Ik wil niet klikkenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:49 schreef Ladylike het volgende:
Nog even snel een filmpje en dan ben ik hier gezellig doen
http://www.panorama.nl/fi(...)shii/bekijk6400.html
reklame voor de Shii, de wii speciaal voor vrouwen
echt het klikken waard
Ik klikte tochquote:Op woensdag 29 april 2009 21:49 schreef Ladylike het volgende:
Nog even snel een filmpje en dan ben ik hier gezellig doen
http://www.panorama.nl/fi(...)shii/bekijk6400.html
reklame voor de Shii, de wii speciaal voor vrouwen
echt het klikken waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Dat ben ik niet vergeten hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef Svensational het volgende:
Jullie vergeten bekant te stemmenStem nu op je favoriete FOK!Idol!
quote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef Svensational het volgende:
quote:Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
wtfquote:
Ik vind t stomquote:Op donderdag 30 april 2009 00:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oranje.
Ik wil deze kleur houden.
Weet je wat pas stom is? Dat ik me dus echt niet meer kan herinneren wie die persoon in de trein nou wasquote:
Ja, ik wilde nog hoi zeggen, maar ik zat te wachten tot jij als eerste hoi zou zeggenquote:Op donderdag 30 april 2009 00:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je wat pas stom is? Dat ik me dus echt niet meer kan herinneren wie die persoon in de trein nou was.
Jou had ik wel herkendquote:Op donderdag 30 april 2009 00:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, ik wilde nog hoi zeggen, maar ik zat te wachten tot jij als eerste hoi zou zeggen
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:50 schreef DaMart het volgende:
Wat is dat toch met mensen die me bekend voorkomen, maar die ik toch niet kan plaatsen? Vanmiddag wachtte ik in de trein bij de deur tot de trein stilstond. Ik wisselde even ene blik uit met een vrouw op de trap en ze vroeg of ik tegenwoordig ook in Den Haag werk.
Ze kwam me vaag bekend voor, zij kende mij blijkbaar ook, alleen heb ik geen flauw idee wie het was. En ik vind het dan ook zo lullig om dat meteen te zeggen
.
Oh, mij wel?quote:Op donderdag 30 april 2009 00:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jou had ik wel herkend.
Deze persoon niet:
[..]
Zij vroeg wat, ik zei iets terug. Zij kende mij in ieder geval, of deed alsof, en zij kwam mij ook vaag bekend voor, maar ik vond het zo stom om te vragen wie ze wasquote:Op donderdag 30 april 2009 00:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, mij wel?Maar ik had het gelezen... Volgende keer gewoon hoi zeggen
Meisje: "Werk jij tegenwoordig ook in Den Haag?"quote:Op donderdag 30 april 2009 00:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, mij wel?Maar ik had het gelezen... Volgende keer gewoon hoi zeggen
Gewoon zeggen: Ja, al zo en zo lang... Ik ben even jouw naam vergeten, sorry hoor. Of iets in die trantquote:Op donderdag 30 april 2009 00:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zij vroeg wat, ik zei iets terug. Zij kende mij in ieder geval, of deed alsof, en zij kwam mij ook vaag bekend voor, maar ik vond het zo stom om te vragen wie ze was.
Sorry, ik slaap al halfquote:Op donderdag 30 april 2009 00:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Meisje: "Werk jij tegenwoordig ook in Den Haag?"
DM: "Hoi"![]()
Ga je dat nu overal spammen?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:47 schreef Svensational het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |