Ja inderdaad. Ik heb vaak zat gehad dat ik op een gegeevn moment zoiets had van ja flikker maar op nu wil ik het weten ook, en dan vond diegene mij niet leuk en dan voelde ik me een week kut en dan was het over.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Je kan hooguit op je bek gaan, maaaar
Dan weet je wel waar je aan toe bent
Ja dat weet ikquote:Op woensdag 29 april 2009 15:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, daarom verheug ik me op vannacht.
[..]
I know, maar het is ANNOYING.
[..]
Val jij onder de noemer "halve SC" dan?
Precies, dat is beter dan in te blijven hangen..quote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik heb vaak zat gehad dat ik op een gegeevn moment zoiets had van ja flikker maar op nu wil ik het weten ook, en dan vond diegene mij niet leuk en dan voelde ik me een week kut en dan was het over.
Veel plezier, doe je ons uitgebreid verslag?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja dat dus. Beetje jammer alleen dat de persoon in kwestie nu bang voor me is en lulverhalen over me verspreidt in het Gooi, maar je kan niet alles hebben.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Precies, dat is beter dan in te blijven hangen..
Heb ik zelf ook een tijdje gedaan, en het voelt kutter als jezelf eroverheen zetten kan ik je vertellen
probeer ook nog te filmenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Veel plezier, doe je ons uitgebreid verslag?
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
I know, maar het is ANNOYING.
[..]
Val jij onder de noemer "halve SC" dan?
Verhalen krijg je altijdquote:Op woensdag 29 april 2009 15:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja dat dus. Beetje jammer alleen dat de persoon in kwestie nu bang voor me is en lulverhalen over me verspreidt in het Gooi, maar je kan niet alles hebben.
Sorryquote:
LET THE BODIES HIT THE FLOOR LET THE BODIES HIT THE FLOOR LET THE BODIES HIT THE FLOOR LET THE BODIES HIT THE FLOOR LET THE BODIES HIT THE FLOOR LET THE BODIES HIT THE FLOOR LET THE BODIES HIT THE FLOOR LET THE BODIES HIT THE FLOOOOOOOOORRRRRRRRRquote:Op woensdag 29 april 2009 15:27 schreef Hyman het volgende:
Sommige nummers van Puddle of mud zijn best tof![]()
Haha dat komt me an sich wel bekend voorquote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik heb vaak zat gehad dat ik op een gegeevn moment zoiets had van ja flikker maar op nu wil ik het weten ook, en dan vond diegene mij niet leuk en dan voelde ik me een week kut en dan was het over.
Die kop van Lloyd op 1.43 ongeveerquote:Op woensdag 29 april 2009 15:27 schreef nijnja het volgende:
[..]!!!
GEWELDIG DAT ANNOYING, deed me hieraan dneken!
Ik weet niet of ik val onder halve SC, men noemt mij wel eens "Driekwarter" dus misschien dat k dan ook de helft wel ben
Ik moest bellen want het kloppen doet het nietquote:Op woensdag 29 april 2009 15:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Haaalloooooo
Ik moest kloppen want de bel doet het niet.
Jaquote:Op woensdag 29 april 2009 15:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Verhalen krijg je altijd
Hoe het ook loopt of gaat..
IK WEET HET NIET ZEKER, MAAR VOLGENS MIJ STAAT JE CAPS AANquote:
Nijn's handen zijn geamputeerd.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik moest bellen want het kloppen doet het niet
Precies, maar ook dat die en die dingen met elkaar doen enzo,quote:Op woensdag 29 april 2009 15:29 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja
Maar dan van die verhalen van; oooooh die hebben met elkaar, jaaa en ze passen echt totaaaal niet bij elkaar
Oh ja, joh?
hET IS DAT JIJ HET ZEGTquote:Op woensdag 29 april 2009 15:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
IK WEET HET NIET ZEKER, MAAR VOLGENS MIJ STAAT JE CAPS AAN
Zal ik doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Veel plezier, doe je ons uitgebreid verslag?
HIJ HOUDT GEWOON SHIFT INGEDRUKT DOHquote:Op woensdag 29 april 2009 15:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
IK WEET HET NIET ZEKER, MAAR VOLGENS MIJ STAAT JE CAPS AAN
Dan zou ik ook niet kunnen bellenquote:
Niet zó erg. Echt niet. Ik sta in 't Gooi echt bekend als een stalker van hier tot Tokyo, die hem smsjes stuurde met als afsluiting 'xxx je toekomstige sekspartner'. Hij is een jaar later nog steeds bang dat ik een keer om 4 uur 's nachts voor z'n huis sta terwijl ik niet eens weet waar hij woontquote:Op woensdag 29 april 2009 15:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Verhalen krijg je altijd
Hoe het ook loopt of gaat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |