SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van die mensen die nu al op het stationsplein zitten met hun klapstoeltjes en hun zeiltjes
Wat bezield die mensen om nu al te gaan zitten, en ook nog superboos kijken als je bijna over hun zijltje loopt
Zijn ook altijd dezelfde types...
Klacht: Hoe kan iemand ZO weinig te doen hebben dat ze nu al hun plek gaan ''bewaken''_!
De beloofde pics:
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
En dan zooi wat dat tokkievolk niet meer hoeft voor een paar grijpstuivers verkopen aan een stel turkenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die ook elk jaar weer verheugd zijn dat het koninginnedag is zodat ze hun zolder kunnen opruimen en verkopen >>>
Dat zal het zijn jaquote:
Preciesquote:Op woensdag 29 april 2009 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die ook elk jaar weer verheugd zijn dat het koninginnedag is zodat ze hun zolder kunnen opruimen en verkopen >>>
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:47 schreef pisnicht het volgende:
Wat kost dat paddington koektrommeltje?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:59 schreef tralalala het volgende:
Waar blijft de grap over 50 cent en stampen enzo:?
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:59 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik weet nog wel een leuke (matige) grap die je met zulke figuren uit kunt halen
Nou, ik zat vorig jaar dus op de vrijmarkt en toen kocht ieamnd iets voor 50 cent.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:59 schreef tralalala het volgende:
Waar blijft de grap over 50 cent en stampen enzo:?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:07 schreef danielgazza het volgende:
Ik ga morgen ook met mijn vader op de rommelmarkt staan, niks zieligs aan
mits je bier of shoarma verkooptquote:Op woensdag 29 april 2009 14:07 schreef danielgazza het volgende:
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:07 schreef danielgazza het volgende:
Je moet niet alles geloven wat je vader zegt.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:07 schreef danielgazza het volgende:
lol, tegen de tijd dat het 12 uur wordt is hier alles alles al verkocht of op de straat gedumptquote:Op woensdag 29 april 2009 14:22 schreef LockonStratos het volgende:
Ik heb trouwens vroeger ook wel verkocht...alleen ik ging pas om 12 uur zitten ofzo
Bij ons moest je altijd na 12en wegwezen vanwege turken bij wie de zojuist verkochte tv het niet deedquote:Op woensdag 29 april 2009 14:27 schreef boyv het volgende:
[..]
lol, tegen de tijd dat het 12 uur wordt is hier alles alles al verkocht of op de straat gedumpt
En krijg je er nog wat voor denk je? Of wil niemand 'm hebben?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:07 schreef danielgazza het volgende:
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:31 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Bij ons moest je altijd na 12en wegwezen vanwege turken bij wie de zojuist verkochte tv het niet deed
Zat vrouwen die een vaderfiguur zoeken lijkt me.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
En krijg je er nog wat voor denk je? Of wil niemand 'm hebben?
Serieus?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:40 schreef fespo het volgende:
altijd leuk om turken op school te zien die in je verkochte kleding lopen
turken in derdehands kledingquote:Op woensdag 29 april 2009 14:40 schreef fespo het volgende:
altijd leuk om turken op school te zien die in je verkochte kleding lopen
Zelf een kutjeugd gehad waardoor je nu anderen niets gunt?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:18 schreef Smart_ass het volgende:
Ik hoop dat al die kut koters wegspoelen door de regen.
Jij wordt vast een goede moeder later.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:18 schreef Smart_ass het volgende:
Ik weet nog niet eens wat ik morgen ga doen, in ieder geval niet met een miljoen andere mensen "losgaan" op kekke beats van Nederlands' slechtste bands/dj's.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zelf een kutjeugd gehad waardoor je nu anderen niets gunt?Bovendien heb je jezelf er toch ook mee als het regent morgen?
Dus ga je je maar vervelen bij de andere coole mensen op FOK?!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens wat ik morgen ga doen, in ieder geval niet met een miljoen andere mensen "losgaan" op kekke beats van Nederlands slechtste bands/dj's.
Vrouwen met een enorme hekel aan kinderen.quote:En nee, ik heb gewoon een hekel aan kinderen.
Ik zei dat ik nog niet wist.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus ga je je maar vervelen bij de andere coole mensen op FOK?!![]()
[..]
Vrouwen met een enorme hekel aan kinderen.Dat is écht onaantrekkelijk.
Is dingen plannen uit den boze voor alto's ofzo?quote:
Ik spreek niet namens 'types zoals ik'quote:Ik wil ook niet aantrekkelijk gevonden worden door types zoals jij.
Ik ben geen alto.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Is dingen plannen uit den boze voor alto's ofzo?Waarom is het bij jullie altijd 'ik zie wel'?
[..]
Ik spreek niet namens 'types zoals ik'maar meer voor mannen in het algemeen. Dat je het als man niet op kinderen hebt (tot je ze zelf krijgt
) ok, maar als vrouw hoor je toch wel iets met kinderen te hebben.
Maar je plant toch wel iets leuks met vrienden op zo'n dag?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben geen alto.Ik heb gewoon geen zin om naar zo'n overvol Amsterdam te gaan, bovendien vind ik Koninginnedag overrated.
Dan kun je toch beter naar Amsterdam gaan, in de meeste dorpen zijn overal kinderactiviteiten.quote:Nah ik heb gewoon totaal niets met kinderen, nooit gehad ook. Dan kan ik toch beter geen kinderen nemen?Beetje lullig voor die koters anders als ze een moeder hebben die niets om ze geeft.
Volgens mij wisten zij ook nog niet wat ze wilden doen. Maar vertel, wat zijn jouw plannen?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar je plant toch wel iets leuks met vrienden op zo'n dag?
[..]
Dan kun je toch beter naar Amsterdam gaan, in de meeste dorpen zijn overal kinderactiviteiten.
Toch maar weer Amsterdam, al ben je s'avonds ook wel weer blij dat je weg kunt.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij wisten zij ook nog niet wat ze wilden doen. Maar vertel, wat zijn jouw plannen?
Respect, ik zou het niet uithouden tussen zoveel mensen en zulke muziek.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Toch maar weer Amsterdam, al ben je s'avonds ook wel weer blij dat je weg kunt.
Dat zeggen ze allemaal. Als jij een jaar of 27/28 bent en spontaan de moedergevoelens beginnen op te borrelen, praat je wel anders.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:40 schreef Smart_ass het volgende:
Nah ik heb gewoon totaal niets met kinderen, nooit gehad ook. Dan kan ik toch beter geen kinderen nemen?![]()
Qua muziek genoeg keuze hoor (zelfs de goths en ander tuig worden bedient met het Kink FM-podium), ik denk dat het voor mij het Slam FM-podium gaat worden.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Respect, ik zou het niet uithouden tussen zoveel mensen en zulke muziek.
Die opmerking maakt ook iedereen. Om moe van te worden. Ik sluit natuurlijk niets uit, maar zoals ik er op dit moment tegenaan kijk; no way.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Als jij een jaar of 27/28 bent en spontaan de moedergevoelens beginnen op te borrelen, praat je wel anders.![]()
(klinkt net alsof ik uit ervaring spreek, maar dat is niet zo)
Ik ben 23 en ik moet ook nog niet aan kinderen denken hoor.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die opmerking maakt ook iedereen. Om moe van te worden. Ik sluit natuurlijk niets uit, maar zoals ik er op dit moment tegenaan kijk; no way.
Carierre.quote:En hoe verklaar je de vrouwen dan die wel echt bewust kinderloos zijn gebleven?
Ik vind carrière ook erg belangrijk. En ik wil niet gevoelloos overkomen, maar ik zie kinderen gewoon als een belemmering.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik ben 23 en ik moet ook nog niet aan kinderen denken hoor.Maar over een jaar of 6 a 7 waarschijnlijk wel.
[..]
Carierre.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:32 schreef Ritmo het volgende:
Vrouwen met een enorme hekel aan kinderen.Dat is écht onaantrekkelijk.
Gelukkig denkt niet iedereen er zo over.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:07 schreef Skylark. het volgende:
Klopt wel wat ie zegt, S_A, het is onaantrekkelijk als vrouwen/meisjes/dames kinderhaters zijn.
Daar heb je temp. 123 voor.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gelukkig denkt niet iedereen er zo over.
Je bedoelt dat ze een zeil over hun kraampje hebben en dat het zeil het dan begeeft zodat ze gewoon in een keer een verschrikkelijk grote waterval over hun heen krijgen!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:18 schreef Smart_ass het volgende:
En daarna dus wegspoelen!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:01 schreef gewoonomdathetkan het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze een zeil over hun kraampje hebben en dat het zeil het dan begeeft zodat ze gewoon in een keer een verschrikkelijk grote waterval over hun heen krijgen!
Met je vader? Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:07 schreef danielgazza het volgende:
alsof iemand jouw vader wilt hebbenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:07 schreef danielgazza het volgende:
Nou, ik was gisteren dus op de vrijmarkt, en toen kocht ik iets voor 2,20 Euro.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:07 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Nou, ik zat vorig jaar dus op de vrijmarkt en toen kocht ieamnd iets voor 50 cent.
Ik gooide toen die 50 cent op de grond en ging er op stampen.
Zegt die ander "mijn 50 cent wat doe je!"
Zeg ik "Je hebt er toch wat voor gekocht?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |