Nietszeggend? Dacht het niet. Het is een alom bekend statussymbool voor een grote Nederlandse bevolkingsgroep die zich vooral huist in mobiele woningen en profileert als niet-sociaalquote:Op woensdag 29 april 2009 14:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En waarom dan? "Gewoon mooi"? Als ik al ooit een tatoeage zou laten zetten (nooit, maar stel), dan zou ik er niet zomaar eentje uit een map trekken, maar zelf iets proberen te verzinnen, en dat laten ontwerpen. Dit soort tatoeages zijn zo....nietszeggend.
Ho ho dat klopt niet hequote:Op woensdag 29 april 2009 14:26 schreef Goldfish80 het volgende:
[..]
Deze vind ik niet mooi. Maar er zijn tattoo's die ik wel mooi vind.
Even wat anders. Bij bouwvakkers zie je vaker tattoo's dan bij de hoge functies. Dit klopt ook wel, maar komt dat niet omdat je het bij bouwvakkers beter ziet omdat ze in een hempie werken?
Een ander voorbeeld:
1 op de 10 is homo, maar in de voetballerij (prof) kennen we geen homo's. Betekend dit dat voetballers geen homo zijn? Of laten de voetballers dit niet zien (merken) omdat ze anders geen leven hebben in de stadions?
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:30 schreef boyv het volgende:
[..]
Nietszeggend? Dacht het niet. Het is een alom bekend statussymbool voor een grote Nederlandse bevolkingsgroep die zich vooral huist in mobiele woningen en profileert als niet-sociaal [ afbeelding ]
Sarcasmequote:Op woensdag 29 april 2009 14:23 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
jij hebt een tattoo over je hele rug van De Kuip met nog allerlei dingen erom heen en DAT NOEM JE EEN KLEINTJE
jamaar, jamaar...booowaaa!! Je weet toch dat alle zakenmensen ook tattoo's hebben, die zie je alleen niehieeetquote:Op woensdag 29 april 2009 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe verklaren jullie dan dat op woonwagenkampen en volksbuurten zo ongeveer iedereen een tattoo heeft ?
Of lieg ik nu?
Er is een verschil tussen homo en metroquote:Op woensdag 29 april 2009 14:32 schreef boyv het volgende:
[..]
Ho ho dat klopt niet he![]()
[ afbeelding ]
inderdaadquote:Op woensdag 29 april 2009 14:30 schreef boyv het volgende:
[..]
Nietszeggend? Dacht het niet. Het is een alom bekend statussymbool voor een grote Nederlandse bevolkingsgroep die zich vooral huist in mobiele woningen en profileert als niet-sociaal [ afbeelding ]
OMG!!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:26 schreef Goldfish80 het volgende:
[..]
Deze vind ik niet mooi. Maar er zijn tattoo's die ik wel mooi vind.
Even wat anders. Bij bouwvakkers zie je vaker tattoo's dan bij de hoge functies. Dit klopt ook wel, maar komt dat niet omdat je het bij bouwvakkers beter ziet omdat ze in een hempie werken?
Een ander voorbeeld:
1 op de 10 is homo, maar in de voetballerij (prof) kennen we geen homo's. Betekend dit dat voetballers geen homo zijn? Of laten de voetballers dit niet zien (merken) omdat ze anders geen leven hebben in de stadions?
Wat ik wil zeggen is dat de mensen met een hoge functie ook een tattoo kunnen hebben maar dit niet laten zien omdat je dan vooroordelen krijgt.
op mijn werk mag mijn tattoo ook niet zichtbaar zijn. Klanten kunnen daar op afknappen.
btw. ik ben geen homo
Geef ik je ook gewoon gelijk in hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 14:22 schreef boyv het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Maar alle dieren (eigenlijk alle levensvormen op aarde) zijn gebasseerd op dezelfde principes en komen voort uit hetzelfde proces dat al miljarden jaren bezig is. Dat vind ik mooi, hoewel mooi in dit geval niet gebasseerd is op uiterlijke kenmerken.
Nee, maar op de een of andere manier kijken mensen vaak toch alleen naar uiterlijk als ze zeggen dat ze iets mooi vinden of nietquote:Je eigen definitie van mooi beperkt je blijkbaar in de mogelijkheid om in te zien dat iemand anders weldegelijk dingen mooi kan vinden die niemand ter wereld mooi vind, met daarbij zijn eigen redenering, zo ook bij tatoeages en schilderijen.
Mijn excuses. Ik wilde je niet kwetsen.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
OMG!!!!!!!!!!!!
Dit is het meest trieste dat ik in tijden heb gelezen.
quote:
Dat durf ik wel, maar het heeft geen meerwaarde voor de discussie.. Mede ook niet omdat iedereen ze kan zien in het FoBo en hier toch ook wel op Fok! rondzwervenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:38 schreef Fortitudo het volgende:
Tattoo van Keltie:
''Twee kleintjes'' zo noemde hij ze zelf:
[ afbeelding ]
![]()
ik vind ze wel mooi gelukt, ik vind het alleen triest dat je niet durft te zeggen dat je je hele rug onder hebt getattoeerd.
quote:[..]
Zoals ik al eerder aangaf vind ik dat niet kunnen.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:43 schreef Florian_ het volgende:
Overigens ging dit topic ook over het feit dat veel mensen die getatoeëerd zijn, verongelijkt reageren als ze voor een functie in het bedrijfsleven worden afgewezen vanwege een tatoeage. Daarmee bedoel ik eentje die in het zicht (hals, handen) zit, niet de tatoeages die je kunt verbergen onder kleding. Ze vinden dat het "gaat om de persoon en de kwaliteiten, en niet over uiterlijke kenmerken". Wat vinden jullie daar dan van?
Dat is wat anders. Mensen met een zichtbare tattoo (zichtbaar met kleding aan) neem ik ook niet aan. Dat wil nog niet zeggen dat ze dom zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:43 schreef Florian_ het volgende:
Overigens ging dit topic ook over het feit dat veel mensen die getatoeëerd zijn, verongelijkt reageren als ze voor een functie in het bedrijfsleven worden afgewezen vanwege een tatoeage. Daarmee bedoel ik eentje die in het zicht (hals, handen) zit, niet de tatoeages die je kunt verbergen onder kleding. Ze vinden dat het "gaat om de persoon en de kwaliteiten, en niet over uiterlijke kenmerken". Wat vinden jullie daar dan van?
Het domme zit hem in het feit dat ze een zichtbare tatoeage nemen, en niet nadenken over de mogelijkheid dat ze door die tatoeage niet worden aangenomen bij een baan. Hierdoor kunnen ze de carrière die ze ambiëren dus niet in de praktijk brengen, hetgeen dus eigenlijk hun eigen schuld is.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:45 schreef Goldfish80 het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Mensen met een zichtbare tattoo (zichtbaar met kleding aan) neem ik ook niet aan. Dat wil nog niet zeggen dat ze dom zijn.
Hier ben ik het wel met je eens. Ik vind het niet slim om het op een zichtbare plaats te laten zetten.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het domme zit hem in het feit dat ze een zichtbare tatoeage nemen, en niet nadenken over de mogelijkheid dat ze door die tatoeage niet worden aangenomen bij een baan. Hierdoor kunnen ze de carrière die ze ambiëren dus niet in de praktijk brengen, hetgeen dus eigenlijk hun eigen schuld is.
Die zijn lelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een epische faal, was helemaal een hype en nu loop je er keihard voor lul mee.
Als je het wel doet moet je de consequenties dragen (of lange mouwenquote:Op woensdag 29 april 2009 14:50 schreef Goldfish80 het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel met je eens. Ik vind het niet slim om het op een zichtbare plaats te laten zetten.
Haha, het gewei boven je reet inderdaad. Onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een epische faal, was helemaal een hype en nu loop je er keihard voor lul mee.
mensen nemen een tatoeage ook om mee te intimideren of om aan te tonen bij welke groepering zij horen.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:59 schreef Maikuuul het volgende:
Wat ik soms niet snap, een tattoo neem je omdat je het mooi vind.
Maar hoe kan je iets mooi vinden wat je niet kan zien omdat het op je rug zit
Of ga je een uberpwnage bril maken met spiegels zodat je de hele dag naar je rug kan kijken ?
Jjj staat toch straks ook niet de hele dag naar je tatoeage te kijken ?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:59 schreef Maikuuul het volgende:
Wat ik soms niet snap, een tattoo neem je omdat je het mooi vind.
Maar hoe kan je iets mooi vinden wat je niet kan zien omdat het op je rug zit
Of ga je een uberpwnage bril maken met spiegels zodat je de hele dag naar je rug kan kijken ?
Het aarsgeweiquote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die dit soort dingen onder hun post zettenquote:
En dan nog, een beetje gay is okéquote:Op woensdag 29 april 2009 15:15 schreef Bolter het volgende:
[..]
Mensen die dit soort dingen onder hun post zetten_! Zo sneu. Stel je voor dat mensen op een forum denken dat je homo bent omdat je een voorbeeld met homo's geeft,
, da's toch gauw het einde van de wereld. Gaat je internetrespect.
vooral als je je helemaal gaat lopen onderkalkenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:11 schreef Nikmans het volgende:
Vroeger was je stoer/hip als je een tattoo nam, hetzelfde met een piercing.
Nu zijn het vooral de saaie/onzekere jongetjes die zich ermee willen onderscheiden en zodoende hun doel volledig voorbij schieten
Ik heb helemaal geen tattooquote:Op woensdag 29 april 2009 15:03 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Jjj staat toch straks ook niet de hele dag naar je tatoeage te kijken ?
Ik ben het deels met je eens. Wat betreft zichtbare tattoos. Als ze (mits normaal gekleed) niet zichtbaar zijn, zie ik geen problemen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:44 schreef Flammie het volgende:
Nah ja ik kan wel beredeneren waarom "lager ontwikkelden" vaker een tattoo hebben dan mensen met meer "common sense".
Deze mensen hoeven namelijk geen rekening te houden met dikke banen en dergelijke want die krijgen ze VAAK (hoofdletters... emphasized!) toch niet. Een goede baan bestaat in hun wereld niet dus hoeven ze er ook geen rekening mee te houden en dus kunnen ze tattoos nemen want in het banenassortiment van hun maakt het geen fuck uit of je lelijke tattoos hebt of niet![]()
![]()
Nogmaals: In de meeste gevallen bestaat er voor hun geen baan waarop je afgewezen kunt worden omdat je tattoos draagt
Als je in je toekomstbeeld kans maakt op fatsoenlijk werk denk je namelijk wel 2x na voordat je lelijke tekeningen op je lijf laat zetten want je kunt hiervoor AFGEWEZEN worden omdat je niet voldoet aan het ideaalbeeld van een bepaald bedrijf. Voor deze mensen (veelal werkzaam in een bank of in ieder geval mensen met een hogere functie dan cementmixer in de bouw) is de kans op een goede toekomst meer dan HOOG en die bedenken zich echt wel 2x om zo een lelijk ding op hun lijf te laten stempelen.
Waarom zou je een goede baan, een riant salaris etc willen inruilen voor een 500 euro kostend prul op je lijf.
Lijkt me duidelijk; de MEESTE (hoofdletters) hebben niks te verliezen wanneer ze zo een tattoo nemen dus dan is de keuze snel gemaakt om stoer te zijn en om toch nog enige betekenis in je leven te geven (dmv een tattoo)
Voor mij was de keuze wel duidelijk overigens
De harde waarheid inderdaad. Sommige tattoos vind ik echt wel mooi, maar ik kan er bij mijn werk gewoon niet mee aankomenquote:
Voor mij ook. Ik heb een goede baan en ben al bij redelijk wat instanties binnengekomen en ik heb 2 tattoo's.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:44 schreef Flammie het volgende:
Nah ja ik kan wel beredeneren waarom "lager ontwikkelden" vaker een tattoo hebben dan mensen met meer "common sense".
Deze mensen hoeven namelijk geen rekening te houden met dikke banen en dergelijke want die krijgen ze VAAK (hoofdletters... emphasized!) toch niet. Een goede baan bestaat in hun wereld niet dus hoeven ze er ook geen rekening mee te houden en dus kunnen ze tattoos nemen want in het banenassortiment van hun maakt het geen fuck uit of je lelijke tattoos hebt of niet![]()
![]()
Nogmaals: In de meeste gevallen bestaat er voor hun geen baan waarop je afgewezen kunt worden omdat je tattoos draagt
Als je in je toekomstbeeld kans maakt op fatsoenlijk werk denk je namelijk wel 2x na voordat je lelijke tekeningen op je lijf laat zetten want je kunt hiervoor AFGEWEZEN worden omdat je niet voldoet aan het ideaalbeeld van een bepaald bedrijf. Voor deze mensen (veelal werkzaam in een bank of in ieder geval mensen met een hogere functie dan cementmixer in de bouw) is de kans op een goede toekomst meer dan HOOG en die bedenken zich echt wel 2x om zo een lelijk ding op hun lijf te laten stempelen.
Waarom zou je een goede baan, een riant salaris etc willen inruilen voor een 500 euro kostend prul op je lijf.
Lijkt me duidelijk; de MEESTE (hoofdletters) hebben niks te verliezen wanneer ze zo een tattoo nemen dus dan is de keuze snel gemaakt om stoer te zijn en om toch nog enige betekenis in je leven te geven (dmv een tattoo)
Voor mij was de keuze wel duidelijk overigens
leuk als de kuip dalijk niet meer bestaatquote:Op woensdag 29 april 2009 14:38 schreef Fortitudo het volgende:
Tattoo van Keltie:
''Twee kleintjes'' zo noemde hij ze zelf:
[ afbeelding ]
![]()
ik vind ze wel mooi gelukt, ik vind het alleen triest dat je niet durft te zeggen dat je je hele rug onder hebt getattoeerd.
[..]
De Kuip blijft bestaanquote:Op woensdag 29 april 2009 16:19 schreef wise het volgende:
[..]
leuk als de kuip dalijk niet meer bestaat
Ik begrijp het 100%. (maar dan net even iets andersquote:Op woensdag 29 april 2009 16:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
De Kuip blijft bestaan
Daarnaast maakt het ook niet uit als er een nieuw stadion komt, Feijenoord blijft voor mij altijd verbonden met De Kuip.
Daar komt nog eens bij dat De Kuip binnenstappen voor mij hetzelfde voelt als m'n eigen huis binnenlopen. Ik verwacht niet dat er hier mensen zijn die dat begrijpen maargoed
shit man, je zal maar een arts wezen en zijn buik moeten opereren.quote:
Easy opereren. Gewoon bij het kruis beginnen met snijden, zoals normaal ook.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
shit man, je zal maar een arts wezen en zijn buik moeten opereren.
edit: oh ... dat is geen buik ...
nu je het zegtquote:Op woensdag 29 april 2009 17:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
shit man, je zal maar een arts wezen en zijn buik moeten opereren.
edit: oh ... dat is geen buik ...
omdat ze ook een bijpassende functie hebbenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:55 schreef defibrillator het volgende:
Waarom denken HBO'ers hier dat ze een 'hoog IQ' hebben?![]()
![]()
Ik begrijp het Keltie. Ik heb het alleen met een ander stadionquote:Op woensdag 29 april 2009 16:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
De Kuip blijft bestaan
Daarnaast maakt het ook niet uit als er een nieuw stadion komt, Feijenoord blijft voor mij altijd verbonden met De Kuip.
Daar komt nog eens bij dat De Kuip binnenstappen voor mij hetzelfde voelt als m'n eigen huis binnenlopen. Ik verwacht niet dat er hier mensen zijn die dat begrijpen maargoed
Pracht !quote:
het is mooi voor je. Nogmaals, individueel zal er heus wel een advocaat, psycholoog, wiskundige enz tussen zitten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:11 schreef AryaMehr het volgende:
Ik heb een tatoeage en ben advocaat in spé.![]()
Maar je hebt gelijk: mensen met tatoeages hebben in het algemeen een lager IQ.
Die broek ik wel lekker makkelijk!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:49 schreef blup het volgende:Dit is wel een epische faal, was helemaal een hype en nu loop je er keihard voor lul mee.
Dus iemand heeft er fuck you op staan, en daarom is mijn vriendin met haar 9 tattoo's een domme tokkie.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:47 schreef Florian_ het volgende:
Bemoeien? Waar lees je dat?
Tuurlijk is het 'versiering', maar wel voor tokkies. Gister ook. Zo'n man met op beide kuiten de woorden 'fuck' en 'you'. Nou sorry hoor, dan ben je niet lekker je benen aan het versieren, dan ben je gewoon een mongool. Wel over je hele lichaam van die meuk zetten, maar raar reageren als mensen er iets van zeggen.
Mensen met 9 tatoeages zijn over het algemeen vaker tokkies ja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:39 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dus iemand heeft er fuck you op staan, en daarom is mijn vriendin met haar 9 tattoo's een domme tokkie.
Alle Marokkanen stelen! Of toch niet?
Over het algemeen vaker kan niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Mensen met 9 tatoeages zijn over het algemeen vaker tokkies ja.
je hebt gewoon een paupervriendin. accept it.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:51 schreef McKillem het volgende:
[..]
Over het algemeen vaker kan niet.
Het is, over het algemeen, of , vaker.
Ze kunnen niet tegelijkertijd wel en niet gemiddeld vaker tokkies zijn. Een gemiddelde is namelijk maar 1 gegeven.
Maar daar naast. Waar zijn nou je bronnen? Maurice de Hond? CBS? Of kijk je alleen even in de donkere steegjes van de Schilderswijk en baseer je daar de conclusies op?
Tattoo's zijn over het algemeen duur, tokkies kunnen die over het algemeen niet betalen. Dáár heb je een feit. Uiteraard heb ik het dan wel over de sierlijkere complexe tekeningen en niet een random "tribal" tatoeage, aarsgewei, of een 13 in een dozijn voetbal logo's.
Uit je OP haal ik behalve wat meningen eigenlijk geen nuttige info.
Dit slaat dus nergens op. Ik ken iemand die geen geld heeft, nauwelijks een opleiding heeft genoten, maar wel een gigantisch grote (dure) tatoeage op zijn rug heeft. Hoe kan dat? Ehm, sparen. Dat neemt overigens niet weg dat diegene geen tokkie is. Ik claim niet dat alle mensen met tatoeages dom zijn. Ik zeg alleen dat laagopgeleide mensen vaker een tatoeage hebben. Dat is een feit, daar kun je simpelweg niet omheen. Zoals al eerder in dit topic is genoemd: Als je 1000 artsen en 1000 stratenmakers naast elkaar zet en kijkt wie de meeste tatoeages hebben, weet je het antwoord wel. Natuurlijk zullen er uitzonderingen bij zitten, maar daar gaat het niet over. Dat jouw vriendin 9 tatoeages (wtfquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:51 schreef McKillem het volgende:
Tattoo's zijn over het algemeen duur, tokkies kunnen die over het algemeen niet betalen. Dáár heb je een feit.
Hij heeft geen Yolanthe op z'n arm staan. Alleen een "Y".quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:35 schreef Florian_ het volgende:
Hoezee, weer een bewijs dat mensen met tatoeages dom zijn:
[ afbeelding ]
Yolanthe 4 evahhh![]()
Oh shit, ze maakt het uit.
En persoonlijk...ieder z'n ding, puntquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:48 schreef McKillem het volgende:
Een tattoo is louter een versiering.
Hear hear.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:49 schreef Florian_ het volgende:
Ik zeg alleen dat laagopgeleide mensen vaker een tatoeage hebben. Dat is een feit, daar kun je simpelweg niet omheen.
Hear, hear.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:11 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
En persoonlijk...ieder z'n ding, punt
Maar wat maakt jou reacties nou wel waar en die van mij niet dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dit slaat dus nergens op. Ik ken iemand die geen geld heeft, nauwelijks een opleiding heeft genoten, maar wel een gigantisch grote (dure) tatoeage op zijn rug heeft. Hoe kan dat? Ehm, sparen. Dat neemt overigens niet weg dat diegene geen tokkie is. Ik claim niet dat alle mensen met tatoeages dom zijn. Ik zeg alleen dat laagopgeleide mensen vaker een tatoeage hebben. Dat is een feit, daar kun je simpelweg niet omheen. Zoals al eerder in dit topic is genoemd: Als je 1000 artsen en 1000 stratenmakers naast elkaar zet en kijkt wie de meeste tatoeages hebben, weet je het antwoord wel. Natuurlijk zullen er uitzonderingen bij zitten, maar daar gaat het niet over. Dat jouw vriendin 9 tatoeages (wtf) heeft, maakt haar niet per definitie een pauper. Nogal kortzichtig om alleen je persoonlijke levenssfeer als argument te gebruiken. Je roept wel dat ik enkel meningen verkondig en geen bronnen noem, maar daar maak je jezelf ook schuldig aan.
Alsof HBO een hoge opleiding isquote:Op woensdag 29 april 2009 12:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb een tattoo. En HBO met bijbehorende functie. Busted. Slotje.
Logisch, moet je die tattoo ergens zetten waar je hem kan bedekken. Het geeft namelijk een slechte eerste indruk.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:56 schreef Strangerinthenight het volgende:
Wat een bullshit zeg. Het is ook idioot, ik ben gedegradeerd in het bedrijfsleven omdat ik zichtbare tatoo's na de hand liet zetten. En weet je wat FUCK 'M ALL
Ik heb het nu naar m'n zin met makkelijker werk en volg een cursus op een ander vlak ,hoewel ik meer bier drink. Ja het is al laat en fuck 'em man.
Dan nog zal een eerste indruk door een tattoo op een niet-ingeburgerde plek ongewild en misschien onterecht een slechte eerst indruk geven. Maar blijf lekker denken dat het alleen komt omdat je geen kontekruiper bent, kom je ver mee int levenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:06 schreef Strangerinthenight het volgende:
1e indruk, ik werkte al een aantal jaren bij dat bedrijf op de afdeling verkoop, maar het interesseert me niet, ik ben geen kontekruiper zoals al die andere pikkies.
Ik heb vertrouwen in jequote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:10 schreef Strangerinthenight het volgende:
Kom je ver mee...ik zie wel hoe ver ik kom, nu met die kutcrises komt niemand ver, ik neem m'n tijd...je zult 'ns zien wat ik in m'n mars heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |