MAAR HIJ HEEFT 'M TOCH GEKOCHT11!11quote:Op woensdag 29 april 2009 12:15 schreef Resco het volgende:
WTF man![]()
Een beetje de spullen stuk maken van een ander? Mensen zoals jij maken deze wereld kapot!
![]()
![]()
No shit, sherlock.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:25 schreef Remzz het volgende:
Origineel
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Die gozer uit 2002 heeft mij gewoon nageaapt.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:25 schreef Remzz het volgende:
Origineel
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Matige link naar een andere sagaquote:Op woensdag 29 april 2009 12:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Pas je wel op als je dat in het Vondelpark doet?
Misschien is Alberto die wel aan het checken.
TS koopt het toch eerst? Dus is het van TS en niet van een ander.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:15 schreef Resco het volgende:
WTF man![]()
Een beetje de spullen stuk maken van een ander? Mensen zoals jij maken deze wereld kapot!
![]()
![]()
Tsja, het is morgen weer koninginnedag, dus iemand moest natuurlijk dit topic aanmaken.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:14 schreef Kerol het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op de rommelmarkt op Koninginnedag bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Dan ben je een internet-baas.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:10 schreef -Datdus- het volgende:
oke wat nou als ik het echt doe en film??
Ik ookquote:Op woensdag 29 april 2009 16:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik wist het gewoon voordat ik het topic opende
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |