Moet je je lichaam niet bewaren voor je toekomstige echtgenoot?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat doe ik toch alleen als jij er bent!
Waarom bewaren als ik er plezier mee kan hebben in de tussentijdquote:Op woensdag 29 april 2009 19:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet je je lichaam niet bewaren voor je toekomstige echtgenoot?
Nee hoor.Van mij mag ze.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet je je lichaam niet bewaren voor je toekomstige echtgenoot?
Combineren?quote:Op woensdag 29 april 2009 19:32 schreef LudoSanders het volgende:
Bah, voetballen. Ik wil naar de stad.
God heeft dat zo gewild.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom bewaren als ik er plezier mee kan hebben in de tussentijd!
Ga dan van die fucking voetbal af als je toch geen zin hebt.quote:
Ik heb vandaag geen zin om te trainen, anders wel. Afijn, de moed is verzameld. Toedels.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:36 schreef sezten het volgende:
[..]
Ga dan van die fucking voetbal af als je toch geen zin hebt.
Ik ben er nooit op gegaan omdat ik niet elke week 2x verplicht wou trainen
Dan gaat het nog goed. Plezierquote:Op woensdag 29 april 2009 19:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb vandaag geen zin om te trainen, anders wel. Afijn, de moed is verzameld. Toedels.
quote:
bedenk me net dat ik msn aan heb staanquote:Op woensdag 29 april 2009 19:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
krioro ga je ook nog wat doen vanaaf/morgen/5 mei !?
Waarschijnlijk weinig, behalve rustig in de zon zittenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
krioro ga je ook nog wat doen vanaaf/morgen/5 mei !?
Casual jweetzquote:Op woensdag 29 april 2009 19:59 schreef sezten het volgende:
TENENENE BATMANNNN
Kurkie gaat Oranje Olé oléee kurkie gaat oranje, kurkie gaat oranje, kurkie gaat oranje ole oleeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |