abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69226539
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:41 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Die broek ik wel lekker makkelijk!
Aarsgewei
  woensdag 20 mei 2009 @ 14:45:09 #277
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69226691
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:39 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dus iemand heeft er fuck you op staan, en daarom is mijn vriendin met haar 9 tattoo's een domme tokkie.

Alle Marokkanen stelen! Of toch niet?
Mensen met 9 tatoeages zijn over het algemeen vaker tokkies ja.
Primum non nocere
pi_69226865
Een vriendin hebben met 9 tattoo's en het is niet Kat von D _!
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_69229065
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:45 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Mensen met 9 tatoeages zijn over het algemeen vaker tokkies ja.
Over het algemeen vaker kan niet.
Het is, over het algemeen, of , vaker.
Ze kunnen niet tegelijkertijd wel en niet gemiddeld vaker tokkies zijn. Een gemiddelde is namelijk maar 1 gegeven.

Maar daar naast. Waar zijn nou je bronnen? Maurice de Hond? CBS? Of kijk je alleen even in de donkere steegjes van de Schilderswijk en baseer je daar de conclusies op?
Tattoo's zijn over het algemeen duur, tokkies kunnen die over het algemeen niet betalen. Dáár heb je een feit. Uiteraard heb ik het dan wel over de sierlijkere complexe tekeningen en niet een random "tribal" tatoeage, aarsgewei, of een 13 in een dozijn voetbal logo's.

Uit je OP haal ik behalve wat meningen eigenlijk geen nuttige info.
  woensdag 20 mei 2009 @ 15:56:49 #280
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69229261
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:51 schreef McKillem het volgende:

[..]

Over het algemeen vaker kan niet.
Het is, over het algemeen, of , vaker.
Ze kunnen niet tegelijkertijd wel en niet gemiddeld vaker tokkies zijn. Een gemiddelde is namelijk maar 1 gegeven.

Maar daar naast. Waar zijn nou je bronnen? Maurice de Hond? CBS? Of kijk je alleen even in de donkere steegjes van de Schilderswijk en baseer je daar de conclusies op?
Tattoo's zijn over het algemeen duur, tokkies kunnen die over het algemeen niet betalen. Dáár heb je een feit. Uiteraard heb ik het dan wel over de sierlijkere complexe tekeningen en niet een random "tribal" tatoeage, aarsgewei, of een 13 in een dozijn voetbal logo's.

Uit je OP haal ik behalve wat meningen eigenlijk geen nuttige info.
je hebt gewoon een paupervriendin. accept it.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_69229471
Het kan voorkomen dat mensen sneller vooroordelen hebben bij het zien van een tattoo aangezien het vaker voorkomt dat mensen met een tattoo mongolen zijn. Er zijn natuurlijk ook zat mensen met maar 1 tattoo die niet eens zichtbaar is. Desondanks oordeel ik op gedrag en niet op het uiterlijk dus bij het zien van een tattoo ga ik niet gelijk huilen
pi_69230070
Juist omdat eventuele werkgevers problemen zouden kunnen hebben met tattoo's, zit die van mijn tussen mijn schouderbladen.

Waar mijn toekomstige tattoo's komen zie ik wel, als ik ze maar met kleding kan bedenken mocht dat voor mijn werk noodzakelijk zijn.
In mijn vrije tijd/tijdens het stappen maak ik mij er niet echt druk om

Afgezien van mijn werk maakt het niet uit wat mensen er van vinden, ik laat andere mensen in hun waarde ongeacht hoe ze leven, of er uit zien en ik kan alleen maar hopen dat het andersom ook zo gaat.
Zo niet, zal het mij ook niet uit maken.
Mensen zijn nu eenmaal geneigt vlug hun oordeel klaar te hebben, dat hebben meerdere mensen bij bepaalde dingen, so what.
  woensdag 20 mei 2009 @ 16:49:04 #283
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69231152
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 15:51 schreef McKillem het volgende:
Tattoo's zijn over het algemeen duur, tokkies kunnen die over het algemeen niet betalen. Dáár heb je een feit.
Dit slaat dus nergens op. Ik ken iemand die geen geld heeft, nauwelijks een opleiding heeft genoten, maar wel een gigantisch grote (dure) tatoeage op zijn rug heeft. Hoe kan dat? Ehm, sparen. Dat neemt overigens niet weg dat diegene geen tokkie is. Ik claim niet dat alle mensen met tatoeages dom zijn. Ik zeg alleen dat laagopgeleide mensen vaker een tatoeage hebben. Dat is een feit, daar kun je simpelweg niet omheen. Zoals al eerder in dit topic is genoemd: Als je 1000 artsen en 1000 stratenmakers naast elkaar zet en kijkt wie de meeste tatoeages hebben, weet je het antwoord wel. Natuurlijk zullen er uitzonderingen bij zitten, maar daar gaat het niet over. Dat jouw vriendin 9 tatoeages (wtf ) heeft, maakt haar niet per definitie een pauper. Nogal kortzichtig om alleen je persoonlijke levenssfeer als argument te gebruiken. Je roept wel dat ik enkel meningen verkondig en geen bronnen noem, maar daar maak je jezelf ook schuldig aan.
Primum non nocere
pi_69231601
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:35 schreef Florian_ het volgende:
Hoezee, weer een bewijs dat mensen met tatoeages dom zijn:

[ afbeelding ]

Yolanthe 4 evahhh

Oh shit, ze maakt het uit.
Hij heeft geen Yolanthe op z'n arm staan. Alleen een "Y".
Hij moet dus op zoek naar een nieuwe vriendin die begint met een Y.
  woensdag 20 mei 2009 @ 17:11:29 #285
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_69231786
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:48 schreef McKillem het volgende:
Een tattoo is louter een versiering.
En persoonlijk...ieder z'n ding, punt
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  woensdag 20 mei 2009 @ 17:17:33 #286
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_69231948
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 16:49 schreef Florian_ het volgende:
Ik zeg alleen dat laagopgeleide mensen vaker een tatoeage hebben. Dat is een feit, daar kun je simpelweg niet omheen.
Hear hear.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 20 mei 2009 @ 18:32:37 #287
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_69234271
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 17:11 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

En persoonlijk...ieder z'n ding, punt
Hear, hear.
pi_69245922
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 16:49 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Dit slaat dus nergens op. Ik ken iemand die geen geld heeft, nauwelijks een opleiding heeft genoten, maar wel een gigantisch grote (dure) tatoeage op zijn rug heeft. Hoe kan dat? Ehm, sparen. Dat neemt overigens niet weg dat diegene geen tokkie is. Ik claim niet dat alle mensen met tatoeages dom zijn. Ik zeg alleen dat laagopgeleide mensen vaker een tatoeage hebben. Dat is een feit, daar kun je simpelweg niet omheen. Zoals al eerder in dit topic is genoemd: Als je 1000 artsen en 1000 stratenmakers naast elkaar zet en kijkt wie de meeste tatoeages hebben, weet je het antwoord wel. Natuurlijk zullen er uitzonderingen bij zitten, maar daar gaat het niet over. Dat jouw vriendin 9 tatoeages (wtf ) heeft, maakt haar niet per definitie een pauper. Nogal kortzichtig om alleen je persoonlijke levenssfeer als argument te gebruiken. Je roept wel dat ik enkel meningen verkondig en geen bronnen noem, maar daar maak je jezelf ook schuldig aan.
Maar wat maakt jou reacties nou wel waar en die van mij niet dan?
pi_69537576
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb een tattoo. En HBO met bijbehorende functie. Busted. Slotje.
Alsof HBO een hoge opleiding is . HBO is ook maar een beroepsopleiding met wat extra franje.
Sum es est, sumus estis sunt
pi_69546570
Wat een bullshit zeg. Het is ook idioot, ik ben gedegradeerd in het bedrijfsleven omdat ik zichtbare tatoo's na de hand liet zetten. En weet je wat FUCK 'M ALL

Ik heb het nu naar m'n zin met makkelijker werk en volg een cursus op een ander vlak ,hoewel ik meer bier drink. Ja het is al laat en fuck 'em man.
pi_69546583
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 02:56 schreef Strangerinthenight het volgende:
Wat een bullshit zeg. Het is ook idioot, ik ben gedegradeerd in het bedrijfsleven omdat ik zichtbare tatoo's na de hand liet zetten. En weet je wat FUCK 'M ALL

Ik heb het nu naar m'n zin met makkelijker werk en volg een cursus op een ander vlak ,hoewel ik meer bier drink. Ja het is al laat en fuck 'em man.
Logisch, moet je die tattoo ergens zetten waar je hem kan bedekken. Het geeft namelijk een slechte eerste indruk.
pi_69546618
1e indruk, ik werkte al een aantal jaren bij dat bedrijf op de afdeling verkoop, maar het interesseert me niet, ik ben geen kontekruiper zoals al die andere pikkies.
pi_69546622
Trouwens officiele reden is noit gegeven...maar ik was ook tegen het management beleid. Ik ben niet zo'n meeloper.
pi_69546623
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 03:06 schreef Strangerinthenight het volgende:
1e indruk, ik werkte al een aantal jaren bij dat bedrijf op de afdeling verkoop, maar het interesseert me niet, ik ben geen kontekruiper zoals al die andere pikkies.
Dan nog zal een eerste indruk door een tattoo op een niet-ingeburgerde plek ongewild en misschien onterecht een slechte eerst indruk geven. Maar blijf lekker denken dat het alleen komt omdat je geen kontekruiper bent, kom je ver mee int leven
pi_69546632
Kom je ver mee...ik zie wel hoe ver ik kom, nu met die kutcrises komt niemand ver, ik neem m'n tijd...je zult 'ns zien wat ik in m'n mars heb.
pi_69546634
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 03:10 schreef Strangerinthenight het volgende:
Kom je ver mee...ik zie wel hoe ver ik kom, nu met die kutcrises komt niemand ver, ik neem m'n tijd...je zult 'ns zien wat ik in m'n mars heb.
Ik heb vertrouwen in je
pi_69546637
Dank u
pi_69546650
En ik werk nog steeds voor hetzelfde bedrijf alleen op een andere afdeling lolzzz, maar ja dat heb je met die reorganisaties...enfin we wijken af van het onderwerp TATTOO's heeft u ze ook?
pi_69546660
SINITI heb jij ze ook man?
pi_69546672
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 03:18 schreef Strangerinthenight het volgende:
SINITI heb jij ze ook man?
Nee. Ik vind tattoos sowieso niet mooi op lichamen. Het artwork zelf is vaak prachtig, maar op lichamen vind ik het gewoon niet mooi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')