dat bedoelde ik iddquote:Op donderdag 30 april 2009 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mjoah denk het. De auto stond nog op het adres van de vorige eigenaar van de auto
Hmpf het wordt met de minuut duidelijkerquote:Op donderdag 30 april 2009 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik las ook ergens dat hij in een echtscheiding zit en zijn kinderen niet meer mag zien, als dat waar is zou ik een zelfmoordaanslag toch wat meer kans geven dan een aanslag op de koningin.
Mits zelfmoord.quote:Op donderdag 30 april 2009 17:29 schreef sezten het volgende:
Verbaast mij trouwens als hij in zijn eentje zo gelijk met die bus op dat kruispunt was. Ik denk dat dit dit voorbereid is en met 1 handlanger. De bus doet ongeveer 15 seconden over het stuk vanaf de handlanger in het publiek handlanger geeft een seintje als de bus bij hem langs komt en bestuurder gaat rijden. Bus deed er 12 seconden over en was er al een stukje voorbij.
Dit word ´m
Indeed, my ladyquote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
We zijn net kleine Sherlockjes hihihi
Zullen we mailen wat we denken, hm?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:40 schreef sezten het volgende:
[..]
Dan kan de komende pro-deo advocaat van die bestuurder wel inpakken
*in koffie verslikt*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Ik laat het deel over de bapao wel aan jou overquote:Op donderdag 30 april 2009 17:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zullen we mailen wat we denken, hm?
aah khad er net nog eentje op met pikante verken erinquote:Op donderdag 30 april 2009 17:56 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik laat het deel over de bapao wel aan jou over
quote:Op donderdag 30 april 2009 17:55 schreef Urquhart het volgende:
OMG 538: "Amsterdam leven jullie nog?":'(![]()
quote:
Ik had niks, WD heeft allesquote:Op donderdag 30 april 2009 17:57 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
aah khad er net nog eentje op met pikante verken erin![]()
welke had jij ?
whehe gaaf, dat je ipv van koninklijke ook nog eens kankuh kan horenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |