que ?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
zeg, kunnen jullie mij een reden geven waarom (fictief uiteraard) de wereld ongeveer rond 15 juni zal vergaan?
Welke sekte predikt nu weer de ondergang?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
zeg, kunnen jullie mij een reden geven waarom (fictief uiteraard) de wereld ongeveer rond 15 juni zal vergaan?
Dan hoef ik de 25e geen tentamen te maken. Aardig van ze he?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
Omdat het dan meer dan 2 weken geleden is dat ik een jaar met de BF ga en hij het nog steeds vergeten is en we echt-echt-echt niet naar het gala van onze eerste date zijn gegaan en dat ik dan tentamenweek heb?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
In 2012 pas hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
Hahaquote:Op woensdag 29 april 2009 12:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dan hoef ik de 25e geen tentamen te maken. Aardig van ze he?
omdat mn ouders ooit op 15 juni getrouwd zijn?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
Mijne ook volgens mij!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
omdat mn ouders ooit op 15 juni getrouwd zijn?
Omdat het 15-06-09 is. En 6+9=15. Dusssquote:Op woensdag 29 april 2009 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
ongeduldjequote:Op woensdag 29 april 2009 12:14 schreef Viking84 het volgende:
Pff, niet normaal zolang als het duurt om Windows Live Messenger te installeren. SCHIET OP!.
Oh en omdat ik dan practica hebquote:Op woensdag 29 april 2009 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
Hmmm mja ik koop mn bh's altijd met een strakke onderwijdte: het loopt toch wel uit na 2 weken dragen. Als ik ze wijder koop, dan kruipt het bandje aan de achterkant omhoog en das ook niet de bedoelingquote:Op woensdag 29 april 2009 11:55 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik had gisteren een 70 geprobeerd, en die pas ik wel, maar zit vrij strak, dus niet zo lekker. Ik heb nu de bandjes van mn 75B bh's wat korter gemaakt, dat helpt ook al.
Het scheelt ook dat ik met de pil gestopt ben sinds kort, denk dat het daar ook mee te maken heeft. ..
Die wilde ik gister ook kopen, maar die verkochten ze alleen per doos en niet per stuk. Ik hoef geen doos, ik wil dr maar eentje. En de vervanger (aardbeientompouce) vond ik niet lekker genoeg: ik hou niet van aardbeienroomspul, ik wil een echte tompoucequote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Omdat het 15-06-09 is. En 6+9=15. Dusss.
Er schuift een stuk van de rotsen bij Dover de zee in, zodanige golven veroorzakend dat Nederland overstroomt?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:09 schreef motorbloempje het volgende:
Voor een horoscoop in het studieverenigingsblad. Ik ga voor iedereenquote:
nog geen, maar je mag er best een bedenkenquote:Op woensdag 29 april 2009 12:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Welke sekte predikt nu weer de ondergang?
owhquote:
jouw wereld bestaat uit Nederland?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:17 schreef mspoez het volgende:
[..]
Er schuift een stuk van de rotsen bij Dover de zee in, zodanige golven veroorzakend dat Nederland overstroomt?
Nee, want de module is nog niet eens begonnen, dus ik heb nog geen materiaal.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:13 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha..
Maar je hebt nu toch nog bijna twee maanden om te leren ?
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Voor een horoscoop in het studieverenigingsblad. Ik ga voor iedereen
"U zult helaas, helaas, sterven" invullen
[..]
nog geen, maar je mag er best een bedenken
[..]
owh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |