Mogguh!quote:
Dat zijn inderdaad dingen die best wat geld kunnen gaan kosten ja!quote:Op zondag 3 mei 2009 11:41 schreef leonieke het volgende:
euh... er is geen geld meer om nog zaken aan te passen![]()
Nee, dat is nu ook niet waar, hoor, maar we sparen nu liever nog wat extra omdat mijn auto waarschijnlijk niet meer door de keuring zal geraken en we nog niet echt een idee hebben wat de vruchtbaarheidsbehandelingen ons zullen kosten.
Dus de laatste foto's zijn eigenlijk nog actueel begrijp ik?quote:Onlangs wel planken gelegd in de berging zodat we alles wat kunnen ordenen, maar inbouwcassette, eettafel, garagepoorten, trap, voegwerken, ... zullen nog uitgesteld worden (in die volgorde waarschijnlijk)
quote:Op zondag 3 mei 2009 11:50 schreef leonieke het volgende:
Bwa, het is wel wat netter op de foto's dan nu aangezien de tafel vol ligt met papieren en een berg was die ik straks nog moet strijken
hoe gaat ie met je?quote:
Das waar, maar dan staan de volgende deadlines alweer vrolijk voor de deur!quote:
Zo gaat dat natuurlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 14:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Das waar, maar dan staan de volgende deadlines alweer vrolijk voor de deur!
Goed hoor, en met jou daar in D*****?quote:
Huisje, boompje, beestje?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:25 schreef jemoeder125 het volgende:
't gaat zijn gangetje! Al word ik steeds burgerlijkerBen nu 3 dagen in de week aant werk!
En de rest dan?quote:
Weet ik het? Wat denk jij? Jortk versie 814.6?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:20 schreef Pheno het volgende:
Zucht, weer klonen, is het allemaal zo lastig om gewoon met 1 nick te posten? of is dit de nick die ik denk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |