Geef mij eens een bron dat het niet slecht zou zijn. Hier wordt je toch simpel vanquote:
Welke lip ?quote:Scheelt weer een tand door de lip.
Of gebruik een vis met een grote mond xD Heb ik niet zelf gebruikt, wel ooit van gehoord in de Joop Klepzeikerquote:Op zondag 3 mei 2009 02:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Aan TS: Je kan ook van die kunst-kutten kopen. niet die kokers maar die die hele zachte tafel dingen, is dat niet iets? wel fawking duur.
quote:Op maandag 4 mei 2009 19:09 schreef DemonRage het volgende:
Je onderste ribben laten verwijderen en dan jezelf pijpen.
Enkeltje magnetron?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:26 schreef Schenkstroop het volgende:
Voelt zo'n kunstkut nou aan als een echte kut? Vast geen ervaringsdeskiundigen hier. Volgens mij is een echte kut warm trouwens. Net zoals een dildo wat koud aanvoelt en een echte lul heet. ??
Ja of je koopt gewoon een watermeloenquote:Op zondag 3 mei 2009 02:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Aan TS: Je kan ook van die kunst-kutten kopen. niet die kokers maar die die hele zachte tafel dingen, is dat niet iets? wel fawking duur.
Edgen heet dat en is inderdaad heerlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:46 schreef Quercia het volgende:Wat ook wel leuk kan zijn, is net voordat je komt ongeveer een halve minuut wachten. Dat een aantal keren herhalen en kabooooooooom!
Ik heb onlangs een heel gala lang met zo'n ding aan mn revers rondgelopen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:59 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van, maar als jij dr 1 koop en maakt, koop ik hem wel over.
Lol vind ik ook. Kheb soms wel dat net iets te lang door ruk. En net wel kom. Das kut want dan kom je niet hevig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:22 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Edgen heet dat en is inderdaad heerlijk.
true over algemeen is nog niet bekend of deze methode veilig is...quote:Op woensdag 29 april 2009 17:54 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik praat woorden. Maar goed, dat kan nooit gezond voor je zijn. De druk in je zaadleiders kan er voor zorgen dat er een kan knappen. Daarnaast kun je het gewoon ergens anders deponeren, het zijn maar eiwitten.
Tjah, gewoonweg, geniale opmerkingquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:18 schreef devl1nsect het volgende:
...
Ow en wacht. Jij pijpt hem terwijl hij op the gootch drukt, want dat geeft geen rotzooi?![]()
Dat is hetzelfde als hij jou net niet laat klaar komen, want dat is makkelijk. Geeft niet zoveel lawaai en schokkende bewegingen in bed. Scheelt weer een tand door de lip.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |