abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 mei 2009 @ 18:15:03 #201
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_68663272
Pff. Ik denk er zelfs over om dat zomerjasje maar gewoon in de winkel te halen, dan maar zonder korting. Ik zou 'm nu dan eind mei krijgen! Dan is het al zo erg zomer dat ik 'm misschien niet eens nodig heb. Hopeloos. Mja.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_68663668
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:15 schreef DanseMacabre het volgende:
Wij hebben niet eens een h&m in de buurt. Dan moet ik drie kwartier in de bus naar eindhoven.
10 minuten fietsen
pi_68663711
  maandag 4 mei 2009 @ 19:00:08 #204
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_68664576
Ik woon in Gouda en daar is ook (nog!) geen H&M, maar er zijn wel plannen om die hier te gaan invoeren (blijjj ). Ik ga meestal naar de H&M in Rotterdam, omdat ik daar ook op school zit. 30 minuutjes ben ik er.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 4 mei 2009 @ 19:14:21 #205
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_68665021
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:29 schreef miss-piggy het volgende:

[..]

10 minuten fietsen
5 min. fietsen! Maar wij hebben geen grote H&M...
pi_68665022
H&M hier heeft overigens nooit iets leuks! Tenminste alle leuke op de online shop hebben ze gewoon niet... of pas veel later, dan heb ik het al via de online shop

Heb al mail terug van H&M!!!!!

Beste miss-piggy,

Bedankt voor je mail.

We hebben er geen verklaring voor waarom je nalevering verdwenen was. We hebben de top opnieuw voor je besteld en deze wordt binnen 5 tot 8 werkdagen zonder extra verzendkosten bij je geleverd.

We wensen je veel plezier met je bestelling en bieden onze excuses aan voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice.
pi_68667853
Er zitten hier in de stad 2 H&M's maar ik vind het zo'n vreselijk gedoe die winkels. Alles staat zo dicht op elkaar en de rekken hangen propvol. Je kunt niet een rondje lopen en dat je oog dan op de leuke dingen valt, je moet echt veel moeite doen om de dingen op te merken die je bij de online shop zo er tussen uit pikt. Tel daar de kleine pashokjes, gebrek aan zuurstof en prepuberaal rondslungelende tienergroepjes* bij op en je weet waarom ik bijna nooit meer in de winkel kom.

* = niet dat ik iets tegen tieners heb, maar ze hebben soms de neiging enorm in de weg te staan met zn twaalven om een rekje heen, houden vaak omstebeurt pashokjes bezet waardoor je eeuwen in de rij staat terwijl zij er steeds langs schieten met armen vol kleding, en tot slot voel je je een bestorven veenlijk als je hoort hoe sommigen praten
pi_68668762
quote:
Op maandag 4 mei 2009 20:30 schreef Dipkip het volgende:
Er zitten hier in de stad 2 H&M's maar ik vind het zo'n vreselijk gedoe die winkels. Alles staat zo dicht op elkaar en de rekken hangen propvol. Je kunt niet een rondje lopen en dat je oog dan op de leuke dingen valt, je moet echt veel moeite doen om de dingen op te merken die je bij de online shop zo er tussen uit pikt. Tel daar de kleine pashokjes, gebrek aan zuurstof en prepuberaal rondslungelende tienergroepjes* bij op en je weet waarom ik bijna nooit meer in de winkel kom.

* = niet dat ik iets tegen tieners heb, maar ze hebben soms de neiging enorm in de weg te staan met zn twaalven om een rekje heen, houden vaak omstebeurt pashokjes bezet waardoor je eeuwen in de rij staat terwijl zij er steeds langs schieten met armen vol kleding, en tot slot voel je je een bestorven veenlijk als je hoort hoe sommigen praten
So true idd...
pi_68669912
Jeweettoch.
Het valt me ook op dat heel veel jongeren voor alles kanker zetten, het lijkt wel een bijvoeglijk naamwoord.
  maandag 4 mei 2009 @ 21:32:06 #210
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_68670297
quote:
Op maandag 4 mei 2009 21:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Jeweettoch.
Het valt me ook op dat heel veel jongeren voor alles kanker zetten, het lijkt wel een bijvoeglijk naamwoord.
Ja daar erger ik me ook aan.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  maandag 4 mei 2009 @ 21:33:42 #211
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_68670378
quote:
Jeweettoch.
Ik ben een jongere en ik erger me eraan.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_68670482
Of dat ze hardop gaan bespreken wie wie gepijpt heeft. Noem me een oud wijf, maar dat hoef ik niet te horen tijdens het winkelen. En als je vraagt of je er langs mag zo kijken en geluiden maken alsof je iets vreselijks stoms hebt gezegd en bovendien 87 bent ofzo. Alsof je daar niet meer hoort te komen als je boven de 18 bent
  maandag 4 mei 2009 @ 21:37:36 #213
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_68670595
quote:
Op maandag 4 mei 2009 21:35 schreef Dipkip het volgende:
Of dat ze hardop gaan bespreken wie wie gepijpt heeft. Noem me een oud wijf, maar dat hoef ik niet te horen tijdens het winkelen. En als je vraagt of je er langs mag zo kijken en geluiden maken alsof je iets vreselijks stoms hebt gezegd en bovendien 87 bent ofzo. Alsof je daar niet meer hoort te komen als je boven de 18 bent
Die heb je ook in de trein en dan vooral lekker hard op in je GSM schreeuwen zodat de hele coupe op de hoogte is.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_68670640
quote:
Op maandag 4 mei 2009 21:33 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik ben een jongere en ik erger me eraan.
Ik ben ook een jongere. Idem.
pi_68670721
Ik had eigenlijk nooit verwacht dat ik op mn 25ste me al zo een andere generatie zou voelen dan deze groep... Dat ik echt oprecht zou denken WTF dat deden wij echt niet. Ja heus wel giebelen enzo, maar niet zo arrogant en zo agressief. Ik keek juist op tegen studentes, niet op ze neer.
pi_68670923
Ik zat een keer in de bus met dat soort drollen, zitten ze te klagen over dat hun telefoon niet hard genoeg kan en over "wijven" die ze op stap in elkaar hebben geslagen.

En dan mensen uitschelden om dat ze te lang kijken.
pi_68672106
quote:
Op maandag 4 mei 2009 21:40 schreef Dipkip het volgende:
Ik had eigenlijk nooit verwacht dat ik op mn 25ste me al zo een andere generatie zou voelen dan deze groep... Dat ik echt oprecht zou denken WTF dat deden wij echt niet. Ja heus wel giebelen enzo, maar niet zo arrogant en zo agressief. Ik keek juist op tegen studentes, niet op ze neer.
idem en ik ben 22
I had a signature once. It was awful.
pi_68672244
quote:
Op maandag 4 mei 2009 21:38 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Ik ben ook een jongere. Idem.
Same here.
Vooral dat 'mag ik er even langs' is herkenbaar. Dat is toch een normale beleefde vraag.
Of als je in de drukte tegen ze opbotst 'sorry' zeggen en ze kijken je aan alsof je gek bent
pi_68672813
Ik heb hier laatst een paar jochies van 11 aan de deur gehad. Aanbellen en een zo'n ding voor over het fietszadel tussen onze deur klemmen. Ik heb dat ding gepakt en de deur dicht gedaan. Vervolgens gingen ze door onze voortuin baggeren om daarna tegen onze deur aan te trappen.
En ik was een vieze hoer en mijn neefje van 10 die zou me kapotneuken (dat is overigens een heel lief manneke maargoed). Ze zeiden ook nog dat z'n vader LEKKER PUH HELEMAAL DOOD WAS.

Ohja, ze gingen de politie bellen als ik dat ding niet terug zou geven want dat was van z'n mama.
pi_68673104
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:14 schreef Starlie het volgende:

[..]

5 min. fietsen! Maar wij hebben geen grote H&M...
3 minuten scooteren, 10 minuten scooteren & 5 minuten lopen en voor de super size 10 minuten scooteren en 10 minuten wandelen.
pi_68673284
quote:
Jeweettoch.
ik vertelde gisteren tegen me moeder, er liep er 1 op straat met zn vriendje, niet ouder dan 8, en zn vriendje had hem ondergespoten met waterpistool, vervolgens kwam er alleen maar uit kankerlijer, kankerjong en kankermarrokaan, ik pak je wel bij je kankerkop...
serieus en dat is dan niet ouder dan 8..
ik zelf ben bijna 20, maar mn broer heeft het één keer tegen me moeder gezegd vroegah, toen heeft mn moeder zn mond gespoeld met een blok zeep... *zucht* waar is vroeger ik krijg gewoon kippenvel als ik het al moet gebruiken om te vertellen dat me buurvrouw er aan overleden is, laat staan als je het als scheldwoord gebruikt..
pi_68673503
Inderdaad...
pi_68681266
Ik heb weer niks leuks gezien in de sale

Wel goed voor de portemonnee though
  dinsdag 5 mei 2009 @ 09:16:27 #224
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_68682193
quote:
Op maandag 4 mei 2009 22:30 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

3 minuten scooteren, 10 minuten scooteren & 5 minuten lopen en voor de super size 10 minuten scooteren en 10 minuten wandelen.
Oke oke.. jij wint!
pi_68684417
* gna gna *

maar goed, ik heb zaterdag me bestelling gekregen en er gaat een hoop terug, tot wanneer kan ik het terugsturen, want er komt nu nog een pakketje aan en als ik daar niet alles van hou dan moet het 2x terug
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')