Ja!quote:al die hoerenkinderen die Turken uitschelden ik neuk al die kutjes in jullie familie van klein naar groot en ze zeggen ga naar je eigen land laatme niet lachen hoerekinderen wie gaat er elke jaar naar Turkije op vakantie dan kanker KAASKOPPEN met jullie vlakke kutland wij overheersen jullie allemaal wij hebben geld wij hebben jullie dochters wij hebben jullie straat a kanker zwerfers agter computer blaffe julllie allemaal maar op straat kak je onder vuile miereneukers!!!
Heb je in het fotoboek gekeken dan?quote:
quote:Eyyy, Luister,... Als k ergens eruit wil en chaffeur ddoet de deur niet open, en k vraag of hij de deur wilt openen, en hij kijkt me aan en rijdt verder vraagt hij er zelf om,........ en zowiezo alle personen die hier schelden fuck jullie allemaal,... k neuk al jullie moeders 1 voor 1kk Hoerenkinderen,...
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:09 schreef HeatWave het volgende:
Hey, die groep die het voor de rest verpest zit toevallig ook op youtube!
Ongelooflijk hoe die jongens kunnen multitasken!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:09 schreef HeatWave het volgende:
Hey, die groep die het voor de rest verpest zit toevallig ook op youtube!
Je bent verliefd op Dirk Kuijt?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:59 schreef temp.123 het volgende:
Mooie TS.
quote:Michielos23 (3 seconden geleden) 0 Antwoorden | Verwijderen
ik ben NLD maar ben het eens met de turken. rassimisisten moeten aangepakt worden. Dit soort nederlandse lieden moeten hard maar hard gestraft worden. In dit geval is de tuf in zijn gezicht dan ook terecht!
idd, meteen uitzetten die buschauffeur.. tering wat een rassimisistquote:Op woensdag 29 april 2009 18:02 schreef onderscheid het volgende:
meteen uitzetten die kutkop. helaas zit ons land vol met dit schorum en wordt er niks tegen gedaan..
valt me op dat het altijd marokkanen, turken of wiggers zijn.
alleen al daarom stem ik op wilders
grappig man.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
idd, meteen uitzetten die buschauffeur.. tering wat een rassimisist
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:43 schreef Michielos het volgende:
ik heb ook maar gereageerd.. ben benieuwd naar de reacties
[..]![]()
Hilarischquote:Op woensdag 29 april 2009 17:43 schreef Michielos het volgende:
[..]![]()
nou ik mag me graag in karl kani kledij vertonen jaquote:Op woensdag 29 april 2009 18:13 schreef onderscheid het volgende:
[..]
grappig man.
laat me raden, je praat ook met een marokkaans accent en je kleed je net als hun?
Aardige jongensquote:al die hoerenkinderen die Turken uitschelden ik neuk al die kutjes in jullie familie van klein naar groot en ze zeggen ga naar je eigen land laatme niet lachen hoerekinderen wie gaat er elke jaar naar Turkije op vakantie dan kanker KAASKOPPEN met jullie vlakke kutland wij overheersen jullie allemaal wij hebben geld wij hebben jullie dochters wij hebben jullie straat a kanker zwerfers agter computer blaffe julllie allemaal maar op straat kak je onder vuile miereneukers!!!
Dank zij die post zit er nu cola over m'n toetsenbord!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:43 schreef Michielos het volgende:
[..]![]()
jaquote:Op woensdag 29 april 2009 19:21 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dank zij die post zit er nu cola over m'n toetsenbord!Rassimisisten!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
nou ik mag me graag in karl kani kledij vertonen ja
wat denk je zelf
Rassimisisten?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:43 schreef Michielos het volgende:
[..]![]()
Gast jij bent echt geen Nederlander en anders één met de taalvaardigheid van bonny sint claire na een uitstapje bij de Johny Walker fabriekquote:Op woensdag 29 april 2009 18:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
idd, meteen uitzetten die buschauffeur.. tering wat een rassimisist
Maar dat is nog geen reden om te gaan spugen, een chauffeur mag helemaal niet stoppen zonder halte. Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat een chauffeur doorreed en dan niet wilde stoppen voor de volgende halte, en dat was ook een chagrijnige vent(een aantal keer, chagrijnige chaffeurs zijn er nogal veel). Maar dan moet je niet gaan spugen/slaan.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
Dus hij vraagt of de deur open kan maar de chauffeur rijdt door? Sorry maar dan kan je het verwachten. Hij zegt zelfs nog netjes "maar meneer..." maar als die buschauffeur dan stoer gaat lopen doen, fuck hem.
Ik denk ook dat sommige van die buschauffeurs de mishandelingen zelf uitlokken, omdat een aantal gewoon bijdehante, gefrustreerde mongolen zijn die nog nooit van het begrip klantvriendelijkheid hebben gehoord.
Je verwacht ieder moment dat ze met hun knuppel en berenvel achter je aan komen rennenquote:Op woensdag 29 april 2009 17:01 schreef temp.123 het volgende:
De reacties op het filmpje bedoelt ie, die zijn altijd feest op Youtube.
[..]
Ja!![]()
Nee dat klopt, maar de media laat het altijd zo voor komen dat de schuld altijd bij de straatschoffies ligt, terwijl veel buschauffeurs ook gewoon enorm onbeschoft zijn. Dat er dan een keer iemand tussen zit die dat niet kan hebben en flipt kun je dan verwachten. Natuurlijk geen goede reactie, maar ik kan het me voorstellen.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:48 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Maar dat is nog geen reden om te gaan spugen, een chauffeur mag helemaal niet stoppen zonder halte. Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat een chauffeur doorreed en dan niet wilde stoppen voor de volgende halte, en dat was ook een chagrijnige vent(een aantal keer, chagrijnige chaffeurs zijn er nogal veel). Maar dan moet je niet gaan spugen/slaan.
Maar het IS ook de schuld van de straatschoffies (in dit geval en in mijn voorbeeld), de chauffeur mag helemaal niet stoppen!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar de media laat het altijd zo voor komen dat de schuld altijd bij de straatschoffies ligt, terwijl veel buschauffeurs ook gewoon enorm onbeschoft zijn. Dat er dan een keer iemand tussen zit die dat niet kan hebben en flipt kun je dan verwachten. Natuurlijk geen goede reactie, maar ik kan het me voorstellen.
Bij mij stoppen ze meestal ook wel, maar dat is een aardigheidje, geen recht.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:19 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah dan is het idd wel asociaal vanaf hun kant, ik wist het niet. Altijd als de chauffeur mijn halte voorbij reed en ik gaf dat aan, stopte hij altijd wel. Hij had het best kunnen doen ook, maar waarschijnlijk was het zon gast die dacht ik pak die kut allochtonen wel ff terug door ze te laten lopen. Althans, zo komt het op mij over.
quote:noisesupp (5 uur geleden) Toon Verbergen
0
Gemarkeerd als spam
Antwoorden | Spam
en turkse hoere/wijve zijn kk lelijk. allemaal snorre en rughaar hebben ze bahbah
Echt waar? Reis al jááááren met het OV maar nog nooit vroeg mij een medewerker of ik hem in zijn gezicht wilde spugenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:41 schreef The.Apple het volgende:
Boeien,
Sommige OV medewerkers vragen erom.
wtfquote:kadirgalikadir (1 maand geleden) Toon Verbergen
+2
Gemarkeerd als spam
Antwoorden | Spam
ik ben zelf ook turk maar dit vind ik echt niet normaal. kk idioten. als ik die bus chauffeur was, had ik jullie kont in de bus geneukt. kankerlijers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |