quote:Op woensdag 29 april 2009 00:57 schreef Ericjuh het volgende:
nahh dan nog een grappig verhaal:
En dag na mijn verhaal over VH probeerde ik het met een andere groep. Een persoon die vaker met mij HC doet kende wil iemand die wou joinen. Hij was in orgimmar en vroeg om een summon. Op dat moment had ik al zoiets van "neee.. daar gaan we weer". Maar goed, de persoon die ik kende zei dat het wel goed kwam.
Na Cyanigosa, wat met behulp van de goede healer makkelijk ging, dropte dan eindelijk mijn bolstered legplates (http://thottbot.com/i43500) en was echt happy de peppy. Wou die plates al lang, maar elke keer lukt het maar niet om Cyanigosa down te krijgen OF ze dropte wat anders. Ook was ik tijdens de VH HC de tank en dacht dit zit wel goed. Duidelijk gezegt dat ik hem need
Drukt die persoon gewoon op NEED! hij was een DK met nog een paar groene items. Ik vind het altijd overdreven dat mensen boos kunnen worden op andere spelers om een game, maar op het moment dat ik need zag had ik toch even een "#@%#@%%^@%#@%" moment. Gelukkig rollde ik hem out en krijg hem alsnog. Waren ff een paar spannende momenten....
Ik heb in ieder geval mijn lesje geleerd en check vanaf nu altijd welke mensen ik invite in groep! Zelfs bij HC's zoals nexus/UK/Gun'drak
mijn char btw:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Alonsus&n=Sheless
quote:In the next few days we’ll be releasing a minor bug fix patch to version 3.1.1. This sort of patch is very small in size, and we use them to fix specific issues that can’t be hot-fixed. Most patches require a lengthy testing procedure before release, but because this change is focused solely on a client tooltip, its testing process can be accelerated to resolve the issue as soon as possible.
In 3.1.1, the paladin ability Exorcism cannot damage other players, but the player game client does not display this change properly. Patch 3.1.1a will fix the tooltip to display the appropriate text; it also displays an error message when a player tries to use it against other players.
While we have not done many minor bug fix patches to date, we do plan to use them as appropriate in the future to resolve smaller issues rapidly, rather than waiting for a full patch.
Ja ik kan het begrijpen idd. Een vrijwel Poolse server zou ik ook niet fijn vinden. Maar een keer met wat Polen spelen is wel grappig voor de verandering. Krijg altijd wisps als ik in trade praat en ze vinden het altijd wel vet dat ik een Poolse naam heb gekozenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:12 schreef Isabeau het volgende:
Wat lief dat je er zo makkelijk mee omgaat, sapstengelIk voel me gewoon zo buiten gesloten en ik vind het onbeleefd
Hmm. Ik hoop dat dat niet je heroic gear is die je nu aan hebt?quote:Op woensdag 29 april 2009 01:12 schreef Ericjuh het volgende:
nog ff een verkapte tvp om mijn leermoment nogmaals te posten:
[..]
quote:Op woensdag 29 april 2009 01:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hmm. Ik hoop dat dat niet je heroic gear is die je nu aan hebt?
Ik heb Sigil of the Unfaltering Knight, dus mijn defense ligt op 223. Mijn Savage Gladiator's Dreadplate word (als ik morgen 1 hc doe) vervangen voor een Valorous Scourgeborne Handguards. in dat geval moet ik al aardig dicht bij de 535 komen. Je hebt overigens gelijk over die crit gem, maar ik werd juist verteld dat je wel veel strength moest hebben bij tanken!quote:Op woensdag 29 april 2009 01:34 schreef Fir3fly het volgende:
Oh wow, 512 defense. Dat kan echt niet.
Als eerst, kwak die PvP troep weg. Daarna, neem een goede 2hander en gooi die Rune of the Stoneskin Gargoyle erop. Strength of crit gems heb je niets aan. Zeker als je nog niet defense capped bent (540 voor raids, 535 voor heroics). Altijd voor stamina, hit en defense rating gaan in het begin.
Dat zal het allemaal een stuk makkelijker maken, zeker voor je healer.
Strength is best fijn, je krijgt er wat parry van en natuurlijk een klein beetje threat. Maar hit en expertise zijn gewoonweg beter voor een tank. Dual-wield tanken is trouwens af te raden, behalve als je de content zwaar overgeared, wat dus niet het geval isquote:Op woensdag 29 april 2009 01:46 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik heb Sigil of the Unfaltering Knight, dus mijn defense ligt op 223. Mijn Savage Gladiator's Dreadplate word (als ik morgen 1 hc doe) vervangen voor een Valorous Scourgeborne Handguards. in dat geval moet ik al aardig dicht bij de 535 komen. Je hebt overigens gelijk over die crit gem, maar ik werd juist verteld dat je wel veel strength moest hebben bij tanken!
Klopt, dat maakt hem vooral zo goed. Er zijn veel mensen die dat niet weten.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:46 schreef Ericjuh het volgende:
@ fir3fly
Ik zie nu net dat Stoneskin Gargoyle + 25 defense is.. en niet 25 defense rating! je hebt dus helemaal gelijk!
wederom gelijk (lees mij edit in bovenstaande post).. en toch kan ik als tank redelijk meekomenquote:Op woensdag 29 april 2009 01:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat je Heroes Scourgeborne Handguards bedoelt, aangezien je de 25 man versie niet met emblems kunt krijgen.
Foutquote:Op woensdag 29 april 2009 01:52 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah 4 str = 1 parry bij DK's dus opzich kan je het wel gebruiken. Het geeft ook meer attack power, dus een hogere TPS, maar imo is het meer een mooie bonus van de str die op je gear zit, als je gaat gemmen kan je beter direct voor parry oid gaan.
Wat je hebt werkt misschien wel omdat de kans groot is dat de gear van de healer een paar crits wel kan counteren. Maar als je een keer een minder fatsoenlijke healer tegenkomt is het toch echt beter capped te zijnquote:Op woensdag 29 april 2009 01:52 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
wederom gelijk (lees mij edit in bovenstaande post).. en toch kan ik als tank redelijk meekomen
Ahquote:Op woensdag 29 april 2009 01:58 schreef Sapstengel het volgende:
Dat klopt inderdaad wel, niet aan gedacht. Dodge heeft geen diminishing returns toch? Of in ieder geval gunstige. Maar ik redeneerde meer als in, als je strength gemmed voor de parry die het geeft, kan je het beter direct doen.
Mja ik redeneer meer zoiets van, als ik het zelf goed voor elkaar heb is de kans om iets niet te halen klein dat het aan mij ligtquote:Op woensdag 29 april 2009 01:58 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah en soms is het wel leuk om een undergeared tank te hebben, anders zijn die heroics zo saai. Laatst een tank met 470 def gehealed in heroic VH en vind het ook altijd wel leuk om guildies te helpen die tank gear verzamelen. Alleen de dps die we af en toe puggen is altijd wat bang
.
nee joh! alle advies is welkom!quote:Op woensdag 29 april 2009 01:57 schreef Fir3fly het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon mijn posts negeren en het zelf uitzoeken, ik probeer gewoon te helpen.
Klinkt goed. Succes ermee!quote:Op woensdag 29 april 2009 02:03 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nee joh! alle advies is welcome!
ff getest en heb idd nu defense 534! ff morgen een Titansteel Destroyer kopen en dan is mijn stamina ook weer netjes..
quote:Updated Argent Tournament Mounts
In an upcoming minor patch, faction mounts offered by vendors on the Argent Tournament grounds will have their visual appearances improved. You will find that the mounts being offered will better match the colors of the faction you chose to represent. Mounts already purchased at the Argent Tournament will automatically be replaced with the updated mounts when this patch goes live.
The ten mounts using the original tournament look will then be available for purchase from Argent Tournament vendors for 5 Champion’s Seals and 500 gold (faction discounts apply). To purchase these original mounts at the Argent Tournament, players must be either members of, or exalted with, the corresponding faction.
sweets? welke welke welke? Beter dat ik ze dan ook alvast insla. Vraag me overigens af wat de northrend questline word.. een baby kalu'ak mee sleuren ofzoquote:Op woensdag 29 april 2009 08:26 schreef WyriHaximus het volgende:
tvp gister avond al snel ff goedkoop wat sweets voor Childrens Week gekocht voordat die prijzen als een idioot omhoog schieten.
Daar heb ik ook serieus over na zitten denken jaquote:Op woensdag 29 april 2009 10:46 schreef Metonae het volgende:
[..]
sweets? welke welke welke? Beter dat ik ze dan ook alvast insla. Vraag me overigens af wat de northrend questline word.. een baby kalu'ak mee sleuren ofzo
Nee.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:54 schreef stbabylon het volgende:
*ahem*
check trouwens dit:
[ afbeelding ]
Trash by Freya. Hij had ook nog een 16,5k spike die avond.
daar staat 14k DPS door een DK. niemand onder de indruk?
Die kun je toch gewoon bij een vendor halen in 1k needles?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:46 schreef Metonae het volgende:
[..]
sweets? welke welke welke? Beter dat ik ze dan ook alvast insla. Vraag me overigens af wat de northrend questline word.. een baby kalu'ak mee sleuren ofzo
http://www.wowhead.com/?achievement=1788 enigste waar ik me wat zorgen over maakt is de daylies achievement in het verleden vaker mee gemaakt dat die normale achievement niet lekker werkte : ( De meta achievement: http://www.wowhead.com/?achievement=1793quote:Op woensdag 29 april 2009 10:46 schreef Metonae het volgende:
[..]
Niet voor de achievementquote:Op woensdag 29 april 2009 11:07 schreef avotar het volgende:
[..]
Die kun je toch gewoon bij een vendor halen in 1k needles?
Tis een DK dus tsjaquote:Op woensdag 29 april 2009 10:54 schreef stbabylon het volgende:
*ahem*
check trouwens dit:
[ afbeelding ]
ah.. ik had nog niet naar de nieuwe gekeken..quote:
http://www.wowhead.com/?achievement=1786 ... Enige achievement waar ik dus tegenop zie.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
http://www.wowhead.com/?achievement=1788 enigste waar ik me wat zorgen over maakt is de daylies achievement in het verleden vaker mee gemaakt dat die normale achievement niet lekker werkte : ( De meta achievement: http://www.wowhead.com/?achievement=1793
Die kan ook lastig worden vooral WSG. AV is een makkie net als AB. EOS misschien ook lastig. anyway je hebt een weekquote:Op woensdag 29 april 2009 11:23 schreef Metonae het volgende:
[..]
http://www.wowhead.com/?achievement=1786 ... Enige achievement waar ik dus tegenop zie.
Vrijdag start Childrens Week voor 7 dagen en zaterdag loopt Noblegarden af en dat heb je weer ff rust tot midsummer en in september brewfestquote:Op woensdag 29 april 2009 11:43 schreef stbabylon het volgende:
*zucht* wanneer is dit event weer afgelopen? En blijft het dan weer een tijdje rustig? Er wordt hier en ingame alleen nog maar geluld over die duffe achievements.
Idd geweldigquote:Op woensdag 29 april 2009 12:07 schreef Metonae het volgende:
Ik vind het geweldig hoe mensen de trade channel spammen xD 'LF FEMALE DWARF /W ME PLLEEEEAAASSEE!! ITS MY LAST ACHIEVEMENT!!'
De uiteindelijke reward is de zoveelste draak met een nieuwe skin. Waar dan ook nog eens honderden zo niet duizenden op rond vliegen. Ik (ja sorry hoor), vind dat best wel duf.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vrijdag start Childrens Week voor 7 dagen en zaterdag loopt Noblegarden af en dat heb je weer ff rust tot midsummer en in september brewfest. Gelukkig is de uiteindelijk reward een stuk minder duf
. (eerlijk gezegt boeien de meeste achievements me vrij weinig de points en mount rewards veel meer
.
Het klinkt mij eerder alsof je het duf vindt dat vrijwel niemand op de recount van je op trash reageert, maar het over achievements heeftquote:Op woensdag 29 april 2009 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De uiteindelijke reward is de zoveelste draak met een nieuwe skin. Waar dan ook nog eens honderden zo niet duizenden op rond vliegen. Ik (ja sorry hoor), vind dat best wel duf.
Mwah, deels heb je gelijk. Ik vind het voornamelijk vervelend dat het tijdens dit soort events alleen nog maar over die events gaat. Hier en ingame. Dat komt nu o.a. tot uiting dat er idd niemand op mijn screenie reageert. Maar het gaat wel verder dan dat.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:51 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Het klinkt mij eerder alsof je het duf vindt dat vrijwel niemand op de recount van je op trash reageert, maar het over achievements heeft
Zoveel gaan er echt niet van rond vliegen door een paar achievements ( http://www.wowhead.com/?achievement=303 en http://www.wowhead.com/?achievement=292 ) is het aantal mensen die hem krijgt erg klein (tenzij blizzard gaat morren er aan) en het is niet voor niets een 310% draakje.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De uiteindelijke reward is de zoveelste draak met een nieuwe skin. Waar dan ook nog eens honderden zo niet duizenden op rond vliegen. Ik (ja sorry hoor), vind dat best wel duf.
In mijn guild van 100 accounts zijn er al iig 30 man die hem zeker weten krijgen.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zoveel gaan er echt niet van rond vliegen door een paar achievements ( http://www.wowhead.com/?achievement=303 en http://www.wowhead.com/?achievement=292 ) is het aantal mensen die hem krijgt erg klein (tenzij blizzard gaat morren er aan) en het is niet voor niets een 310% draakje.
of op een oprechte vraag van mijquote:Op woensdag 29 april 2009 12:51 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Het klinkt mij eerder alsof je het duf vindt dat vrijwel niemand op de recount van je op trash reageert, maar het over achievements heeft
Lawl das hoger dan verwacht xD.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In mijn guild van 100 accounts zijn er al iig 30 man die hem zeker weten krijgen.
Het is trash. Kan nu ook wel een screenie posten van mij en een rogue die 30k doen op trash in arachnid, maar dat zegt ook weinigquote:Op woensdag 29 april 2009 10:54 schreef stbabylon het volgende:
*ahem*
check trouwens dit:
[ afbeelding ]
Lijkt me wel uit te voeren als 71.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:55 schreef 3r1k het volgende:
tvp
is die childrens week chain ook uit te voeren als lvl 71?? Of krijg je daar tegenwoordig geen pet meer voor?? Zoals Egbert (2 jaar geleden schat ik).
Zie verder ook: http://www.mmo-champion.com/quote:We're currently in the process of making further difficulty adjustments via hotfix to the following encounters:
* Ignis the Furnace Master
* Razorscale
* XT-002 Deconstructor
* The Assembly of Iron
* Kologarn
* Auriaya
The difficulty of these encounters is being lowered in multiple ways. Some of the adjustments are live already, others will be live soon. Note that some of the spell tooltips for the encounter will not reflect the hotfixes being deployed until the next patch. As the hotfixes are deployed, the Service Status board will be updated. You can check the current hotfix thread here:
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=16474158165&sid=1
Further adjustments are highly likely to some of the other encounters in Ulduar, but these were the highest priority encounters for us. We want to allow additional players to experience more of the cool Ulduar content.
Ik had nog nooit zoveel gezien. Ik vond het opvallend.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:48 schreef Fir3fly het volgende:
Wat is er interessant aan een recount van trash dps? Logisch dat niemand dat boeit.
En hoe ga je dat doen met een chain heal? Tenzij je met 2 shammies werkt...quote:Op woensdag 29 april 2009 15:00 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Bah, Swastika's zijn leuker om te doen, helemaal in IF.
Further adjustments are highly likely to some of the other encounters in Ulduar, but these were the highest priority encounters for us. We want to allow additional players to experience more of the cool Ulduar content.quote:
Wat dus nergens op slaat. Ik had deze nerfs op zich wel een keer verwacht, maar niet zó snel. Hoe kan je na nauwelijks 2 weken al weten of het allemaal te moeilijk isquote:Op woensdag 29 april 2009 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Further adjustments are highly likely to some of the other encounters in Ulduar, but these were the highest priority encounters for us. We want to allow additional players to experience more of the cool Ulduar content.
Meerdere shammies ofcourse.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En hoe ga je dat doen met een chain heal? Tenzij je met 2 shammies werkt...
niet nazi, draait de verkeerde kant opquote:Op woensdag 29 april 2009 15:50 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Meerdere shammies ofcourse.
Screenshot (NSFW, Nazi-propaganda, huil, etc)
99% van de mensen die denken gelijk aan het Nazi-regime as ze een Swastika zien.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
niet nazi, draait de verkeerde kant op
Wehehe, en tegen de tijd dat je rond 80 zit zijn we alweer bij de volgende expansionpack.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef Reneuh het volgende:
Woot bijna lvl 70 na anderhalf jaar
Is de level cap nu geraised naar 80
Hard modes worden ook gewoon meegenerfed. Als een boss op normal makkelijker (bijvoorbeeld minder schade doet) is is hij ook makkelijker op hard mode.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:37 schreef Fir3fly het volgende:
Ik snap die nerfs echt niet. De hard modes blijven even moeilijk, dus de guilds die geen zin hebben in die hard modes zijn nu gewoon fucked. Geen challenge meer van normal mode en niet genoeg tijd/gear voor hard modes.
Dat is dus niet het geval. De hard modes hebben zelfs wat buffs gekregen sinds de release.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:14 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Hard modes worden ook gewoon meegenerfed. Als een boss op normal makkelijker (bijvoorbeeld minder schade doet) is is hij ook makkelijker op hard mode.
Na een paar maanden had ik het ook nog wel gesnapt maar nu is toch echt te snelquote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat dus nergens op slaat. Ik had deze nerfs op zich wel een keer verwacht, maar niet zó snel. Hoe kan je na nauwelijks 2 weken al weten of het allemaal te moeilijk is?
Hodir bijv.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is dus niet het geval. De hard modes hebben zelfs wat buffs gekregen sinds de release.
heb ik ook last van gehad , en meerdere in mijn guild .quote:Op donderdag 30 april 2009 11:05 schreef WyriHaximus het volgende:
Goed eindelijk me Champion of the Frozen Wastes, bleek dat me COT baas niet gecredit was terwijl ik hem wel in de COT HC achievement had -.-
Bij ons in de guild word je ge-demote tot raidleader. Waar ik dan deze bij heb gemaakt:"quote:Op donderdag 30 april 2009 00:24 schreef SharQueDo het volgende:
Emalon, Archavon, Flame Leviathan, Razorscale, Ignis, XT-002 down in 3 uur tijd, 25man. Alles oneshot behalve Ignis (3 tries), aangezien eerste try een onzichtbare () add healers doodmaakte en het tijdens de tweede try gigantisch begon te laggen.
3 wipes op Kologarn, dat dan weer wel.![]()
O, en:
[ afbeelding ]
Raid Leaders zitten in het officerteam bij ons, dus ik ben ook automagisch officer geworden.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bij ons in de guild word je ge-demote tot raidleader. Waar ik dan deze bij heb gemaakt:"
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |