Ik vind ze niet te eten maar volgens mij maken veel mensen ze met zure room, bieslook en zalmplakjes.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:34 schreef Soempie het volgende:
Recepten met wraps zijn vooral van harte welkom.Bijvoorbeeld: hou zouden jullie zalmwraps maken?
Neem wat verse tijgerbolletjes voor me mee!quote:
Damn, heb is lang geleden dat ik die op hebquote:Op woensdag 29 april 2009 11:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Neem wat verse tijgerbolletjes voor me mee!
Wacht maar! Als ooit de stront de ventilator raakt, klop je bij mij aan voor recepten.quote:
En ik bedenk me ineens dat tijgerbollen in steeds minder winkels te koop zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn, heb is lang geleden dat ik die op heb
Ik denk dat dat komt door de korst en dat steeds meer bejaarden zijn gaan klagen dat hun kunstgebit het niet aankan.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ik bedenk me ineens dat tijgerbollen in steeds minder winkels te koop zijn.
Bestaat kukident dan niet meer?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt door de korst en dat steeds meer bejaarden zijn gaan klagen dat hun kunstgebit het niet aankan.
Nu jullie er zo over beginnen overweeg ik ook om naar een echte bakker te gaanquote:Op woensdag 29 april 2009 11:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn, heb is lang geleden dat ik die op heb
Doet me eraan denken dat ik ook nog moet ontbijten
Ben zo slecht met ontbijt.
Vast welquote:Op woensdag 29 april 2009 11:45 schreef Cobra4 het volgende:
Bestaat kukident dan niet meer?
Boter, kaas, augurkenschijfjesquote:Ik vind het de lekkerste bolletjes die er zijn.
Ik ook. Ik moet toch nog even naar het dorp.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu jullie er zo over beginnen overweeg ik ook om naar een echte bakker te gaan
Doen!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu jullie er zo over beginnen overweeg ik ook om naar een echte bakker te gaan
Nee, het is echt veel lekkerder.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:49 schreef Cobra4 het volgende:
Of zou het komen door dat mijn ouders vroeger een bakkerij hadden?![]()
Ook lekker.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, het is echt veel lekkerder.![]()
Lekker knapperige korst. Ik vind maanzaadbolletjes het lekkerst.
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb ook nog niet ontbeten, m'n moeder is pannekoeken aan het bakken
Met kaasquote:
De lekkerste die er zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Met kaasMaar ik moet idd maar weer eens een met spek aanvragen
Aardbeien en meloen.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:56 schreef Etcetera het volgende:
Soemp, die witlofsalade he, daar kun je echt alles in flikkeren wat betreft fruitAppel, banaan, sinaasappel, mandarijn, aardbeien, kiwi, druiven, meloen, en het smaakt ontzettend lekker
En dan aardappelschijfjes erbij, en je hebt een maaltijd
Ik heb ook nog niet ontbeten, m'n moeder is pannekoeken aan het bakken
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:00 schreef Etcetera het volgende:
Mjah, maar m'n vader heeft een lintworm
Ik ben eten
Als ik brood nodig heb voor later in de week smijt ik dat eerst in de vriezer en doe ze daarna in de broodrooster of ik maak er tosti's van. Dat gaat met supermarktbrood ook nog welquote:Op woensdag 29 april 2009 11:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doen!Ik haal never nooit niet brood in bv een supermarkt. Altijd bij een echte bakker. Veel lekkerder.
Of zou het komen door dat mijn ouders vroeger een bakkerij hadden?![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik brood nodig heb voor later in de week smijt ik dat eerst in de vriezer en doe ze daarna in de broodrooster of ik maak er tosti's van. Dat gaat met supermarktbrood ook nog wel
Bakkesrbood doe ik onrecht aan door het in te vriezen en te toasten, supermarktbrood nietquote:Op woensdag 29 april 2009 12:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Koop dan een paar keer per week een halfje bij de echte bakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |