10 minuten fietsenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Wij hebben niet eens een h&m in de buurt. Dan moet ik drie kwartier in de bus naar eindhoven.
So true idd...quote:Op maandag 4 mei 2009 20:30 schreef Dipkip het volgende:
Er zitten hier in de stad 2 H&M's maar ik vind het zo'n vreselijk gedoe die winkels. Alles staat zo dicht op elkaar en de rekken hangen propvol. Je kunt niet een rondje lopen en dat je oog dan op de leuke dingen valt, je moet echt veel moeite doen om de dingen op te merken die je bij de online shop zo er tussen uit pikt. Tel daar de kleine pashokjes, gebrek aan zuurstof en prepuberaal rondslungelende tienergroepjes* bij op en je weet waarom ik bijna nooit meer in de winkel kom.
* = niet dat ik iets tegen tieners heb, maar ze hebben soms de neiging enorm in de weg te staan met zn twaalven om een rekje heen, houden vaak omstebeurt pashokjes bezet waardoor je eeuwen in de rij staat terwijl zij er steeds langs schieten met armen vol kleding, en tot slot voel je je een bestorven veenlijk als je hoort hoe sommigen praten
Ja daar erger ik me ook aan.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Jeweettoch.
Het valt me ook op dat heel veel jongeren voor alles kanker zetten, het lijkt wel een bijvoeglijk naamwoord.
Ik ben een jongere en ik erger me eraan.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Jeweettoch.
Het valt me ook op dat heel veel jongeren voor alles kanker zetten, het lijkt wel een bijvoeglijk naamwoord.
Die heb je ook in de trein en dan vooral lekker hard op in je GSM schreeuwen zodat de hele coupe op de hoogte is.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:35 schreef Dipkip het volgende:
Of dat ze hardop gaan bespreken wie wie gepijpt heeft. Noem me een oud wijf, maar dat hoef ik niet te horen tijdens het winkelen. En als je vraagt of je er langs mag zo kijken en geluiden maken alsof je iets vreselijks stoms hebt gezegd en bovendien 87 bent ofzo. Alsof je daar niet meer hoort te komen als je boven de 18 bent
Ik ben ook een jongere. Idem.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben een jongere en ik erger me eraan.
idem en ik ben 22quote:Op maandag 4 mei 2009 21:40 schreef Dipkip het volgende:
Ik had eigenlijk nooit verwacht dat ik op mn 25ste me al zo een andere generatie zou voelen dan deze groep... Dat ik echt oprecht zou denken WTF dat deden wij echt niet. Ja heus wel giebelen enzo, maar niet zo arrogant en zo agressief. Ik keek juist op tegen studentes, niet op ze neer.
Same here.quote:
3 minuten scooteren, 10 minuten scooteren & 5 minuten lopen en voor de super size 10 minuten scooteren en 10 minuten wandelen.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
5 min. fietsen!Maar wij hebben geen grote H&M...
ik vertelde gisteren tegen me moeder, er liep er 1 op straat met zn vriendje, niet ouder dan 8, en zn vriendje had hem ondergespoten met waterpistool, vervolgens kwam er alleen maar uit kankerlijer, kankerjong en kankermarrokaan, ik pak je wel bij je kankerkop...quote:Op maandag 4 mei 2009 21:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Jeweettoch.
Oke oke.. jij wint!quote:Op maandag 4 mei 2009 22:30 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
3 minuten scooteren, 10 minuten scooteren & 5 minuten lopen en voor de super size 10 minuten scooteren en 10 minuten wandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |