Zal er vast ook wel zijn, Den Haag is toch ook Haggaquote:Op woensdag 29 april 2009 20:00 schreef HowardStern het volgende:
Wie the fuck verzint er Amsterdam = Damsco? Lijkt wel buitenlands ofzo, Nieuwe Nederlander taal.
Je noemt Tilburg toch ook geen Dilsco? Zucht.
Kut klacht trouwens, hier in de Kruikenstad lopen ook zat goeie rond.
Ja het is ook oorspronkelijk straattaalquote:Op woensdag 29 april 2009 20:00 schreef HowardStern het volgende:
Wie the fuck verzint er Amsterdam = Damsco? Lijkt wel buitenlands ofzo, Nieuwe Nederlander taal.
quote:
Idd trouwens, jezus, boeren.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die het woord Damsco niet kennen is ook al een klacht apart.
Fail.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:00 schreef HowardStern het volgende:
Je noemt Tilburg toch ook geen Dilsco? Zucht.
Jezus, wat een UIquote:Op woensdag 29 april 2009 20:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Chuck_Norris is een vervelende kneus.
Dat dus.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Je was 'ín Damsco'? En Damsco is toch die user die 100.000 euro had gewonnen?
Mensen die Amsterdam, Damsco noemen moet ze in de vergruisser stoppen.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Chuck.....quote:Op woensdag 29 april 2009 19:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nou ik was vandaag weer eens sinds lange tijd in Damsco. Zeer leuk natuurlijk. Maar holy sweet lord, sinds wanneer zijn er zoveel chickies in Damsco
Ik keek mijn ogen uit. Er was zelfs teveel om op te letten.
In Heerenveen (
) is de chick/niet chick ratio ongeveer 1:10 maar hier 1:4 ongeveer.
![]()
Daarom ook mijn klacht. Oneerlijke verdeling in het land qua schone deernes. Ik wil ze ook meer in Friesland zien verdomme.![]()
Geaccepteerd door het volk?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja het is ook oorspronkelijk straattaal![]()
Maar het is nu wijd verspreid in Nederland en geaccepteerd door het volk.
![]()
En ja overal heb je wel mooie dames maar de concentratie in Damsco was echt hoog
Ey papi denk je dat je die shit kan spitten op de stratoes hier in damsco, je word gewoon gepopt hoor Gquote:Op woensdag 29 april 2009 20:39 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Geaccepteerd door het volk?
Geaccepteerd door het volk?!
Mij is anders godverdomme niks gevraagd!
Optiefen met die "straattaal", praat gewoon nederlands.
Open er een topic over.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Emo's worden nooit gevraagd. Schuim der samenleving etc.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:39 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Geaccepteerd door het volk?
Geaccepteerd door het volk?!
Mij is anders godverdomme niks gevraagd!
Optiefen met die "straattaal", praat gewoon nederlands.
Wiggers ook niet, dus jij mag ook opbokken.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:48 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Emo's worden nooit gevraagd. Schuim der samenleving etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |