Today Now! is een show van The Onion, een site die nepfilmpjes maaktquote:Op woensdag 29 april 2009 15:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mehehe briljante actieEn die vrouw die er zo serieus op in gaat
quote:'s morgens tijdens het vrijen al praten over wat we verder vandaag gaan doen (sporten, boodschappen...) Hallo! ik lig hier!!
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:34 schreef Soempie het volgende:
Ik moest het woord onhebbelijkheden even opzoeken. Twijfelde of het wel een normaal woord was. Ben ik op het viva-forum beland:
[..]
[..]
Misschien wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mag altijd hoor
Maar denk dat je strijdmakkers iets meer ervaring ermee hebben?
quote:Hij houdt niet van smsen (dus dan stuur ik een 'romantisch' smsje: "ik heb net all you need is love gezien, nu zo'n zin om je te zien, zal ik langskomen?" en dan antwoord hij: "ja hoor, is goed")
Dat weet ik ook niet maar daar is maar op één manier achter te komen.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien wel.
Ik wil mijn verhalen wel hier gaan spuien maar ik weet niet of dit de juiste plaats is en of iedereen het wel aan kan .
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik er een account ga aanmaken.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:38 schreef Etcetera het volgende:
Nou, dat ongelukje was dus echt 3x niksDaar had ik de politie niet om gebeld (en die zijn, logischerwijs, ook niet op komen dagen
): ze heeft een deukje in haar portier. Tjongejongje. Poehee. Rampzalig
Op dingen die ik hier lees, en waar ik niet echt antwoord op weet, reageer ik over het algemeen nietquote:Op woensdag 29 april 2009 16:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien wel.
Ik wil mijn verhalen wel hier gaan spuien maar ik weet niet of dit de juiste plaats is en of iedereen het wel aan kan .
* *proestquote:hangt soms handdoeken aan z'n snikkel.
Nee absoluut nietquote:Op woensdag 29 april 2009 16:48 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Jullie lijken echt niet op elkaar he. Totaal niet stoer en zelfstandig die zus van jou.
En wédden dat als meneer aankomt ze daar over moppertquote:En oh ja...waar ik me vervolgens aan irriteer, is dat hij er wel superslank bij blijft...!! Als ik 's nachts koekjes enzo. zou eten, zou ik kilo's aankomen..!!
Ik zal het in de gaten houden.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet maar daar is maar op één manier achter te komen.
Verder is er MSN, R&P, DEF.
Je moet natuurlijk doen waar het goed voelt. En als je je afvraagt of iedereen het wel aankan, kun je het toch in spoilertags zetten?
Jij sterktequote:Op woensdag 29 april 2009 16:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal het in de gaten houden.Thx
![]()
Ofyles2 nogmaals excuses voor mijn reactie.
MaJo (), Etcie (
) en de rest bedankt voor jullie reactie.
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
Elviraland
Ursulaland
Olgaland
Gradaland
Margarethaland
Robertaland
Straatnamen dus. Welke dwaas verzint 't?
Dat deed de mijne, maar tegenwoordig niet meerquote:-voor zichzelf koffie halen en niet aan mij vragen of ik ook wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |