Eindelijk iemand die me ouder schat dan ik benquote:Op woensdag 29 april 2009 13:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oma!. Over een paar jaar heb je zelf ook een paar van die schreeuwende koters
.
Oh men, als ik daaraan denk ben ik echt nog lang niet aan kinderen toe. Als ik een baby zie wil ik er meteen eentje, maar bij zo'n drukke kleuter...quote:Op woensdag 29 april 2009 13:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oma!. Over een paar jaar heb je zelf ook een paar van die schreeuwende koters
.
Hahaha, ik bedacht me net dat ik juist opzie tegen de puberteitquote:Op woensdag 29 april 2009 13:07 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb zowel een hekel aan baby's als aan kleuters. Ik hou gewoon niet van kleintjes.
Pubers vind ik daarentegen wel weer leuk
Hoe zit het met jou en je kinderwens, mo?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
hé, een kinderdiscussie, da's lang geleden
Dan kun je er tenminste mee pratenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, ik bedacht me net dat ik juist opzie tegen de puberteit. Mijn oudste neefje wordt bijna 13 en dat is een schat, maar je hebt ook echt van die rotkrengen...
.
Wacht maar tot je getrouwd bentquote:
Ja, hoe zit het met jouw kinderwens eigenlijk?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
hé, een kinderdiscussie, da's lang geleden
Waar staan de deelnemers?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
dan ook nog maar even mijn Fok!Idols filmpje spammen![]()
hebben jullie al gestemd?
Zelf een containerwoning regelen en zelf een katje nemen. Zou dan wel voor een kater gaan, die kost minder om te castreren. En duur? Mwah, ik ben per maand denk ik 35 euro kwijt aan mijn poezen? Excl. inentingen en extra dierenartskosten, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:10 schreef P.F het volgende:
Ik wil graag een baby poes en dan kan hij mooi bij de BF gaan wonen.(grapje, ik weet dat katten heel duur zijn) Maar hij wil geen liefdes kat. Zelfs geen liefdes goudvis
Een oud-klasgenootje van mij heeft (gepland) een kind. En ik ben 21quote:Op woensdag 29 april 2009 13:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wacht maar tot je getrouwd bent
Een oud-klasgenootje van me is een jaar geleden getrouwd... en nu is ze dus zwanger. Moet er niet aan denken
Mij ook ja!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan kun je er tenminste mee pratenHoop ik
Wat me het meest bijzondere aan kids lijkt, is dat ze zowel van jou als je partner samen zijn (mits je natuurlijk hetero bent).
Er zijn helaas nog 300 wachtende voor mijquote:Op woensdag 29 april 2009 13:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Zelf een containerwoning regelen en zelf een katje nemen. Zou dan wel voor een kater gaan, die kost minder om te castreren. En duur? Mwah, ik ben per maand denk ik 35 euro kwijt aan mijn poezen? Excl. inentingen en extra dierenartskosten, dat dan weer wel.
En een goudvis kun jij zelf ook wel nemen, dat mag wel. En dat kost echt geen drol.
Mijn zus kreeg ook op d'r 20ste een kind. Maar die was toen ook klaar met haar opleiding.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een oud-klasgenootje van mij heeft (gepland) een kind. En ik ben 21
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe zit het met jou en je kinderwens, mo?.
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ja, hoe zit het met jouw kinderwens eigenlijk?
![]()
(Tevens tvp)
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ja Mo, vertel eens!
Helleuw everyone ^_^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |