hier is het ook niet veel
Als de tijd rijp is wel ja.quote:
Als je van koeien houd wel ja.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
Al moet ik zeggen dat het leven mij in Friesland ook goed bevalt.
Frieslandquote:Op woensdag 29 april 2009 19:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
En morgen honderduizenden mensen die feest vieren in Damscoquote:Op woensdag 29 april 2009 19:49 schreef sinadO het volgende:
Is er niet een user die Damsco heet? Zijn jullie soms homovriendjes met je 'ik was in Damsco'?
Geen koeien in Heerenveen.quote:
Beetjequote:Op woensdag 29 april 2009 19:55 schreef krioro het volgende:
Spreek je ook Fries? Lijkt me wel grappig namelijk, een Indo die zo raar praat.
Zie je wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:52 schreef Siniti het volgende:
Vandaag viel het mij ook op dat er wel erg veel rondliepen
Zal er vast ook wel zijn, Den Haag is toch ook Haggaquote:Op woensdag 29 april 2009 20:00 schreef HowardStern het volgende:
Wie the fuck verzint er Amsterdam = Damsco? Lijkt wel buitenlands ofzo, Nieuwe Nederlander taal.
Je noemt Tilburg toch ook geen Dilsco? Zucht.
Kut klacht trouwens, hier in de Kruikenstad lopen ook zat goeie rond.
Ja het is ook oorspronkelijk straattaalquote:Op woensdag 29 april 2009 20:00 schreef HowardStern het volgende:
Wie the fuck verzint er Amsterdam = Damsco? Lijkt wel buitenlands ofzo, Nieuwe Nederlander taal.
quote:
Idd trouwens, jezus, boeren.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die het woord Damsco niet kennen is ook al een klacht apart.
Fail.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:00 schreef HowardStern het volgende:
Je noemt Tilburg toch ook geen Dilsco? Zucht.
Jezus, wat een UIquote:Op woensdag 29 april 2009 20:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Chuck_Norris is een vervelende kneus.
Dat dus.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Je was 'ín Damsco'? En Damsco is toch die user die 100.000 euro had gewonnen?
Mensen die Amsterdam, Damsco noemen moet ze in de vergruisser stoppen.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Chuck.....quote:Op woensdag 29 april 2009 19:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nou ik was vandaag weer eens sinds lange tijd in Damsco. Zeer leuk natuurlijk. Maar holy sweet lord, sinds wanneer zijn er zoveel chickies in Damsco
Ik keek mijn ogen uit. Er was zelfs teveel om op te letten.
In Heerenveen (
) is de chick/niet chick ratio ongeveer 1:10 maar hier 1:4 ongeveer.
![]()
Daarom ook mijn klacht. Oneerlijke verdeling in het land qua schone deernes. Ik wil ze ook meer in Friesland zien verdomme.![]()
Geaccepteerd door het volk?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja het is ook oorspronkelijk straattaal![]()
Maar het is nu wijd verspreid in Nederland en geaccepteerd door het volk.
![]()
En ja overal heb je wel mooie dames maar de concentratie in Damsco was echt hoog
Ey papi denk je dat je die shit kan spitten op de stratoes hier in damsco, je word gewoon gepopt hoor Gquote:Op woensdag 29 april 2009 20:39 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Geaccepteerd door het volk?
Geaccepteerd door het volk?!
Mij is anders godverdomme niks gevraagd!
Optiefen met die "straattaal", praat gewoon nederlands.
Open er een topic over.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Emo's worden nooit gevraagd. Schuim der samenleving etc.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:39 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Wiggers ook niet, dus jij mag ook opbokken.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:48 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Emo's worden nooit gevraagd. Schuim der samenleving etc.
Ik ben heul geen emoquote:Op woensdag 29 april 2009 20:48 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Emo's worden nooit gevraagd. Schuim der samenleving etc.
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Chuck_Norris is een vervelende kneus.
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:28 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Mensen die Amsterdam, Damsco noemen moet ze in de vergruisser stoppen.
Omhooggevallen legerpatsers ook niet. Tot op de volgende bezuinigingquote:Op woensdag 29 april 2009 20:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wiggers ook niet, dus jij mag ook opbokken.
quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:01 schreef BluesRebel het volgende:
Er waren gewoon veel meisjes uit de rest van het land daar denk ik..
Als je met volk uitschot bedoelt heb je gelijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Maar het is nu wijd verspreid in Nederland en geaccepteerd door het volk.![]()
Doh dat gebruik van Grunna en Vinna is om een beetje te trollen. Maar voor de rest een intellectuele semi Hollander hoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:24 schreef maartena het volgende:
Damsco, Grunna, Chicka's
TS is Marokkaan-wannabe ofzo?
Dat komt gewoon omdat Groningen een studentenstad is en een hoog percentage lekkere studentes heeft. Tijdens de winter zitten ze er ook gewoon hoor!quote:Op donderdag 30 april 2009 19:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
UPDATE: Ik was in Grunna vandaag. En daar was de ratio vandaag ook boven gemiddeld. Ik zie een verband met de zomer.
Ja ik studeer er ook gewoon, maar toen viel het nooit zo op.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat komt gewoon omdat Groningen een studentenstad is en een hoog percentage lekkere studentes heeft. Tijdens de winter zitten ze er ook gewoon hoor!
Mischien verstoppen ze zich voor een Friesche Indoquote:Op donderdag 30 april 2009 20:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik studeer er ook gewoon, maar toen viel het nooit zo op.
Of lijkt iedereen veel mooier met een tintje en een zonnebrilquote:Op donderdag 30 april 2009 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien verstoppen ze zich voor een Friesche Indo
Gedraag je dan ook zo, in plaats van dit soort topics te openen....quote:Op donderdag 30 april 2009 20:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
Doh dat gebruik van Grunna en Vinna is om een beetje te trollen. Maar voor de rest een intellectuele semi Hollander hoor.
Ja soms wel heel goed.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:46 schreef Breathtaking het volgende:
Mooie vrouwen zijn overal, je moet soms gewoon heel goed zoeken
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Je was 'ín Damsco'? En Damsco is toch die user die 100.000 euro had gewonnen?
1:4 is al hoog. 7:10 haal je nooit.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:48 schreef misteriks het volgende:
ratio 1 op 4 ?
![]()
ik ken plaatsen waar men gezwind boven de 7 op 10 gaat![]()
Ja een grotere voldoening bij een moeilijke zoektochtquote:Op donderdag 30 april 2009 22:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Des te leuker als je ze vindt toch?
Ik bedoel maar!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja een grotere voldoening bij een moeilijke zoektocht. + het feit dat ze meer opvalt.
Loop gewoon rond op een zonnige middag.quote:
Dan moet ik naar buitenquote:Op donderdag 30 april 2009 22:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Loop gewoon rond op een zonnige middag.
+ dat door de verzadiging je eisen alleen maar strenger worden.quote:
Je hebt het doorquote:Op donderdag 30 april 2009 22:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
+ dat door de verzadiging je eisen alleen maar strenger worden.
Dus eigenlijk moet bijna iedereen gewoon niet knap zijn !
Je bedoelt de concenstratie in Amsterdam was echt hoog.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja het is ook oorspronkelijk straattaal![]()
Maar het is nu wijd verspreid in Nederland en geaccepteerd door het volk.
![]()
En ja overal heb je wel mooie dames maar de concentratie in Damsco was echt hoog
Nee, jij laat je te gemakkelijk beïnvloeden.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja logisch. Maar met zulke domme reacties word ik alleen maar gedwongen nog meer straattaal te gebruiken.
Ach ja die 5-10 mensen waar ik zulke woorden gebruik. (+ fok natuurlijkquote:Op donderdag 30 april 2009 23:26 schreef maartena het volgende:
[..]
Nee, jij laat je te gemakkelijk beïnvloeden.
en toch bestaan er plaatsten op deze aardkloot die dit ongelooflijke cijfer halen, dudequote:Op donderdag 30 april 2009 22:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
1:4 is al hoog. 7:10 haal je nooit.Behalve bij een beautcenter misschien.
Zegt iemand die 1337zor heet.quote:
Zo staat het er niet!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja dat bedoel ik. En zo staat het er ook.
Hehe klopst. Wanneer zag je me dan? Ja ik was met 3 meisjes dus ik weet niet wie je bedoeldquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
He chuckik zag jou in grunn
!
En je liep met een chimi![]()
Wie was dat man?
Jaja het is niet flawless nee maar het punt is duidelijk als je er niet een lek in gaat zoeken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:41 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Zo staat het er niet!
een chick/niet chick ratio van 1 op 10.. als die 10 slaat op mensen, dan zitten daar ook mannen bij. dus is 1 op de 10 mensen een chick/niet chick volgens jou.
Als je het nou gewoon simpel hield, zonder het voor jezelf moeilijk te maken, had je er 1 op de 10 vrouwen was lekker neergezet.
TS zei "meisjes" Rofloll!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hehe klopst. Wanneer zag je me dan? Ja ik was met 3 meisjes dus ik weet niet wie je bedoeld
Inderdaad, de taalverloedering doet steeds meer zijn intrede. Noem de dingen gewoon bij hun naam.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:39 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Inderdaad, al is Roffa beter.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die anderen op hun taalfouten wijzen, maar zelf wel lekker "zowiezo" schrijven in plaats van "sowieso".quote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:44 schreef cvboer het volgende:
[..]
Inderdaad, de taalverloedering doet steeds meer zijn intrede. Noem de dingen gewoon bij hun naam.
Het is helemaal niet geaccepteerd door het volk, gelukkig niet.
Zowiezo, mensen die engels en nederlands door elkaar heen gebruiken.Triest volk
Ja dat klopt wel. Maar in Nimma (quote:Op zaterdag 2 mei 2009 04:42 schreef Koskesh het volgende:
[..]
TS zei "meisjes" Rofloll!![]()
![]()
maar ontopic: Kom naar Nimma (Ja NEC-Nijmegen user, voel je je geïrriteerd? Ik zei Nimma). Hier is de verhouding kuiken : niet kuiken, 1:2
Wat ik merk is dat de meeste studentensteden of levendige steden veel mooie vrouwen bevatten, bv door het hoge gehalte aan mooie studenten, of hoe jij het zou zeggen, lekkere smaatjes chickas studentbitches jeweets.
Mensen die geen Engels kunnen en daar niet mee kunnen omgaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:44 schreef cvboer het volgende:
[..]
Inderdaad, de taalverloedering doet steeds meer zijn intrede. Noem de dingen gewoon bij hun naam.
Het is helemaal niet geaccepteerd door het volk, gelukkig niet.
Zowiezo, mensen die engels en nederlands door elkaar heen gebruiken.Triest volk
Ja ik moet zeggen dat er in het Noorden vaker een hele hoge uitschieter bij zit.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 07:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad, al is Roffa beter.![]()
Anyway, viel me ook op dat er zoveel leuks rondwandeld, al moet ik erbij zeggen dat in het noorden des lands de écht mooie chicks ook wel adembenemend mooi zijn en dat zie je in de randstad weer sporadisch.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:49 schreef devl1nsect het volgende:
Al die paar kerels die er staan, zijn de pooiers van de vele vrouwen die er rond lopen.
Ehm op koningedag vlakbij grote markt en je liep hand in hand met 1 blonde schoonheidquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hehe klopst. Wanneer zag je me dan? Ja ik was met 3 meisjes dus ik weet niet wie je bedoeld
friesland is voor druiperslurpers.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
Oh ja haar ja.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ehm op koningedag vlakbij grote markt en je liep hand in hand met 1 blonde schoonheid?
psssst, daar hoor je niet trots op te zijn hoor. Je moet je kapot schamen als je een amsterdammer bent.quote:Op maandag 4 mei 2009 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik als geboren en getogen Amsterdammer kots echt op dat infantiele "damsco" gelul....
AM-STER-DAM! en niets anders!
75% is lekker?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:32 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
In Utca (utrecht) is de chick/ niet chick verhouding 3 op 1
Hoax! Wat probeer je de rest wel niet wijs te maken!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:32 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Ik denk dat hij het andersom bedoelt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hoax! Wat probeer je de rest wel niet wijs te maken!
Sinds mijn geboorte daar heeft gelukkig niemand in mijn naaste omgeving dat woord gebruikt, vast weer iets voor boeren die denken dat erbij te horenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:32 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |