If ik dat nou wil of niet dit is kankerdroevig.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:35 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
NSB hmpf, heb je de ambitie om moderator te worden ofzo?
Hmm opzich wel, maarja het was wel gezelligquote:Op woensdag 29 april 2009 22:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
If ik dat nou wil of niet dit is kankerdroevig.
Hmpf, nee geen zin in. Ik zit nu kansloos alleen Bloc te luisterenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:41 schreef sezten het volgende:
Fluut, ga anders even een rondje door de stad fietsen als je je verveelt
ze heeft een punt, en jij al te veel notes, dus doe even rustig aan met dit soort postsquote:Op woensdag 29 april 2009 22:35 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
NSB hmpf, heb je de ambitie om moderator te worden ofzo?
hmm okquote:Op woensdag 29 april 2009 22:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ze heeft een punt, en jij al te veel notes, dus doe even rustig aan met dit soort posts
Wil je er 1 voor elke post dan?quote:
Oh moest er een motivatie bij?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef sezten het volgende:
Alsof ik eerst even lekker alle filmpjes ga bekijken, dan een keuze maken om vervolgens ook nog eens een motivatie bij elke keuze te zetten en dat dan weer te pm´en naar iemand.
Geef mij jouw lijstje eens en een link waar ik het heen moet PM´enquote:
Nu ben ik al zwart, blauw, geel en oranje geweest.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:02 schreef sezten het volgende:
Staat je trouwens goed Krent.
Veel beter dan dat rare blauw want dat zijn ze in het echt ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |