If ik dat nou wil of niet dit is kankerdroevig.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:35 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
NSB hmpf, heb je de ambitie om moderator te worden ofzo?
Hmm opzich wel, maarja het was wel gezelligquote:Op woensdag 29 april 2009 22:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
If ik dat nou wil of niet dit is kankerdroevig.
Hmpf, nee geen zin in. Ik zit nu kansloos alleen Bloc te luisterenquote:Op woensdag 29 april 2009 22:41 schreef sezten het volgende:
Fluut, ga anders even een rondje door de stad fietsen als je je verveelt
ze heeft een punt, en jij al te veel notes, dus doe even rustig aan met dit soort postsquote:Op woensdag 29 april 2009 22:35 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
NSB hmpf, heb je de ambitie om moderator te worden ofzo?
hmm okquote:Op woensdag 29 april 2009 22:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ze heeft een punt, en jij al te veel notes, dus doe even rustig aan met dit soort posts
Wil je er 1 voor elke post dan?quote:
Oh moest er een motivatie bij?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef sezten het volgende:
Alsof ik eerst even lekker alle filmpjes ga bekijken, dan een keuze maken om vervolgens ook nog eens een motivatie bij elke keuze te zetten en dat dan weer te pm´en naar iemand.
Geef mij jouw lijstje eens en een link waar ik het heen moet PM´enquote:
Nu ben ik al zwart, blauw, geel en oranje geweest.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:02 schreef sezten het volgende:
Staat je trouwens goed Krent.
Veel beter dan dat rare blauw want dat zijn ze in het echt ook niet
Geel omdat?quote:Op donderdag 30 april 2009 00:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nu ben ik al zwart, blauw, geel en oranje geweest.
Deze reactie levert jou heel wat krenten op, tel ze maar eens:quote:
Wij hebben er acht.quote:
Technisch gezien hebben wij 3 auto's. Die andere 2 liggen in deeltjes.quote:
Dan hebben wij er dus 5 meer.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Technisch gezien hebben wij 3 auto's. Die andere 2 liggen in deeltjes.
quote:
Stoerquote:Op donderdag 30 april 2009 00:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan hebben wij er dus 5 meer.
Open een hosseltopicquote:
Zo weer wegquote:Op donderdag 30 april 2009 11:23 schreef sezten het volgende:
[..]
Open een hosseltopic![]()
![]()
Ik kan niet slapen overdag
Goeie grap.quote:
Morgen dan in alle brakheidquote:
Ja. Hoewel ik morgen stage hebquote:Op donderdag 30 april 2009 11:48 schreef sezten het volgende:
[..]
Morgen dan in alle brakheid![]()
Mis die smakelijke topics van Jos e.d
Dat is juist een reden. Vervelingquote:
heey Dennis, jij ook hier ? ben je overgestaptquote:
Ik kwam hier alleen even omdat ik hem in de lijst nieuwe topics zag staan.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
heey Dennis, jij ook hier ? ben je overgestapt![]()
moet je geen koningininedag vierequote:Op donderdag 30 april 2009 14:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik kwam hier alleen even omdat ik hem in de lijst nieuwe topics zag staan.
Gisteravond even gedaan. Maar viel tegen. Toen twijfelde ik nog om vandaag naar Amsterdam te gaan maar achteraf maar goed aan gedaan het niet te doen.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
moet je geen koningininedag viere
Had gehoord dat het in amsterdam juist wel leuk zou zijn vandaag, afgezien van de toeristen uit mexicoquote:Op donderdag 30 april 2009 14:54 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gisteravond even gedaan. Maar viel tegen. Toen twijfelde ik nog om vandaag naar Amsterdam te gaan maar achteraf maar goed aan gedaan het niet te doen.
Nu zijn er allemaal berichten dat alles afgelast wordt en zo.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Had gehoord dat het in amsterdam juist wel leuk zou zijn vandaag, afgezien van de toeristen uit mexico
dat allemaal door die kansarme automobilist?quote:Op donderdag 30 april 2009 14:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nu zijn er allemaal berichten dat alles afgelast wordt en zo.
quote:Op donderdag 30 april 2009 14:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja ik wilde echt net naar Rotterdam, staat er onderin beeld bij het Journaal: "Ook Rotterdam last alle activiteiten af"quote:Op donderdag 30 april 2009 14:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
maar dit is wel goed nieuws voor de klb sc 14.gif!quote:Op donderdag 30 april 2009 15:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik wilde echt net naar Rotterdam, staat er onderin beeld bij het Journaal: "Ook Rotterdam last alle activiteiten af"
![]()
Simpel, het was een moslim.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:06 schreef wolvendagen het volgende:
waarom weet ik nog niet wat de aanleiding is om met opzet wat mensen kapot te rijden?
HEUL NIETquote:Op donderdag 30 april 2009 15:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar dit is wel goed nieuws voor de klb sc 14.gif!
Een blanke, blonde moslimquote:
ben je net weer terug (nog 2 dagen te vroeg ook) en nu al staat je postgedrag me niet aan, jammer ditquote:
Een Nederlandse man die zich had bekeerd tot de Islam, maybe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is toch geen dude van ongeveer 25 jaar?!Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Daar dacht ik ook aan toen ik dat, maar die kans is echt nihil.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een Nederlandse man die zich had bekeerd tot de Islam, maybe.
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:24 schreef wolvendagen het volgende:
Als meneer de eigenaar is van de auto is hij 38.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is toch geen dude van ongeveer 25 jaar?!
Maar hij ziet er ouder uit zo dus ik weet het nog niet.
Over 20 minuten persconferentieAls ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
Ja, ik las ergens dat het een man was van ongeveer 25 jaar, maar als ik die foto's zo zie zou ik zeggen dat hij dik in de 40 is.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:25 schreef sezten het volgende:
[..]
Als meneer de eigenaar is van de auto is hij 38.
Maar hij ziet er ouder uit zo dus ik weet het nog niet.
Over 20 minuten persconferentie
25 is lariekoekquote:Op donderdag 30 april 2009 15:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik las ergens dat het een man was van ongeveer 25 jaar, maar als ik die foto's zo zie zou ik zeggen dat hij dik in de 40 is.
Al 5 keerquote:Op donderdag 30 april 2009 15:31 schreef Syb-rund. het volgende:
hebben jullie die rtl stream al gezien die op de fp staat?
die gast in het begin die telkens over de weg schuiftquote:
Heb je de foto's gezien van geenstijl? Die zijn erger dan die beelden. Hier en hierquote:Op donderdag 30 april 2009 15:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
die gast in het begin die telkens over de weg schuift
Huey, ik doe m'n best, als Rickokun het kan dan moet ik het ook kunnen, toch ?quote:Op donderdag 30 april 2009 15:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ben je net weer terug (nog 2 dagen te vroeg ook) en nu al staat je postgedrag me niet aan, jammer dit
Die politie-agent die er zo bij staat te kijken alsof er niks aan de hand isquote:Op donderdag 30 april 2009 15:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je de foto's gezien van geenstijl? Die zijn erger dan die beelden. Hier en hier
Ja gast, dat is echt een fractie van een seconde, als hij met 100 km/ph aan komt sjeezen.quote:Op donderdag 30 april 2009 15:38 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Die politie-agent die er zo bij staat te kijken alsof er niks aan de hand is
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ANP-9693484.jpgquote:Op donderdag 30 april 2009 15:38 schreef sezten het volgende:
Gelukkig is hij niet over dat kind heen gereden.. ?
Het lijkt er wel op, maar aan de achterkantquote:Op donderdag 30 april 2009 15:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ANP-9693484.jpg
Ik weet niet wat er hier dan gebeurt, volgens mij sleurt ie haar mee toch?
die ligt er al weer af ondertussenquote:Op donderdag 30 april 2009 15:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Huey, ik doe m'n best, als Rickokun het kan dan moet ik het ook kunnen, toch ?
Nja hij is er sowieso keihard tegenaan gereden. Ik ga even naar die persconferentie kijkenquote:Op donderdag 30 april 2009 15:45 schreef sezten het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op, maar aan de achterkantZiet er niet naar uit dat de auto over haar heen is gereden als je het meisje zo bekijkt.
Vind het eng
Owjaaa das waar ookquote:Op donderdag 30 april 2009 15:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja gast, dat is echt een fractie van een seconde, als hij met 100 km/ph aan komt sjeezen.
quote:Op donderdag 30 april 2009 15:46 schreef wolvendagen het volgende:
. Ik ga even naar die persconferentie kijken
Ja, dat heeft zequote:Op donderdag 30 april 2009 15:50 schreef swarmahoer het volgende:
heeft ze parkinson ofzo met die varkenskop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |