Mensen met 9 tatoeages zijn over het algemeen vaker tokkies ja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:39 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dus iemand heeft er fuck you op staan, en daarom is mijn vriendin met haar 9 tattoo's een domme tokkie.
Alle Marokkanen stelen! Of toch niet?
Over het algemeen vaker kan niet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Mensen met 9 tatoeages zijn over het algemeen vaker tokkies ja.
je hebt gewoon een paupervriendin. accept it.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:51 schreef McKillem het volgende:
[..]
Over het algemeen vaker kan niet.
Het is, over het algemeen, of , vaker.
Ze kunnen niet tegelijkertijd wel en niet gemiddeld vaker tokkies zijn. Een gemiddelde is namelijk maar 1 gegeven.
Maar daar naast. Waar zijn nou je bronnen? Maurice de Hond? CBS? Of kijk je alleen even in de donkere steegjes van de Schilderswijk en baseer je daar de conclusies op?
Tattoo's zijn over het algemeen duur, tokkies kunnen die over het algemeen niet betalen. Dáár heb je een feit. Uiteraard heb ik het dan wel over de sierlijkere complexe tekeningen en niet een random "tribal" tatoeage, aarsgewei, of een 13 in een dozijn voetbal logo's.
Uit je OP haal ik behalve wat meningen eigenlijk geen nuttige info.
Dit slaat dus nergens op. Ik ken iemand die geen geld heeft, nauwelijks een opleiding heeft genoten, maar wel een gigantisch grote (dure) tatoeage op zijn rug heeft. Hoe kan dat? Ehm, sparen. Dat neemt overigens niet weg dat diegene geen tokkie is. Ik claim niet dat alle mensen met tatoeages dom zijn. Ik zeg alleen dat laagopgeleide mensen vaker een tatoeage hebben. Dat is een feit, daar kun je simpelweg niet omheen. Zoals al eerder in dit topic is genoemd: Als je 1000 artsen en 1000 stratenmakers naast elkaar zet en kijkt wie de meeste tatoeages hebben, weet je het antwoord wel. Natuurlijk zullen er uitzonderingen bij zitten, maar daar gaat het niet over. Dat jouw vriendin 9 tatoeages (wtfquote:Op woensdag 20 mei 2009 15:51 schreef McKillem het volgende:
Tattoo's zijn over het algemeen duur, tokkies kunnen die over het algemeen niet betalen. Dáár heb je een feit.
Hij heeft geen Yolanthe op z'n arm staan. Alleen een "Y".quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:35 schreef Florian_ het volgende:
Hoezee, weer een bewijs dat mensen met tatoeages dom zijn:
[ afbeelding ]
Yolanthe 4 evahhh![]()
Oh shit, ze maakt het uit.
En persoonlijk...ieder z'n ding, puntquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:48 schreef McKillem het volgende:
Een tattoo is louter een versiering.
Hear hear.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:49 schreef Florian_ het volgende:
Ik zeg alleen dat laagopgeleide mensen vaker een tatoeage hebben. Dat is een feit, daar kun je simpelweg niet omheen.
Hear, hear.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:11 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
En persoonlijk...ieder z'n ding, punt
Maar wat maakt jou reacties nou wel waar en die van mij niet dan?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dit slaat dus nergens op. Ik ken iemand die geen geld heeft, nauwelijks een opleiding heeft genoten, maar wel een gigantisch grote (dure) tatoeage op zijn rug heeft. Hoe kan dat? Ehm, sparen. Dat neemt overigens niet weg dat diegene geen tokkie is. Ik claim niet dat alle mensen met tatoeages dom zijn. Ik zeg alleen dat laagopgeleide mensen vaker een tatoeage hebben. Dat is een feit, daar kun je simpelweg niet omheen. Zoals al eerder in dit topic is genoemd: Als je 1000 artsen en 1000 stratenmakers naast elkaar zet en kijkt wie de meeste tatoeages hebben, weet je het antwoord wel. Natuurlijk zullen er uitzonderingen bij zitten, maar daar gaat het niet over. Dat jouw vriendin 9 tatoeages (wtf) heeft, maakt haar niet per definitie een pauper. Nogal kortzichtig om alleen je persoonlijke levenssfeer als argument te gebruiken. Je roept wel dat ik enkel meningen verkondig en geen bronnen noem, maar daar maak je jezelf ook schuldig aan.
Alsof HBO een hoge opleiding isquote:Op woensdag 29 april 2009 12:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb een tattoo. En HBO met bijbehorende functie. Busted. Slotje.
Logisch, moet je die tattoo ergens zetten waar je hem kan bedekken. Het geeft namelijk een slechte eerste indruk.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:56 schreef Strangerinthenight het volgende:
Wat een bullshit zeg. Het is ook idioot, ik ben gedegradeerd in het bedrijfsleven omdat ik zichtbare tatoo's na de hand liet zetten. En weet je wat FUCK 'M ALL
Ik heb het nu naar m'n zin met makkelijker werk en volg een cursus op een ander vlak ,hoewel ik meer bier drink. Ja het is al laat en fuck 'em man.
Dan nog zal een eerste indruk door een tattoo op een niet-ingeburgerde plek ongewild en misschien onterecht een slechte eerst indruk geven. Maar blijf lekker denken dat het alleen komt omdat je geen kontekruiper bent, kom je ver mee int levenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:06 schreef Strangerinthenight het volgende:
1e indruk, ik werkte al een aantal jaren bij dat bedrijf op de afdeling verkoop, maar het interesseert me niet, ik ben geen kontekruiper zoals al die andere pikkies.
Ik heb vertrouwen in jequote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:10 schreef Strangerinthenight het volgende:
Kom je ver mee...ik zie wel hoe ver ik kom, nu met die kutcrises komt niemand ver, ik neem m'n tijd...je zult 'ns zien wat ik in m'n mars heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |