Btw ik heb vakantie!!quote:Op woensdag 29 april 2009 19:32 schreef Asyniur het volgende:
uhm hoe zien jullie dat voor je? Waar vang ik de urine in op? Waar leg ik de test 5-10 minuten plat neer zodat ik hem daarna kan aflezen? Nog buiten beschouwing gelaten dat mijn pauzes vaak erbij inschieten
Oe.. nog zelfs voor je NODquote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
omdat ik het toch echt echt echt zeker wilde weten nog een tweede testje gedaan
(welke daardoor eigenlijk nog veeeeeel spannender was... )
maar het is dus echt zo![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Oe.. nog zelfs voor je NODMaar dat kan niet missen hoor, hardstikke zwangert
Weet je zeker dat het duivels zijn? Want dit is wel heel kort!quote:Op donderdag 30 april 2009 13:37 schreef Poezebeest het volgende:
Hier lijken de duivels te zijn gearriveerdVind ik echt heel raar want ik heb al maanden een cyclus van ongeveer 33 dagen en nu zitten we pas op dag 25. Afgelopen weekend gaf mijn ovulatietest een dikke vette streep, dus we zitten pas 4 dagen na mijn ovulatie. Waarom word ik dan opeens ongesteld, potverdorie....
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:28 schreef Poezebeest het volgende:
Ik weet het nietIk heb een hele regelmatige cyclus en dit is echt veel te vroeg! Even afwachten of het ook daadwerkelijk doorzet want ik wil gewoon mee doen met de streepjesregen rond 10 mei en niet vroegtijdig afhaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |