Als je niet vaak bij je ouders komt zie je de poes maar een paar keer als baby, daarna wordt het gewoon een volwassen poes als alle andere.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Er zijn helaas nog 300 wachtende voor mij
Ik zou wel een koningkonijn kunnen nemen en die in de gezamenlijke keuken zetten!
Ik vraag wel of m'n ouders een babypoes nemen, vind het zielig als ik er bijna nooit ben!
inderdaad, dat vind ik ook mooi!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat me het meest bijzondere aan kids lijkt, is dat ze zowel van jou als je partner samen zijn (mits je natuurlijk hetero bent).
In mijn geval krijg je waarschijnlijk stronteigenwijze überbijdehante, betweterige kinderen. Waarschijnlijk wel vrij rustig, want zowel ik als mijn vriend waren dat als klein kind.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mij ook ja!
Ik ben echt heel benieuwd wat voor mensen je krijgt als je mijn genen mengt met die van mijn vriendje.
Sorryquote:Op woensdag 29 april 2009 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
hé, een kinderdiscussie, da's lang geleden
Kleuters zijn wel leuk. Baby's niet. Vertel een krijsende baby maar eens dat hij/zij toch echt even moet wachten omdat mama eerst even de boodschappen wil uitruimen/zich wil aankleden/rustig naar de wc wilquote:Op woensdag 29 april 2009 13:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh men, als ik daaraan denk ben ik echt nog lang niet aan kinderen toe. Als ik een baby zie wil ik er meteen eentje, maar bij zo'n drukke kleuter...Nee, ik wil nog wel wat langer van m'n vrijheid genieten.
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan kun je er tenminste mee pratenHoop ik
Wat me het meest bijzondere aan kids lijkt, is dat ze zowel van jou als je partner samen zijn (mits je natuurlijk hetero bent).
*proest*quote:Op woensdag 29 april 2009 13:19 schreef Muis006 het volgende:
Mijn vriend is een beetje een Brabantse Boerdus als je onze genen mengt krijg je lompe kinderen die elkaars kutopmerkingen niet verstaan
Ja, maar wat zeg jíj?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
René zei gisteren nog 'écht no wai'
m'n melk!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:19 schreef Muis006 het volgende:
Mijn vriend is een beetje een Brabantse Boerdus als je onze genen mengt krijg je lompe kinderen die elkaars kutopmerkingen niet verstaan
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pest haar niet zo.
Wat zeg jij eigs?
Nee, er zal niet zo snel een ongelukje gebeuren, neequote:Op woensdag 29 april 2009 13:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
![]()
Ik denk overigens wel dat homoseksuele stellen veel beter nadenken over kinderen, omdat ze die niet zomaar kunnen krijgen.
Als alle anderequote:Op woensdag 29 april 2009 13:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je niet vaak bij je ouders komt zie je de poes maar een paar keer als baby, daarna wordt het gewoon een volwassen poes als alle andere.
Mijn Mini is allang geen kitten meer maar ik vind haar nog steeds geweldig!quote:
Ik ben ook dol op pubersquote:Op woensdag 29 april 2009 13:07 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb zowel een hekel aan baby's als aan kleuters. Ik hou gewoon niet van kleintjes.
Pubers vind ik daarentegen wel weer leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |